Moje prace

Moje prace

piątek, 17 maja 2013

Ślub, Komunia i wspomnienie :)

Znajoma poprosiła mnie o zrobienie karteczki na ślub. Jak każda osoba płci żeńskiej, zapewne chciałaby sobie wybrać, więc zrobiłam chociaż dwie :)








Zawsze to jakiś wybór jest, mały, bo mały, ale cieszy. Ciekawe którą weźmie, no chyba,  że obie -  jedna dla niej, druga dla córki :)

Prawie  rzutem na taśmę,  dorobiłam karteczkę na Komunię, wiadomo, sezon na tę uroczystość,  już się kończy.





A gdyby jednak ktoś jeszcze był przed tą "  imprezą ", to wspomnieniowo załączam zdjęcie torcików, jakie piekłam w ubiegłym roku, może kogoś zainspiruję ?





Torty w 99 % jadalne, poza konstrukcją kielicha, która przy tej wielkości tego wymagała. W środku znajdują się ... butelki po wodzie mineralnej, połączone ze sobą szyjkami i przycięte na odpowiednią długość, a następnie pokryte masą cukrową, kielich wypełniony kremem, reszta jak widać. 


Były też takie torty urodzinowe








Mnia, mniam, upssssss, miało być pozdrawiam :)


Witam kolejne obserwatorki, bardzo dziękuję za uznanie i przesympatyczne komentarze i nadal zapraszam do zapisywania się na moje   Candy

8 komentarzy:

  1. Kartki piękne, a na widok tortów ślinka mi cieknie. Mogę wirtualnie popróbować - i w boczki nie pójdzie. Pycha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki śliczne, i pewnie obie weźmie, bo trudny wybór :)
    Komunijna też cacuszko !
    Tortami smaka mi zrobiłaś, a niech to ...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko takie śliczne że nie można wybrać co piękniejsze a torty to naprawdę smakowicie wyglądaja aż szkoda jej jeść

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki przepiękne! Torty wyglądają na bardzo apetyczne, aż ślinka leci na ich widok!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, pięknie i smakowicie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki piekne no a torty to slinka kapie....)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow - ile wspaniałości, a torciki niesamowicie urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super śliczne kartki - a na torcik to mi ochota przyszła - maszeruję do kuchni po coś słodkiego !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.