Moje prace

Moje prace

środa, 1 maja 2013

Iris Folding

To nowa technika, którą ja - oczywiście,  jak to ja - troszkę przerobiłam, dołączając trochę scrapu. Tworzenie jest proste, miłe i dość szybkie, a efekt po odwróceniu pracy na prawą stronę  - zaskakujący. Jednak tylko  samo serduszko wydało się puste, więc dodałam troszkę kwiatków i tak oto powstała  karteczka.



Małe zbliżenie detali .






Z pewnością jeszcze pobawię się tą techniką. 
Bardzo dziękuję za miłe komentarze.
Pozdrawiam



10 komentarzy:

  1. Bożenko, jesteś niesamowita w swojej pomysłowości :) Przecudna karteczka, wprost majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pomysł. Karteczka jest śliczna i bardzo oryginalna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka piękna ! Zresztą jak wszystko co wyczarujesz. Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka. Połączenie różnych technik jest świetnym pomysłem. Brawo.,

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam miło i serdecznie
    bardzo ciepło i bajecznie!
    i.. jak zwykle wpadłam sobie,
    chwilę spędzić tu ,przy Tobie,

    Karteczka urocza.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest prawdziwe arcydzielo!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka wyszła Ci ślicznie :)) Dziękuje za odwiedziny na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.