Moje prace

Moje prace

środa, 6 lutego 2019

B jak baranek :)


A może O,  jak owieczka ? Nie wiem, one wszystkie rodzą się jednakowe, dopiero  później im różki wyrastają, cokolwiek by to nie miało znaczyć, a pod ogonek,  nie mam zamiaru im zaglądać ;)
Ogólnie prezentują się tak.





I znów wzór nie jest mój. Oryginał jest  TU , a po polsku jest  TU.
Moje mają inne uszka, bo mi się oryginalne nie podobają :)
A teraz wg kolejności powstawania.


















Teraz parami.










A na koniec to się cała ta banda pobiła, o to, które ładniejsze. Ewidentnie zaczynają różki wyrastać ...





Pomożecie w rozstrzygnięciu dylematu ?

Dziękuję za tak miłe oceny mojej wersji Alinki. Może jeszcze dodam, że panienka ma 41 cm wzrostu ( wraz z uszkami na czapce ) i zrobiona jest z włóczki ArtYarn Jeas.

Na dziś to tyle. Pozdrawiam cieplutko i byle do wiosny :)




33 komentarze:

  1. Trudny wybór;) Dla mnie one wszystkie są super!!!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem w tym stadzie brakuje czarnej owcy. Z tego powodu wybieram białego baranka. ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie mam czarnej Dolphine, zastanawiałam się czy nie dziabnąć białej z czarnymi kończynami :)
      Uściski :)

      Usuń
    2. To będzie owca rasy suffolk ;)

      Usuń
  3. To ja wybieram pierwszą, bo mi się najbardziej podoba kolorystycznie.;) Ale wszystkie są cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybierać nie będę bo wszystkie Twoje Bożenko owieczki są przesłodkie tylko przytulać.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko nie będę zgadywać i wybierać. Twoje szydełkowe owieczki czy baranki wszystkie są śliczniutkie. Jesteś mistrzynią szydełka już od dawna i wciąż pokazujesz nowe cudeńka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajuśku jakie słodziaki, zakochałam się w nich. I te brzuszki i łebki widać,że mają z fajnej mięciutkiej włóczki, nic tylko przytulać. Wszystkie są cudne, każdej w swoim kolorze ładnie, choć najbardziej mi w oko chyba wpadła ta biała :) Buziaki Bożenuś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno się zdecydować, która ładniejsza. Wszystkie są super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne stadko! Dla mnie niebieska najpiękniejsza, a może niebieski najpiękniejszy, ale tylko z tego względu że kocham niebieskości;)
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne stadko! jedna ładniejsza od drugiej, a do tego takie przytulaśne i mięciutkie! moją faworytką jest czekoladowa owieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko cudne stadko masz . Takie , że aż mi się uśmiechnął pyszczek .

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie śliczne, niezależnie czy to owieczki czy baranki.

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak! Byle do wiosny! :)
    A stadko zacne nader, co jedna to ładniejsza bez względu na płeć , która przecież nie ustalona ;)
    I te cudne "żołędziowe" mordki!
    No nie wiem... tak mi się skojarzyły ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne skojarzenie. Te dla mnie też są jak żołędzie, ale poprzednie owieczki, co robiłam jeszcze chyba w poprzednim wcieleniu, to były żarówki :)

      Usuń
  14. Ja wybieram całe stadko :) Śliczne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są wszystkie, ale biała i beżowa bardziej zgodne z naturą, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czaderska banda:)))wszystkie cudne:)))i niech się nie biją bo nie mają o co:)))wszak wyglądają jak bliźniaki ekhm:)czworaczki:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama słodycz, wszystkie piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są przefajne super wyglądają mam nadzieję, że w nocy nie "beczą" ;) Pozdrawiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowe, a jakie mają fajne futerka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bożenko do schrupania Twoje owieczki , wszystkie bez wyjątku . Ale faktycznie by się czarna do kolekcji przydała:-)
    Dzięki za linka do schematu , oj mam ochotę sobie taką wydziergać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne moje miłości. Są prześliczne. Kiedyś mnie ich nauczysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są równie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bożenko jakie sympatyczne i miłe są te Twoje owieczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Literka B zapowiada się ciekawie i na dodatek kończy się fajną kłótnią! Ja stawiam na brązowego baranka, powstał pierwszy, więc jest najsilniejszy, poza tym lubię ten kolor:)
    Pozdrawiam Bożenko ciepło i zastanawiam się nad literką C:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne baranki! Bożenko, postanowiłam troszkę się nauczyć w szydełkowaniu zabawek, będę więc podglądać Twoje prace te bieżące i te, które powstały kiedyś tam. Cmok, cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne baranki, stawiam na białego, jest taki najbardziej klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo rajuś ale one są cudne

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.