Moje prace

Moje prace

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Wpadka !!!

No to dałam plamę, co mi zostało właśnie uświadomione  :(
Jak się okazało, niechcący zerwałam 2 kartki z kalendarza i u mnie jest dzisiaj 11 czerwca, a że ja wiem przeważnie, jaki jest dzień tygodnia, niekoniecznie jaka data, to jest jak jest :(
W związku z tym, wyników losowania nie zmieniam - gratuluję Elżbiecie  i  ... przedłużam czas trwania CANDY do końca czerwca, spośród Wszystkich wylosuję dodatkową parę :)  W ten oto sposób, znalazłam Salomonowe wyjście i myślę, że mi zostanie wybaczone :)
Jeszcze raz przepraszam i nadal zapraszam :)


Drugie losowanie - zapisy do końca czerwca :)





Pozdrawiam :)

AAAAA  jeszcze tylko dodam, że osoby, które się zapisały na pierwszy termin, nie muszą się zapisywać po raz kolejny, lista automatycznie przechodzi do drugiego losowania, natomiast do zapisów zapraszam nowych chętnych. Teraz wszystko wyjaśnione  :)

25 komentarzy:

  1. Fajnie, jest nadzieja, że moja rodzinka się powiększy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozwiązanie, można bawić się dalej marząc o wygranej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja się nadumałam, gdzie Ty mieszkasz? W jakim kraju że masz już 11?
    No to zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie, może drugim razem do mnie szczęście się usmiechnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jest jeszcze szansa dorwać babkę z dziadkiem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, nie przejmuj się. Tak też bywa ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko, możesz się mylić tyle razy żeby obdarować wszystkich, pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To też jest ciekawe rozwiązanie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Widać nie tylko ja jestem w ostatnich dniach mocno zakręcona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc, nie zorientowałabym się, że losowanie było falstartem, gdybyś o tym nie napisała ;) I nie mam nic przeciwko tak miło kończącym się pomyłkom ;) Buziaki i oczywiście stoję w dodatkowej kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również gratuluję:) córki i jej osiągnięć:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi ja też ostatnio kilka razy pomyliłam dni
    wiem , kóry jest ale nie wiem jaki dzień hehe ;)
    Chętnie się dopiszę do listy oraz zapraszam do mnie
    również mam rozdawajkę ;) pozDrawiaM ciepło ;)

    http://xymciadm.blogspot.com/2013/05/wiosna-w-moim-ogrodzie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musimy połączyć szyki, ja wiem jaki dzień, niekoniecznie który, w jedności siła :)

      Usuń
  12. Witam i jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce.Parka jest doskonała:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze ta parka staruszków jest tak boska ,że mam na nią chrapkę .Tylko ż ze e szczęściem u mnie ostatnio krucho,ale zaryzykuję:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się z przyjemnością:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się ponownie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce. Para jest cudowna, marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam swój udział:)Pozdrawiam ciepło. Ania z http://na-zielonym-patyku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z duszą na ramieniu ale próbuję szczęścia...
    Dzięki Salomonowej głowie będzie więcej Szczęśliwych osób :D.

    Serdecznie zapraszam :o)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nareszcie znalazłam,bo zaproszenie dostałam,więc korzystam z okazji i dołączam do czekających z nadzieją na kolejne losowanie w Twoim Candy.
    http://sutaszgochy-artsmak.blogspot.com/
    Teraz idę dopełnić formalności,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna parka i któż by jej nie chciał mieć :))) Z miłą chęcią zaproszę ją do siebie ;)
    http://dlubankibeaty.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.