Moje prace

Moje prace

wtorek, 30 grudnia 2014

Moja rybka, moja bajka :)


Dawno,  dawno temu, była sobie  mała dziewczynka, której rodzice dali na imię Bożenka.  Strasznie jej się to imię nie podobało, bo zawsze chciała mieć na imię Teresa. Pewnie jak by tak miała na imię,  to też jej by się nie podobało, ale to wtedy byłaby całkiem inna historia.

Bożenka, jako mała dziewczynka,  bardzo lubiła czytać bajki. Jedną z jej ulubionych była " O rybaku i złotej  rybce ". Mijały lata, już nie dziewczynka, lecz kobieta, mająca w domu,  co prawda nie rybaka, lecz wędkarza, marzyła dalej, że kiedyś może spełnią się jej marzenia ...

Aż tu pięknego grudniowego dnia, zasiadła przed komputerem i dziwnym zbiegiem okoliczności trafiła na bloga MARTY i prawie natychmiast w jej głowie zaświeciła się żaróweczka. Co ja gadam,  jupiter jakiś co najmniej 1000 Wat ! Tyle lat czekania, nie chciałaś rybko dać się złowić, to ja sobie ciebie sama zrobię !

Jak pomyślała, tak zrobiła i po niedługim czasie na talerzu zjawiła się rybka. Taka całkiem złota to ona nie była, no ale wygląd rybi,  jak najbardziej. Oceńcie sami.














Gdy tak Bożena oglądała ją z każdej strony, to zauważyła, że rybka jest taka jakaś grubsza, " przy nadziei ", czy co ?  Więc czym prędzej postanowiła jej znaleźć jakiś akwen wodny i darować życie ...
Gdy rybka poczuła, że jest w wodzie, jej płetwy pojaśniały, zaczęły się skrzyć, cuda, normalnie cuda, prawdziwa złota rybka, nawet buzię otworzyła, jak by chciał coś powiedzieć !






Czyżby bajka małej Bożenki spełniła się, tylko inaczej ?






A rybka zawróciła ...






i szczęśliwa dała susa w głębiny.






Są tacy, to twierdzą, że Bożena to Księżniczka, tylko nie wiadomo z jakiej bajki się urwała.
Są tacy, co twierdzą że ma złote ręce.
Są i tacy, co twierdzą, że ma złote serce.
Dla Wszystkich, Tych wymienionych i Tych nie wymienionych
ogłaszam Candy,  pod nazwą  " Spełnij marzenie ".






A że rybka leniwa, to spełni tylko jedno, bo to moja bajka :)
Zasady jak zawsze - komentarz, w którym wpisujemy tylko jedno marzenie do spełnienia i może to być tylko jedna praca, która była wykonana przeze mnie i została zaprezentowana  na moim blogu, więc proszę dobrze pomyśleć, zanim napiszecie komentarz :)
Banerek na bloga, zapisy jak widać. Czas realizacji do Walentynek.
Jest ktoś chętny ?

Gorąco witam Nowe obserwatorki. Bardzo mi miło Was gościć :)
Dzięki za takie gorące  przyjęcie Julusia, to chyba najbardziej pozytywnie komentowana moja praca  :)
Na dziś to tyle i tyle w tym roku. Życzę Wszystkiego co najpiękniejsze. Pozdrawiam i do zaś  :)

Dodane po opublikowaniu posta. Z tą rybką,  to też zabawa, zrobiłam ją specjalnie dla  Marty, o której wspomniałam na początku posta, reszta poszła odruchowo :)




67 komentarzy:

  1. Ale rybcia - cudo! O jak ja bym chciała mieć taką złotą rybkę, niestety jej mieć nie mogę, ale skoro mogę mieć jedno życzenie od Ciebie Bożenko, to oczywiście że chętnie z tego skorzystam, kto wie, może właśnie moje się spełni? Tworzysz dużo cudnych rzeczy, ja już nawet nie zamierzam się cofać daleko, bo bym się "rozchorowała" i już w ogóle bym nie wiedziała wtedy co wybrać, bo wszystko ekstra. Ja do dziś jestem zauroczona Twoją "rurą" czyli szkatułką oczywiście tą jutową :) Więc jeżeli Bożenka - złota rybka wyciągnie mnie, to ja o taką bardzo, bardzo proszę :) Buziaki przesyłam.
    Bożenko, a może podzieliłabyś się przepisem na ta rybkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybka pochodzi z bloga Martusi, moja była faszerowana grzybkami, niektórzy złośliwcy twierdzą, że były halucynogenne ;) :D
      Buźka :)

      Usuń
  2. Ale Bozenko masz pomysły! Rybka świetna. Ja jestem z tych, co twierdzą, że Bożenka ma złote serce i ręce.Księżniczka? Nie, raczej jakiś Zbój, mimo wszystko, o gołębim sercu.Mam rację?
    Na życzenia się nie piszę, bo wszystkie je spełniasz, niech inni mają szansę, a ja będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożego powaliła mnie na kolana;)...dodaj jeszcze tylko baner z rybki może inni będą chętni ;)....puki co mistrzostwo; )....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek jest z boku, w poście też ma być ?

      Usuń
    2. A to nie zauważyłam bo z telefonu patrzyłam ;) .....jeśli możesz dodaj ....będzie bardziej widoczne....i może któraś gwiazdeczka też zrobi;)...wymiatasz tą rybką;)

      Usuń
    3. Dziękuje kochana :) SSSSSSUUpppeeeerrrr:) Jeśli twoja rybka spełnia marzenia to ja poproszę zdrowie, ale nawet nie dla mnie ale bliskiej mi osoby.....i spełnisz me marzenie...tylko to .

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. a czy jako jedna paraca uznaje się komplecik np. bransoletka z kolczykami

      Usuń
    2. no to jakby stał się cud i akurat moje zyczenia chiałaby rybka spełnić to ja bym chciała z tego postu bransoletke z kolczykami http://bozenawdaniec.blogspot.com/2014/09/odwaga-czy-gupota.html

      a teraz odprawiam czary ;)

      do siego Roku !

      Usuń
  5. Noooo, Księżniczko, ja nadal nie wiem z jakiej ty się bajki urwałaś
    ale jaka bajka... taka ..... rybka! ;-PPP

    I koniecznie chcę wiedzieć jakie u ciebie grzyby były na wigilię!
    Albo daj chociaż namiary na dilera, znaczy dystrybutora :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! Życzenie!............................................................................................
      .................................................................................................hmmmm....
      chciałabym poznać Putina! :-D

      Usuń
    2. U mnie na blogu go nie było :P

      Usuń
    3. Chyba żartujesz, nie było?

      Usuń
    4. był... nie był....
      miało być życzenie :-)))

      Usuń
  6. sliczna rybka i fajna bajka:).
    a ja bym chciala takiego zajaczka:):
    http://bozenawdaniec.blogspot.com/2014/02/zajec.html
    pozdrawiam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie lubiłam swojego imienia, dopóki Pani od matematyki z LO powiedziała, że jestem mam bardzo rzadko spotykane imię :) a tą Twoją rybkę to bym chętnie zjadła - wygląda apetycznie, ale skoro ma spełnić życzenie to trzeba ją oszczędzić :D moje największe marzenie to Twoja szydełkowa Święta Rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko, dla mnie to TY jesteś wszystkim. Księżniczką o złotych rączkach i gołębim sercu !
    Jak wiesz , wszystkie Twoje prace mi się podobają, a le moim marzeniem jest szydełkowa Święta Rodzina. Podobno do trzech razy sztuka, a po Rodzinę ustawiam się już drugi raz. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż rybka spełnia życzenia... tego nie mogę przepuścić :) Ogólnie to trochę ich mam... ale jak jedno to ja poproszę stajenkę w tykwie - po prostu od razu wiedziałam bo od czasu jak ja pokazałaś to marzę o niej - a gdyby jeszcze z osiołkiem to byłabym w siódmym niebie ...
    A co do złotych serc i rąk to jesteś posiadaczka obu ... co do księżniczki to mam wątpliwości... ale kto powiedział, że księżniczki maja złote ręce i serca? No kto? A ty masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zadowolisz tamta pękniętą tykwową stajenką, to nie musisz czekać na rybkę, możesz dostać już, ale jak chcesz całkiem nową, to jednak musisz poczekać i zaciskać kciuki ...

      Usuń
    2. Naprawdę? No to ja chcę tamtą... bo mnie zauroczyła kompletnie :) Czyli że co... spełniają się marzenia????

      Usuń
    3. Jasne ! Ale osiołka to sobie sama wciśniesz, nie wiem czy nie na suficie, bo to jest przyklejone ... :)

      Usuń
    4. Jasne, że wcisnę... a co że niby nie dam rady? Ja?

      Usuń
  10. Jesteś niemożliwa,; ja sobie pokibicuję, bo za wiele Twoich prac mi się podoba, a niektóre mogę pokusić się zrobić sama, chociaż wiem , że to nie jest "to samo". Najbardziej potrzebne jest mi zdrowie, a tego Rybka nie ma na stanie, ani Ty na blogu, więc daję szansę innym, niech sobie marzą.
    Udanego balu Sylwestrowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zdrowiem mam tak samo, nie da rady, nawet rybcia nie pomoże. Bal w tym roku odpada.
      No to jak rezygnujesz z fantów, to z całego serca zdrowia Ci życzę !

      Usuń
    2. Dziękuję i wzajemnie;)

      Usuń
  11. Tyle mam marzeń- jak ta baba z bajki:-)))))
    Pomna na zakończenie, wypowiem marzenie, jeśli los mnie wybierze:-)
    A że cuda tworzysz to jasne- ta rybka Ci wszystko załatwia:-)))))
    Banerek wywieszam szybciutko!!!! i pozdrawiam Rybkę i Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się , czy jest równie dobra jak piękna , bo urodziwa jest ogromnie . ;). Odnośnie doboru imienia młodszej dałam Michalina i byłam ogromnie z siebie zadowolona , ze takie cieple imię wybrałam dziecku . Misia , Michasia , ślicznie prawda ? W szkole wołają ją Micha , i to by było tyle na temat fajnego doboru .
    Od rybki czarodziejki babcię poproszę w takiej seksownej sukience .

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuje sie chętnie, może i moje życzenie rybka spełni. A chciałabym adoptować któregoś stworka szydełkowego, obojetnie którego, każdego pokocham :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O, mamusiu, jaka piękna rybka! Ten ogon weloniasty...:)) Ale ja dodatkowo zwróciłam uwagę na talerz z tulipanami - takie Promykowe zboczenie.;) Mnie się wszystko twoje podoba, ale skoro wybrać trzeba jedną rzecz, to wybieram szydełkowy kapturek na słoik - z grzybkiem prawdziwkiem lub podgrzybkiem. Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy ten wcześniejszy komentarz jest jasny, wiec na wszelki wypadek dodaję: zapisuję się na candy, bannerek wisi.:)

      Usuń
  15. Och, ta Marta! Co rusz, to jakąś inspirację wygrzebie, aż człowiek podskakuje - jak zobaczy musi zrobić (miałam podobnie z choinką) :-)
    Rybka jak żywa, cóż przetestuję czy rzeczywiście prawdziwa - jak mi dostarczy rurę kanalizacyjną ubraną w jutę, to uwierzę, a jak nie to ją zjem (rybę nie rurę) :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rybkę widziałam już ale choć pomysł zapisany nie udało mi sie nic przygotować,
    może w przyszłym roku?
    A Twoje prace wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się szkatułka kanalizacyjna:D
    Pozdrawiam cieplutko i lecę zawiesić banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rybka taka sama, jak u Marty;) Cudo zrobiłaś! A;le ja dzisiaj tak na szybko... Bożenko, życzę Ci samych pomyślności w Nowym 2015 Roku! Aby był dla Ciebie stokroć lepszy, aniżeli ten już na szczęście jutro kończący się;) Życzę Ci też samych pomyślności w życiu codziennym oraz w blogosferze i przesyłam moc buziaków;) A jutro baw się dobrze do białego rana! I nie zapomnij, że ryba lubi pływać;) tylko jej nie utop;););) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że Twoja ryba jest nie tylko piękna, ale spełni też moje marzenie. Ciężko wybrać jedną z Twoich prac, ale po długim namyśle zdecydowałam, że najbardziej chciałabym zostać właścicielką jednej z owieczek, które wyszydełkowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. No powiem,że tą rybką powaliłaś mnie na kolana:)i jak Was tu nie kochać jak ciągle zaskakujecie czymś nowym:)))))pozdrawiam i życzę najpiękniejszego Nowego Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała rybka, wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty to masz pomysły! :) Wszystkiego dobrego w 2015 roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem rybki i przepięknej bajki tez mam mały sentyment do niej :)
    Oczywiście Bożenko spełnij i me życzenie - ale ja z tych niezdecydowanych bo mi się Twoje prace bardzo podobają oj bardzo więc stawiam na niespodziankę i Twą wenę twórcza .... czyli coś na stolik jakąś ozdobę może być jegomość całoroczny wielkości ok 30 cm, a może byc i więcej haha ale mi wyszło - buziaki i trzymam za siebie kciuki :)
    Szczęśliwego Nowego Roku i wielu wspaniałych pomysłów w tym nachodzącym....roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna rybka, piękna bajka :)
    Bożenko, radości i szczęścia w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bożenko rybka rewelka , wyszła lepiej niz oryginał. Mysle że bajka o Bożence jakaś była, ale co stoi na przeszkodzie żeby napisac nową o Księzniczce Bożence co spelnia marzenia złotej rybki. Chętnie zapisze się na candy złotej rybki ale może dopiero jutro , bo musze sobie wybrac marzenie a w tej chwili czekam już tylko na balowa suknię i za chwilkę idę na salony, witac Nowy Rok.
    Dziękuję za wizyty u mnie i sympatyczne komentarze .
    Życzę udanego wieczoru i nocki noworocznej , a w nadchodzącym Nowym Roku :
    dużo zdrowia , wielu twórczych pomysłów , pieniążków i czasu na ich realizację.
    I wiesz sama czego jeszcze :-) ale pisać oficijalnie nie wypada !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja złota rybka rozgościła się juz na moim blogu a aja powracem żeby szepnąc jej do ucha marznie. Ja bym Bożenko chciała obrazek wykonany haftem wstążeczkowym , może ta studnię , lub inny jaki posiadasz bo wszytkie sa piekne !!!

      Usuń
  25. Bożenko, Twoje wszystkie prace są wspaniałe i pięknie wykonane. Przeglądnęłam całego Twojego bloga i nie wiem co chcę. Tyle jest wspaniałości... Jak wygram to pewnie coś dostanę :)
    A jakby do tego cosia dołączyła jedna mała tykwa, to bym była już całkiem uradowana :)
    Pozdrawiam i życzę Ci samych cudowności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak najbardziej ze wszystkich najbardziejów, to bym chciała od złotej rybki kolczyki czerwono-czarne z tego posta: http://bozenawdaniec.blogspot.com/2014/06/mao-produktywnie.html#comment-form
      :)))

      Usuń
  26. Rybka śliczna, to chyba welon:) Bardzo udana!
    Życzę Ci Bożenko samych pieknych dni w Nowym Roku!
    P.s. Chętnie bym coś chciała od rybki, ale one nie spełniają moich życzeń:) Ja tylko mam szczęście do ludzi i w miłości:) Nie mniej gdyby jednak.... To poproszę o rurową szkatułkę z decu:)
    Buziaki przesyłam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  28. Bożenko rybka jest wspaniała !!!
    Życzę Ci wszystkiego dobrego w tym Nowym 2015 Roku !!!
    Aby był bardzo kreatywny, pełen szczęścia, zdrowia.
    Szczęśliwego Nowego Roku !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zacznę od życzeń: Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    Ale świetna rybcia... aż żal by mi było ją zjeść ;) Bo taka cudna, a po drugie jak by ją zjeść, to nie spełni marzenia... a mi marzą się w końcu zdrowe nie smarkające i nie kaszlące dzieciaki... a z takich marzeń do spełnienia - cudne jutowe pudełeczko na chusteczki...

    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna bajka, apetyczna rybka :) Rybka spełni Twoje marzenia ;)Szczęśliwego Nowego Roku !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. A zapomniałam banerek już zamieszczam twój:).....przeczytałam życzenia z tym Putinem Dorotka dała czadu:) ale to cała Dorotka :).......ale tak naprawdę myślę że każda rzecz zrobiona przez Ciebie będzie największą nagrodą ....bo będzie od serca:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I rybka i bajka świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ryba cudna ! Niech spełnia twoje marzenia, ja poproszę o maleńkiego aniołka - http://bozenawdaniec.blogspot.com/2014/10/wszystko-przez-ilonke.html

    OdpowiedzUsuń
  34. rybka wygląda wspaniale a mnie bardzo uszczęśliwiłaby szkatułka kanalizacyjna :) dużo szczęścia w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie dziękuję za wiele ciepłych słów pod moim postem o opiekowaniu się stworzeniami Gosianki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczną rybkę ,,skleciłaś" Bożenko;) Przepraszam za długą nieobecność, ale pogubiłam wszystkie ulubione blogi podczas przeprowadzki i teraz szukam wszystkie po kolei;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bożenko świetna złota rybka i Juluś. Prześwietne o nich dobrałaś historyjki. Nie trzeba już dzieciaczkom czytać bajki. Wystarczy wejść tutaj, a buźki same będą się uśmiechały. Powinnaś zacząć pisać. Fotki jak w profesjonalnym studio. Wszystko fantastyczne.
    Serdeczności.
    Bożenko napisałam mail. Proszę o jak najszybszą odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  38. Rybka prezentuje się wspaniale! A najważniejsze - jest magiczna, bo spełnia życzenia ;) Mi najbardziej wpadła w oko Twoja torba z juty (jestem wielką wielbicielką torebek!), jest po prostu świetna, więc gdyby mi się poszczęściło, to o nią poprosiłabym Rybkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bożenko ta rybka była genialna,była bo już tylko pewnie wspomnienie po niej zostało.
    Co do marzenia i życzenia od złotej rybeczki to ja poproszę coś czego sama nie zrobię ,czyli sporo tego .Muszę chwilkę pomyśleć
    Zbyt wiele robisz fanastycznych prac,jesteś taka dobra w różnych technikach,że powiem Ci mam problem Dlatego nie będę wymyślać i wydziwiać ,może być nawet to bratkowe wiaderko jakie przed chwilką chwaliłam ,a jak się dobrze uśmiechnę to poproszę nawet dwa haha( to tak aby było do rymu )
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietna rybka tobie nigdy nie brakuje pomyslow .Mam juz kilka twoich prac ale jak mowia nigdy nie ma za wiele i zapisuje sie tez na dluga liste moze sie umiechnie szczescie do mie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bożenko, teraz już mogę się zapisać na spełnienie marzenia, bo już wiem co bym chciała. Otóż bardzo, ale to bardzo chciałabym zrobione przez Ciebie pudełko z haftem wstążeczkowym. Robisz je przepiękne, a ja tego nie potrafię :( A Ty masz takie zdolne rączki :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.