Moje prace

Moje prace

środa, 8 maja 2013

Karteczkowo

Tak Wszyscy szaleją z karteczkami, bo i miesiąc taki obfitujący w uroczystości, więc i ja postanowiłam co nieco pokombinować w tej materii. Zdjęcia tradycyjnie - póki co - nieciekawe, ale dla chcącego ...   :)

Parę sztuk  na Komunię / Rocznicę.















Oraz kilka na ślub, za jakość tych zdjęć,  szczególnie przepraszam.













Witam nowe obserwatorki. Dziękuję za wszystkie komentarze i zapisy na moje Candy.
Zachęcam tych, którzy jeszcze mają ochotę na udział w zabawie, zapisy do 10. 06. 2013.
I to by było na tyle.
Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podobają Twoje karteczki , są bardzo słodkie i takie uroczyste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczki też mi się podobają, tylko zdjęcia nie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne karteczki,aż żałuję, że mam już za sobą zaproszenia na komunie,śluby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, karteczki śliczne i niepowtarzalne :) troszkę poćwiczysz z aparatem i wszystko będzie wychodziło idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bozenko śliczne wszystkie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam oglądam i stwierdzam ze co kartka to piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki śliczne, a ze zdjęciami mam tez ogromny problem, nigdy nie wychodzą tak jakbym chciała, jakaś złośliwość aparat czy co ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko, nie przejmuj się zdjęciami. Ja też mam zawsze z nimi problem. Ale cóż, nie wszyscy muszą być fotografami.
    Karteczki cudne !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne karteczki robisz ;) śliczności;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko karteczki śliczne,a zdjęciami się nie przejmuj:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczki na ślub cudne.sprzedajesz je może?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.