Moje prace

Moje prace

niedziela, 12 maja 2013

Targi Rękodzieła w Krakowie i Wyróżnienie

Dziś i jutro ( 11 - 12. 05 ) w Centrum Handlowym M1 odbywają się targi rękodzieła. Mieszkam pod Krakowem, więc  do miejsca tego,  mam zaledwie " rzut beretem ", to się oczywiście wybrałam. Może i nie było zbyt wielu wystawców, ale było na co popatrzeć. Kilkanaście stoisk, spora różnorodność i trochę nowości. Jednak moją największą uwagę zwróciło stoisko Roszpunki  http://roszpunkowo.blogspot.com/ . Poznałyśmy się na blogu dosłownie parę dni temu, a dziś rozmawiałyśmy jak " stare znajome ". Jestem pod ogromnym wrażeniem przepięknych misiaków, które są dziełem jej niesamowicie sprawnych dłoni. Za namową Roszpunki pokazuję,   jakiś czas temu  wykonane przeze mnie Przytulaki.




Dziękuję za przemiłe spotkanie i rozmowę.

Parę dni temu dostałam wyróżnienie od http://lusillasworld.blogspot.com/2013/05/wyroznienie.html



Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania " Za dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym), oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Moje odpowiedzi na pytania Lusilli.

1. Jabłko czy pomarańcz?   Zdecydowanie jabłko :)
2. perfumy kwiatowe czy owocowe? Kwiatowe
3. Serial czy dokument? Dokument
4. List czy mail ?  List
5.Kot czy pies ?   Oba :)
6. Jeziora czy morze?  Oba :)
7. Intensywne barwy czy pastelowe?  Zdecydowanie  pastelowe
8. Wakacje na wsi czy mieście?  Na wsi
9. czekolada czy pralinka? Żadne z nich :)
10 Wafelek czy ciastko?   Ciastko.
11.Piosenka liryczna czy taneczna?  Zależy kiedy :)

Swój zestaw pytań i nominowane blogi podam w późniejszym terminie. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie.

Witam nowe obserwatorki. Dziękuję za wszystkie komentarze i zapisy na moje Candy
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Bożenko, przytulaki cudne !
    Gratuluję wyróżnienia !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszne przytulanki :)
    Gratuluję wyróżnienia !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia, a przytulaki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulanki są fantastyczne!
    Już widzę moją Natalkę zachwyconą nimi i bawiącą się na całego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Bozenko , no i szkoda , ze mieszkam poza UE , buziaczki , Goska

    OdpowiedzUsuń
  6. Przytulaki super.Wyróznienia gratuluję.Sama otrzymałam ale nie mam czasu na razie na typowanie i pytania.Pozdrawiam i czekam na relacje z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam ,że dopiero teraz ale chroniczny brak czasu :) Urocze przytulaki bardzo Mi się podobają Licze na kolejną rozmowę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.