Moje prace

Moje prace

poniedziałek, 10 czerwca 2013

11 czerwca - wyniki Candy

Witam w poniedziałek. Zgodnie z ogłoszonymi wcześniej zasadami, o północy skończyły się zapisy na moje Candy, a przed chwilą, odbyło się losowanie, ja już wiem ... Ubiegły poniedziałek był szczęśliwy dla mnie, ten, będzie dla jednej z osób, która zapisała się,  z zamiarem zaadoptowania dwojga staruszków :)
Jestem ogromnie zaskoczona ilością zapisów, Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie, jednak uszczęśliwić mogę tylko jedną z Was. Do rzeczy :)

W południe, szanowna komisja sprawdziła prawidłowość działania maszyny losującej i ilość uczestników :)




Maszyna poszła w ruch :) 




Za sierotkę robiła moja lewa ręka - od serca :) 



Tadam, wygrywa ....



Gratuluję i proszę i kontakt :) 
Jeszcze raz Wszystkim dziękuję za udział i niebawem zapraszam na kolejną zabawę :) 
Bardzo dziękuje za liczne komentarze i polecam się na przyszłość  :)
Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Eh szkoda, że się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, może następnym razem szczęście dopisze :)

      Usuń
  2. Zabawa była przednia, emocje wielkie gratuluję zwyciężczyni :) dziękuję za wspaniałą zabawę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak losowanie? Dzisiaj jest 10 czerwca. Chciałam się zapisać auuuuu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KURDE masz racje , przepraszam, zerwałam 2 kartki z kalendarza !!! no to zapisuj sie będzie 2 losowanie :)

      Usuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni !!
    Nie wygrałam, ale kto to widział żeby babcia babkę wygrywała ;)
    Dzięki za miłą zabawę :))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Komisja losujaca powinna dostać nagrodę za tak ciężka prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Naprawdę to ja wygrałam te cuda?? Ale się cieszę:))) Upewnij mnie, bo nie mogę uwierzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elżbiecie gratuluję... i już się cieszę, że będzie kolejne losowanko... :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.