Moje prace

Moje prace

środa, 1 maja 2013

Słoneczniki

Posiałam słoneczniki. Robię to co roku, już  od dawna,  wzdłuż połowy długości zachodniego płotu. W sumie to kilkadziesiąt metrów. Uwielbiam patrzeć jak rosną, przywiązywać je do płotu, żeby wiatr ich nie poprzewracał, gdy bujają ku słońcu, dojrzewają ...  a później lubię podłubać,  śmiecąc przy tym niesamowicie :)

Załączam zdjęcie z domowego archiwum. Od razu widać, że nie ja je robiłam, jakość bez porównania do tych moich , echhhhhhh marzenie ...



I tak sobie pracując " pod płotem ", wymyśliłam karteczki. Oto moja wersja słynnego dzieła.



I powiedzmy,  że to mój płotek ze słonecznikiem :)




I to narazie na tyle. Kolejny pomysł zaświtał ... :)   

Witam nowe  obserwatorki. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i polecam się na przyszłość  :)
    Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Witam majowo i podziwiam piękne słoneczniki
    Dziękuję pięknie za wyróznienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słoneczniki i piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooooo moja droga, słoneczni ki wyrosły pięknie, ale i ślicznie odbiłaś je na karteczkę, płotek zaje-fajny ;)jednym słowem cudne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczniki śliczne, prawie jak u Van Goga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tesknie za tymi slonecznikami :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.