Moje prace

Moje prace

sobota, 25 maja 2013

Rzutem na taśme ...

Jakoś tak ubogo mi się wydawało i dorobiłam takie kwiatki. Kolorystyka kwiatków dopasowana do serduszka, bambusik wyhodowany " tymi ręcyma " na moim ogrodzie, pochodzi z jesiennych zbiorów.




A tak prezentują się w komplecie, mogę powiedzieć, że teraz jestem " zadowolniona ", mam cichą nadzieję, że moja " wylosowanka " też będzie. To jedna  z naszych seniorek, bardzo mi na tym zależy, aby poczuła się doceniona   :)




Dzisiaj dzień imprez, to się oddelegowuję - najpierw do obowiązków, a później do przyjemności.
Dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze, a tych, którzy zajrzeli tu pierwszy raz,  nawet przypadkiem, zapraszam na swoje CANDY

Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku.

8 komentarzy:

  1. No to sie ładnie baw, na przekór pogodzie. Fajny prezencik, ja bym się ucieszyła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręce masz wspaniałe, wszystko potrafią zrobić. Pani z upominku na pewno się ucieszy, bo jest cudny !

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie kręcę ,jaki cudny bukiet . Ze ja na te spotkania nie chodzę,prawie seniorka jestem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja bukiet mam w realu-śliczny kolorek akurat do serduszka.Napisz jak podskakuje z radości obdarowana.
    pozdrawiam z zapłakanej wielkopolski

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz będzie na bogato :)
    Bukiet śliczny.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, nie nazywała byś się Bożenka, gdybyż nie zrobiła coś piknego :) jednym słowem CUDNY prezent zrobiłaś :) Pozdrawiam z zimnego Podkarpacia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha a ja właśnie robiłam zaproszenia na urodziny dziewczynki, które maja odbyć się w tym klubie :)

    Śliczny komplecik. Dziękuję za odwiedziny i ja u Ciebie zostanę na dłużej :)
    Buźka, odezwij się jakoś na gg jestem ciekawa jak tam córa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe prace!jestem pod ogromnym wrażeniem! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.