Moje prace

Moje prace

niedziela, 26 stycznia 2014

Stało się ...


... to co było do przewidzenia, taka ślicznotka, jak ta łowiecka,  z poprzedniego posta, zbyt długo nie mogła samotnie wypasać się na hali. Szybko pojawił się adorator, w osobie tego oto przystojniaczka











Najpierw zaczął się przysuwać co raz to bliżej  ...




później coś szeptał do uszka ...




owieczka nie  pozostała mu dłużna ...




i jak to wśród zwierzątek bywa, na efekty takiego migdalenia, nie trzeba było zbyt długo czekać, na świat przyszło dzieciątko, małe owieczko, baraniątko :)










Ma coś po mamusi i coś z tatusia i kawałek siebie też :)










Jak już cała rodzinka została przedstawiona, to przejdę do najważniejszego ...

W najśmielszych snach, w najciekawszych bajkach, w puentach najmądrzejszych przypowieści, nie spodziewałam się, że po niespełna roku, od założenia bloga, na stałe będę mieć  ponad 200 obserwatorów. Bardzo serdecznie witam w tym gronie nowe osoby, jak i serdecznie dziękuję Wszystkim, którzy nadal przy mnie są . To naprawdę uskrzydla, sprawia, że chce się tworzyć i nadaje życiu sens. Zauważyłam, jak bardzo spodobała się owieczka, więc mam nadzieję, że cała rodzinka,  tym bardziej zostanie pozytywnie przyjęta, postanowiłam  przyspieszyć nieco Candy, jakie zaplanowałam z okazji rocznicy,  do rozdania jest, ta oto, przesympatyczna familia :)


                                                            Zapraszam Wszystkich :)





Zasady jak zawsze, komentarz, z deklaracją przystąpienia do Candy, banerek ( jak masz bloga ) i tak dalej, zapisy do 21 lutego, do południa. Dodatkowo proszę zaznaczyć w komentarzu ( warunek konieczny ) czy się jest obserwatorem mojego bloga,  bo jak wygra obserwator, za to, że przy mnie trwacie i macie jeszcze ochotę oglądać, czasem podziwiać i komentować moje prace, dorzucę coś jeszcze   :)

Życzę miłej niedzieli, dobrego nowego tygodnia, pozdrawiam i do zaś :)


98 komentarzy:

  1. Ja nie mogę! Jestem pod wrazeniem opowieści i tych piekności. Jasne, ze się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-) Śliczna rodzinka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu!!! ta rodzinka jest przeurocza, to ja z przyciemnią je zaadoptuję i nawet zagrodę zrobię ;) No obserwuję Cię od początku i pamiętam jak raczkowałaś, ale tera to już stoisz twardo na nogach :) pozdrawiam cieplusio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... gratuluję 200 obserwatorów i życzę kolejnych w krótkim czasie :)

      Usuń
  4. Bożenko, cudowna opowieść i prześliczne owieczki !
    Oczywiście, ustawiam się w kolejce, może będę miała szczęście !
    Buziaki !

    Aaaaaaaa ! Gratuluję 201. obserwatora !

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że szybko im poszło! Ale cóż, miłość...;)) Stawiam się. Jestem obserwatorem, a jakże.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna rodzinka, rozkoszna ;D A jaka ładna krzyżówka wyszła , hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owieczki są zarąbiste !!!
    W rodzince teraz będzie im lepiej.
    To może i ja stanę w kolejce po ce małe cuda.
    Banerek na pasku bocznym po prawej stronie.
    Obserwuję Bożenko, obserwuję ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To, że obserwuję to mało!!!! Fanką Twoją jestem Bożenko, wiesz o tym!
    No to staję. A owieczki pewnie się rozmnożą, bo zima, jak się zaczną przytulać:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję:))))
    Czytam wszystkie opowieści z wielkim podziwem dla Twej twórczości.
    Rodzinka Łowiecek nie podlega żadnej dyskusji :zarąbiasta: jak napisał Janusz.Ustawiam się w kolejce to oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka rodzinka śliczna i zabawna jak że bym mogła sobie odmówić takich pięknych przytulasków jak by to los się do mnie uśmiechnął - myślę że mnie nie może zabraknąć w twej zabawie więc staje grzecznie w ogonku i będę tuptać i tuptać może razem z małą Zu coś wytuptamy - banerek wstawiam i gratuluje ci tak licznych gości stałych obyś więcej kochana takich miała

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i ciągle obserwuję :)))
    piękna rodzinka k tu nie stanąć w tej szacownej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknoty, z parki cudny melanżyk wyszedł :)
    I oczywiście ustawiam się w kolejce, i oczywiście obserwuję, od samiusieńkiego początku :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Już chciałam napisać, że obserwuję... ale sprawdziłam i okazało się ,ze mam ciebie "tylko" w moich ulubionych blogach... naprawiłam to i obserwuję odtąd również ;
    Oczywiście przygarnę łowczą rodzinkę... a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, ależ piękna rodzinka. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po prostu nie mam zdolności i tak mi głupio brać udział w candy, po prostu. No dobra, raz wzięłam udział w zgadywance i tyle. To tak odpowiadając na Twoje pytanie u mnie. Trzymam kciuki, by rodzinka trafiła w dobre ręce:)

      Usuń
  15. Urocza rodzinka:) Bożenko i fajna opowieść. Ustawiam się w ogonku , obserwuję bloga z ochotą i podziwiam Twoje zdolności:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna rodzinka, aż miło popatrzeć :)
    Oczywiście, że jestem obserwatorem!
    A czy będzie nagroda pocieszenia dla tych, którym nie uda się wygrać? Chodzi mi oczywiście o jakiś schemat, opis, wskazówki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwatorem jestem, czasami podglądam Twojego bloga.
    Owieczkami chętnie się zaopiekuję. Banerek na blogu.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna rodzinka , i piekna opowieść.Chętnie bym ją przygarneła, ustawiam sie w kolejke.Oczywiście ,ze jestem Twoim obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też...ja też....ja też chce....
    obserwatorem jestem oczywiście....

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna historia! No i cudne owieczki:)
    Gratuluję blogowego sukcesu!
    Ustawiam się w kolejce:) Obserwuję z zachwytem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwatorem oczywiście jestem, banerek wstawię, a rodzinka owieczek jest cudna, więc ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo udana rodzinka i chętnie dam jej nowy dom:)Obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocza owcza rodzinka , ciekawie opowiedziana historyjka , słodkie cukieraski do przygarnięcia .
    Z przyjemnością staję w kolejce . Banerek zamieszczam na blogu i jestem , jestem obserwatorem :) .

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojojoj już taka kolejka! Nie dziwne jak takie słodycze :) W kolejeczce staję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestes Niesamowita :):) Rodzinka jest Cuuudna :) Pewno ,ze sie ustawiam po takie Pieknosci :):) Jestem obserwatorem i Zycze Ci wieelu nastenych :):)
    Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rodzinka idealna,wszystkie owieczki podobają mi się bardzo .ale maluch najsłodszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zamiar tylko chwalić ,ale namówiłaś mnie :) , warunki spełniam.

      Usuń
  27. Śliczną rodzinkę stworzyłaś. Wszystkie trzy bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna rodzinka łowiecka :) od dziś zostaję obserwatorką pozdrawiam Michalina

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne owieczki zapisuje sie i ja w kolejce po nie moze usmiechnie sie szczescie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super owieczki i już o nich marzę :))
    Zapisuję się- obserwuje, podziwiam i miłe słówko zostawiam :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem przeglądając sieć, zaciekawiona twoimi jakże pięknymi pracami. I jakoś znajomy mi się wydał... I już wiem czemu, byłam już kiedyś u Ciebie gdyż jesteś moją obserwatorką, ale pewnie wtedy nie byłam jeszcze tak obyta w bloggerze... Dopiero od niedawna korzystam z listy czytelniczej, aż wstyd się przyznać. Jednak najważniejsze, że tu powróciłam i już na pewno pozostanę na dłużej. Nooo i jeszcze na rozdawankę się załapię - lepiej być nie może :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam,
    Również się zapisuję w kolejce po te śliczności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem rybką, nie baranem, lecz w kolejce stanę! Śliczne te owieczki!
    Pozdrawiam: zdunek.wypych.bozena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Urzekła mnie Twoja opowieść o owczej przesympatycznej rodzince, cała trójka jest śliczniutka i z chęcią przygarnęłabym je do serducha, więc ustawiam się w klejce i liczę na łut szczęścia :))
    Oczywiście obserwatorem jestem od dawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Takiej rodzince nie sposób sie oprzeć, oczywiście że staje w kolejkę i juz od dawna obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zbaraniałam na ten widok :)))Cała trójka przepiękna i jeszcze tak fajnie opowiedziana ta historia:) Muszę spróbować szczęścia.
    Obserwatorem zostaję :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwatorem byłam, jestem i będę. Ustawiam się w kolejce po uroczą rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja, i ja prześliczne owieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. W życiu nie brałam udziału w zabawie o nazwie Candy. Trafiłam tu, bo mnie gdzieś w sieci zainteresowało zdjęcie tych owieczek. A tu widzę cała historia zoologiczno-hodowlana. Bardzo mi się ona spodobała, więc postanawiam śledzić Twój blog regularnie.
    Serdecznie pozdrawiam i idę dalej buszować po blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna rodzinka. Chętnie przyjmę ją pod swój dach :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak ja moglam nie zauwazyc Twojego candy, dobrze,że mi zwróciłas uwage, zapisuje się z checią bo owieczki cudne,obserwatorem jestem,zaraz wkleję banerek, dzięki,pa

    OdpowiedzUsuń
  42. WItam! Samej zdarza mi się popełnić jakąś szydełkową maskotkę, ale ta owieczkowa Rodzinka jest super więc z przyjemnością się ustawię w kolejce licząc na łut szczęścia.
    Banerek na http://paperafterhours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja chcę je zaadoptować,mam trawę,mam wodę,wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  44. Oh, historia rodzinna przeurocza :) Tak do mnie przemówiła, że również chętnie je zaadoptuję. A jakże obserwuję i na owieczki czatuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. urocza historyjka i prześliczne owieczki
    Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce
    banerek wisi tu http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    również bardzo chętnie Cię będę obserwowac
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  46. Na kurki woła sie cip, cip. Na kaczuszki taś, taś. Jak woła sie owieczki , by do mnie przybiegły ?
    Oczywiście CHCĘ. Obserwuję i podziwiam od jakiegoś juz czasu !

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale wspaniała rodzinka :) Zapraszam ja do siebie :) Zostaje na dłużej, jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz wielki talent, moim zdaniem. Cudnie wyszły owieczki! Oczywiście z chęcią wezmę udział w zabawie. Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    Obserwuję jako Joanna.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem pierwszy raz ale wiem, że będę częściej ta rodzinka jest cudna, ustawiam się w kolejce po nie :) Banerek na dole na blogu :) Nie jestem obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwatorem już jestem, więc nie pozostaje mi nic innego, jak ustawić się w kolejeczce po tę sympatyczną rodzinkę :) Muszę Ci powiedzieć, że świetnie przedstawiłaś całą tę historyjkę :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  51. A jak ja przegapiłam Twoją rozdawajkę? Ustawiam się również w kolejeczce po te śliczne stworzonka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Urocze są!
    Zapisuję się + obserwuję.
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie na Candy
    http://arte-by-ania.blogspot.com/2014/01/moje-pierwsze-candy_26.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  54. Twoje owieczki są totalnie cudowne.
    Ustawiam się w kolejce.
    Obserwuję jako Marta W.
    A banerek powiesiłam tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wygram! :D

    Obserwuję jako: Szanetka Żanetka.
    Baner: http://jeanett-es.blogspot.com/
    e-mail: zaneta1817@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. fantastyczne owieczki i ja chętnie staję w kolejce i gorąco pozdrawiam a i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  57. owieczki są przecudne:D Obserwuję jako Natalia F a banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Aleee urocza rodzinka! Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :)
    (Obserwuję już od jakiegoś czasu). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Trafiłam tu przez jakiegoś bloga i szczęka mi opadła. Cudne prace. Obserwatorem nie byłam - ale już jestem. Nie wyobrażam sobie inaczej :)
    A teraz grzecznie staje w kolejce i czekam na losowanie ;)
    Banerek - tutaj: http://anna-radziach.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. ja chętnie przygarnę owieczkę
    obserwuję jako Agata Fleszar
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem tutaj pierwszy raz, ale dołączam do obserwatorów i będę podziwiać piękne dzieła. Gratuluję małej rocznicy :) Ustawiam się w kolejce po baranią rodzinkę - śliczności.
    Banerek u mnie na blogu na dole strony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. biorę udział w zabawie
    obserwuję jako bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    bloga nie mam

    OdpowiedzUsuń
  63. biorę udział :)
    obserwuję jako sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl
    bloga nie mam

    OdpowiedzUsuń
  64. Jaka słodka rodzinka!!! Chętnie ustawiam się w kolejce, obserwuję od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  65. O M G ! Ale słodziki! Muszę o nie powalczyć! Z chęcią dołączę też do grona Twoich obserwatorów, bo jest co obserwować! Banerek już wisi u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też się piszę :)
    Obserwatorem nie jestem, bo nie mam bloga.
    Baner na chomiczku:
    www.chomikuj.pl/ciopcik
    Pozdrawiam Izabela
    scully16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Przesłodkie, z przyjemnością wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Witaj! Dziękuję za odwiedziny i zyczę powodzenia w losowaniu!
    I ja z przyjemnością staję w kolejce po te przecudnej urody owieczki:))
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ogromnie chcę przygarnąć takie owieczki :) Zgłaszam się, obserwuję jako PANI KREDKA, baner tu: http://pani-kredka.blogspot.com/
    U mnie też trwa candy, być może Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  70. przepiękne są te owieczki takie słodziaki i bardzo chętnie się zapisuję na to candy :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  71. I jak to w bajkach było żyli długo i szczęśliwie..... -przepiękna historia i owcza rodzinka - pozdrawia Elżbieta nowa obserwatorka

    OdpowiedzUsuń
  72. Super!!! Oczywiście biorę udział:) origamiiptaki.blogspot.com zapraszamm do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne owieczki prawie jak z "Baranka Shouna" ulubionej kreskowki moich pociech:) dlatego i ja ustawiam sie w kolejke.Pozdrawiam Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczna rodzinka :) ANA.KOWAL@POCZTA.ONET.PL pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale fajnista rodzinka.Bardzo mi sie podoba i z radoscia zapisuje sie na nia.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się bo rodzinka owieczek cudna:) obserwuje dopiero od dziś, ale będę często zaglądać bo fajniutki blog prowadzisz:) zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale śliczności :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) A obserwuję i podziwiam już od dawna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Jej jakie cudowne! Obserwuje, ale dopiero teraz, bo wczesniej tu nie trafilam i bardzo żałuje!

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne owieczki *.*
    Obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. O jejciu i jeszcze Candy jest u Ciebie:) Cudownie:) zapisuję się oczywiście i wprost MARZĘ o wygranej, Obserwuję oczywiście i zaraz nadrabiam zaległości:) Jestem zachwycona Twoim blogiem:) Ewelina z efffkowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. cudowna rodzinka z checią sie zapisuje
    http://zlawampirzyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. jak cudna rodzinka w sam raz na swieta nadchodzące ;p, staję i ja jestem Twoja Obserwatorką :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. To jeszcze ja, jeszcze ja :) Oczywiście, ze tu zaglądam :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja przez zamilowanie do szydelka i ostatnio to jak mnie oczarowaly szydelkowe tez Pania znalazlam i obserwuje :) cudenka tu :) tez bym taka chciala,wiec sie ustawiam w kolejeszce :)

    A to moj Blog :) http://madebyaneska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale urocze! Z chęcią się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Słodka rodzinka :) Ustawiam się w kolejce oraz obserwuję bloga z uwagą :)
    pozdrawiam,
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja również ustawiam się w kolejce, banerek jest i obserwuję..co prawda dopiero od dziś, ale bardzo mi się tu podoba i zostanę na dłużej..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. ustawiam się i ja w kolejeczce po uroczą rodzinkę :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękna, wesoła rodzinka. Cudne szydełkowce. Bardzo bym chciała takie mieć więc się ustawiam w ogonie. :) Obsewuję od teraz bo właśnie dopiero tu traiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce;)
    Oczywiście zostaję obserwatorką;)
    Zachęcam również do wzięcia udziału w mojej zabawie ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.