Moje prace

Moje prace

piątek, 24 maja 2013

Miejscowa wymianka

W każdy piątek mamy spotkania w miejscowym klubie INSPIRO  .
Tak naprawdę zaczęło się parę lat temu, najpierw były robótki szydełkowo - drutowe, później dzięki staraniom szefostwa, zaczęły się zajęcia z  innych technik, zmieniali się prowadzący, my pozostałyśmy, a nasze grono ciągle się powiększa. Nie tak dawno, nauczona doświadczeniem Talencika ,  zaproponowałam wszystkim zabawę, pospolicie zwaną  Wymianką  . Udział w zabawie wzięły  wszystkie obecne na zajęciach w dniu losowania. Mamy wykonać jakiś drobiazg, co kto chce, bez konkretnego tematu. Ja dla swojej " wylosowanki ", zrobiłam takie frywolitkowe serduszko. Coś mi się wydaje, że do jutra do godz 15,  dorzuce jakiegoś drobiazga :)




Małe zbliżenie, choć równie podłej jakości, jak rzut obiektywu na całość.









Myślę, że nie zdradzam tajemnicy, nie sądzę bowiem, alby ktoś, z bezpośrednio zainteresowanych, tu zaglądał :) A dla Pań, które nie były obecne, lub z jakiś powodów nie mogły brać udziału w zabawie, zrobiłam na pocieszenie takie karteczki, miały być skromne i proste więc takie są :)





I małe zbliżenie na jedną.




I to by było na tyle.
Witam stale powiększające się grono obserwatorów, jestem z tego powodu szczęśliwa, bo blog zaczyna tętnić życiem. Dziękuję za przemiłe komentarze i pozdrawiając polecam się na przyszłość  :)

13 komentarzy:

  1. Ja nie mogę, ale Cię energia rozsadza. Fajnie, bo juz wiem, że to będzie moje ulubione miejsce.Serduszko cudne i kartki to samo. Ale jesteś zdolniacha. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś burza, już mnie zlokalizowałaś. Dzięki Wielkie.
      A ja się zabierałam do napisania paru słów ... właśnie do Ciebie :)

      Usuń
  2. Tylko pozazdrościć wymiankowej osobie!!
    Bardzo ładne serducho !!
    No i bardzo wspaniały pomysł z tymi kartkami dla reszty osób.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mieć takie miejsce gdzie spotykają się równie zakręcone osóbki, gratuluję !
    Wymiankowe serducho śliczne i karteczki na pocieszenie bardzo udane :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne to serducho ,jakiej nitki uzywasz,ma super kolorki .Zazdroszcze spotkan na zywo

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki. To jest Anchor Aida nr 10, kolor żółty melanż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne to serduszko, chciałabym być na miejscu tej osoby, które je będzie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bozenko jestes pełna enegi do prac.Mam Twoje serducho w realu i jest 100% piękniejsze niz na zdjeciu.
    Jestem fanką Twoich frywolitek.Kwiatki zrobione przez ciebie to mistrzostwo swiata.
    Karteczki superowe...)
    buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko przeurocze i piękny kolorek :) karteczki cudne, delikatne i bardzo elegancka :) pozdrawiam i buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszko na pewno zachwyci wybrankę ! Kartki piękne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko serduszko cuuuuuuuudo,karteczki prześliczne gratuluję Ci talentu:)
    buziaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Serducho puka w rytmie czacza chcialo by sie powiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszko śliczne, karteczki bardzo ładne. I świetna zabawa ta wymianka. Muszę też taką zaproponować na naszych coczwartkowych spotkaniach.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.