Moje prace

Moje prace

niedziela, 19 maja 2013

Wyzwanie ...

Jak się powiedziało A, zakładając bloga,  to wypada iść dalej. Postanowiłam zgłosić swoją  karteczkę na Wyzwanie # 44 Scrapgangu . To moje pierwsze wyzwanie, do jakiego się zgłaszam, zobaczymy z jakim efektem :)

Swoją karteczkę zrobiłam na szarym płótnie, wszyłam zamek, kwiatki zwinęłam z satynowej wstążeczki, reszta jak widać :)
















Witam kolejne obserwatorki, życzę miłego oglądania i dziękuję za wszystkie komentarze :)

Nadal zapraszam chętnych, do zapisywania się na moje Candy

Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Interesująca i niebanalna praca! Ten zamek i płótno - to pomysł pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie połączenie materiałów. Unikalny pomysł. Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Bozenko za udział w zabawie blogowej
    Karteczka bardzo pomysłowa płótno i zamek
    Zyczę wygranej...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzuniu, no rewelacja, Ty to masz pomysły !!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo kochana idziesz jak burza w tym swoim blogowaniu :) Karteczka rewelacja, baaardzo mi się podoba, życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, kartka wyszła Ci piękna i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł ! Kartka rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, bardzo ciekawa ta kartka, przyciąga uwagę :) Podoba mi się!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest Pani niesamowita! Oglądałam wszystkie dzieła z otwartą buzią. Przepiękne, dopracowane, idealne 'robótki'. Coś tak nadzwyczajnego, że aż nie wiem co mam napisać. Gratuluję ogromnego talentu i estetyki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za tak miłe słowa, to nagroda za trud i dowód, że warto coś robić, bo jednak jest ktoś, komu się co nieco podoba :)
      Zapraszam na moje Candy.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.