Moje prace

Moje prace

poniedziałek, 6 maja 2013

Candy " Na Dobry Początek "

Tak sobie siedziałam, myślałam i postanowiłam, że  tak nietypowo, nie po roku, nie po iluś tam postach, tylko tak teraz,  od razu,  chwilę po założeniu swojego bloga ogłaszam 

                                                           Candy " Na Dobry Początek" 



Zapisy do 10. 06. 2013 


Do wygrania para igielników, które jak widać, mogą też służyć do zabawy  :)

Warunki udziału :

- pozostawienie komentarza pod tym postem
- dopisanie się do listy obserwatorów ( niekonieczne, ale będzie mi bardzo miło ) 
- wklejenie banerka z Candy na swojego bloga 
- zapisy do 10 czerwca 2013
- losowanie i ogłoszenie wyników 11 czerwca 2013
- do zabawy zapraszam wszystkich , mieszkających na terenie UE


Dziękuję za dotychczasowe przemiłe komentarze i polecam się na przyszłość. 
Pozdrawiam.


50 komentarzy:

  1. O to ja pierwsza? Oczywiście, ze się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A, co mi tam ? Też się ustawię w kolejce !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sie i ja super ta parka jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza para, wspaniałe candy, oczywiście zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo kochana, gratuluję pierwszego candy :)szarmancki dziaduś pewnie się oświadcza hihihi Kochana, ponieważ już państwo "dziadostwo" mam, więc nie zabieram szansy innym i proszę cię, nie uwzględniaj mojego komentarza w losowaniu :) ale nie mogłam się oprzeć żeby nie napisać kilka słów :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej , ojej to są te fantastyczne igielniki, które mi się marzą i o których śnię po nocach od czasu jak je tylko zobaczyłam :) Oczywiście, że ustawiam się w kolejkę po nie i trzymam sama za siebie kciuki, bo ja chcę, bo muszę je mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak urocza para, że nie odpuszczę, ustawiam się w kolejce licząc na szczęście :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również ustawiam się w kolejce, i będę Twoją wierną obserwatorką. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super parka podobają mi się twoje prace podziwiam je nie tylko tu.
    Bloga nie mam więc banerka nie umieszczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Bozenko cudne są Twoje igielniki,podziwiam je w realu ale nie bede ustawiac sie w kolejce poniewaz dam szansę tym co nie mają.Fajnie,że na samym początku blogu wymysliłas Candy.Będę czekała na szczęsliwca i pogratuluję osobie ktora będzie miala takowe szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzecznie ustawiam się w kolejce i będę trzymać kciuki by ta urocza para trafiła do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mam szczęście, że trafiłam tutaj:)
    Nie mogę przegapić takiej okazji, oczywiście ustawiam się w kolejse po takie wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne:) chętnie stanę w kolejce po takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Obserwuję/
    Baner: http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne piękne poprostu zgłaszam sie z miłą chęcią
    baner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    pozdrawiam gorąco zla wampirzyca

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, zgłaszam się i obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. TO i ja się zapisuję po tą parkę :) I obserwuję również.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna para, bardzo by mi się przydała, bo ostatnio używam sporo igieł:) Staję grzecznie w kolejce po te cuda:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również się zgłaszam :)

    (tutaj wklejony link na moim blogu - http://mylook.bloog.pl/id,335247077,title,Zapraszam-na-cudownego-bloga-,index.html :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście, ze się zgłaszam :))


    A to link do mojego bloga proobki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie, że chcę. Ale piękne. Warunki spełnię wieczorkiem, bo coś mój autoamat szwankuje. Pozdrawiam i staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, ponieważ nie wierzę, że mogłabym wygrać, to czy mogłabym taka parę dostać na wymiankę?

      Usuń
    2. Jak najbardziej, ciesze się niezmiernie :)
      Ale powiem Ci że w coś trzeba wierzyć :)

      Usuń
    3. Mądrala! Pomyśl, co byś chciała i zabieraj się do roboty, tylko, że ja nie będę ich kłuć w główkę, bo serce by mi pękło. Ale się cieszę.A jak wygram to będę miała cztery i moja córcia na pewno sie podłączy.

      Usuń
  23. Świetny pomysł- urocze- piszę się i zapraszam do mnie
    www.5porroku.blogspot.com
    Pozdrawiam, Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł - ustawiam się w kolejce ♥
    Obserwuję jako Wandosz
    Banerek wklejony w pasek boczny na blogu oliwiax8.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne prezenty! Też chciałabym wziąć udział w losowaniu :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzenia czasem się spełniają . Dołączam i ja do kolejki :) .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ one są śliczne! Nie podaruję sobie. Zapisuję się!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały pomysł, śliczne igielniki! Och, jak bardzo chciałabym, by trafiły do mnie. Odpowiednio się nimi zaopiekuję. Zapisuję się z nadzieją na wygraną i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanawiałam się i zastanawiałam, bo przecież ja już mam te Twoje cuda, ale chyba chciwa jestem a może asekuracyjna, bo ciągle obawiam się, że ktoś mi dziadka i babcię z zachwytu podprowadzi (kradzież zapowiada moja siostra i mój syn), więc staję w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno od przybytku ... :)
      A jak Ci się nie uda, zawsze możemy zrobić " machniom ", ja już mam coś u Ciebie upatrzone, póki co, też czekam na wyniki Candy :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  30. Nie mogę wyjść z podziwu jakie cuda spod Twoich rąk wychodzą. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie potrafię przejść obojętnie obok takich wspaniałości. Zapisuje się i chętnie obserwuję :)
    Pozdrawiam
    Izabela
    szycieisabell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak urocza para, zapisuję sie do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna para! Zapisuję się: http://nitkapanipee.blogspot.com/
    pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też chcę:)zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze zdążę trochę postać w kolejce po dziadka i babcię :)Bardzo mi się podobają, a jeszcze nie mam żadnego igielnika!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. No nie wiem czy w coś tak fajnego można wbić choć jedną szpileczkę. Ale staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudną parkę chcesz nam podarować :).

    Jestem pełna podziwu dla Twojej pracy i pomysłowości.

    Zapisuję się i mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczna parka ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję raz jeszcze za Twoje zaproszenie i zapisuję się, a co?! To "A co?!" to ostatnio ulubiony odzew mojej trzylatki, która dodaje go niemal do każdej odpowiedzi. W taki sposób, że głupio się człowiekowi robi, że pytanie w ogóle zadał :) Coś czuję, że igielniki u mnie w domu, to raczej stosowane byłyby jako zabawki, ale i tak je chcę :)
    A że i inne rzeczy, które tu wykonujesz są warte uwagi - dołączam do obserwatorów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się:)
    t.awanturnica@gmail.com
    gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Ach gdybym tak wygrała :) Byłby to super pomysł na przekazanie moim rodzicom dobrej nowiny o powiększeniu się naszej rodzinki :):):) Pozdrawiam cieplutko i mocno trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gratulacje, bardzo dobra nowina. Jedyne co mogę Ci zagwarantować, to uczciwość losowania. Pozdrawiam i powodzenia :)

      Usuń
  42. Ale super :)
    To ja koniecznie się zapisuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Staję w kolejeczce... taki dziadek i babcia to rarytas.
    Gdyby mi się udało byłabym przeszczęśliwa.... no to ściskam kciuki i czekam

    OdpowiedzUsuń
  44. Aż się nie chce wierzyć że można zrobić takie cuda. Zaczaruję aby mnie wylosować
    krut0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.