Moje prace

Moje prace

niedziela, 5 maja 2013

Sowia rodzinka, karteczka i bonus.

Agata z blogu  http://tam-dom-twoj-gdzie-serce-twoje.blogspot.com/ ogłosiła Candy. Jak się mogłam spodziewać, los nie był dla mnie łaskawy :(  Na moje szczęście, znalazłam  odnośnik do wzoru, który też wklejam TU  Ponieważ sowia rodzinka, tak zawładnęła moim sercem, że skoro nie udało mi się ich  zaadoptować, postanowiłam je sobie wydziergać sama.  W ten sposób powstała kolejna sowia rodzinka, która u mnie,  wygląda tak.

  

Tak prezentuje się głowa rodziny, tata sowa.




Szyja, która tą głową kręci, czyli mama sowa.




I ich dzieciątko, płci  nieznanej, w każdym razie pęd do wiedzy, z pewnością  odziedziczyło po rodzicach  :)




Wzór troszkę się różni od oryginału, oczka są ruchome, od Agaty podpatrzyłam  nóżki i  dzióbki też są odrobinę zmodyfikowane :)


W tempie ekspresowym, pomiędzy przyjmowaniem gości, a sówkami zrobiłam karteczkę. Cudo toto nie jest, ale pokazać mogę :)




I na koniec mały bonus. moje najmłodsze dziecię, pozwoliło mi na publikację zdjęć z  treningu i zawodów. Pod siodłem, jeden z  wcześniej prezentowanych  padów, który wyszedł spod mojej igły :)








Witam nowe obserwatorki. Bardzo dziękuje za wszystkie przemiłe komentarze i polecam się na przyszłość.
Pozdrawiam.

15 komentarzy:

  1. Twoj blog bardzo mi się podoba ,więc go wyróżniłam.Zapraszam po odbior go i do włączenia się do zabawy.http://lusillasworld.blogspot.com/2013/05/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna sowia rodzinka,fajny pomysl,wlasnie zauwazylam,ze tez jestes szalona tak jak ja,ale to chyba takich szalonych na blogach jest wiecej:)Wielkie gratulacje i brawa dla corki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, żeby było od początku.
    Gratuluję wyróżnienia i córci. Pięknie wygląda na koniu, mam nadzieję, że kiedyś ujrzymy ja w TV na jakiś mistrzostwach.
    Sówki, bardzo urocze. Kartka piękna, mimo, że robiona "pomiędzy".
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  4. No moja droga, zdolna z Ciebie bestyja ;) sówki niesamowicie urocze zbiłaś, karteczka piękna.Córkę masz wspaniałą, zresztą wszystkie są wspaniałe,zdolne i urokliwe po mamusi :)czekamy na medal.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta sowia rodzinka, karteczka jest piękna ( nie wiem czego twierdzisz, że to nie cudo?). A córci gratuluję. Pewnie kiedyś o niej usłyszymy, bo zapowiada się na świetną zawodniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. super sówki, karteczki wszystko co robisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Drobiagi śliczne, ale zdjęcie córki pokonującej barierki rewlacyjne. Dziewczyna ma fantazję, nie czeka na księcia, tylko sama dosiada białego konia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaa Iwonko, jeszcze żeby " kuń " był jej ... czułaby się jak prawdziwa ksieżniczka
    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenka,mądra głowa no to prześliczne sówki zrobiła,brawa dla córki:)))Hania

    OdpowiedzUsuń
  10. Sowki urocze karteczka sliczna ale corcia na koniu najpiekniejsza szczegolnie jak pokonuje przeszkody prawdziwy dzokej brawaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Rodzinka sowia urocza ;)
    Uściski dla córki i prosimy o zdjęcia - są cudowne. Fajnie mieć pasję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna sowia rodzinka! Karteczka cudowna! Gratulacje dla Córci!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sówki prześliczne, fantastyczne. Jakie Ty masz cudowne, zdolne ręce... Karteczka baaaardzo ładna a dzieciątko prezentuje się wspaniale na koniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super córka i świetne prace.

    OdpowiedzUsuń
  15. no kochana, córcia wygląda na pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.