Moje prace

Moje prace

środa, 5 grudnia 2018

Karteczki bombeczki.


Jakiś czas temu, chcąc wyciąć trochę skrapków w prezencie na " Podaj dalej ",  wyciągnęłam maszynerię i ... przeżyłam chwilę grozy, gdyż ta bezczelnie odmówiła mi posłuszeństwa. Od dawna już coś w niej trzeszczało, ale tym razem korbka jakby zapadła się. Pokręciłam tu i tam i na szczęście działa. Jak długo , to się okaże.

Przy okazji wycięłam kilka dla siebie,  bo dawno nie kartkowałam i jakoś mnie naszło :)
Robiło się bardzo przyjemnie, dawno tak dobrze się nie bawiłam. Może dlatego, że ja lubię takie mniejsze kształty. Ale dość kłapania, czas przedstawić o czym mowa.






















Powstało 5 sztuk i żadna już się nie ostała , poleciały w świat, ciszyć dobrych ludzi :)
Myślę ( czyt. mam nadzieję ),  że ta 4 z kolei wpasowała się w grudniowe kartkowanie u Anulki, dokładniej to BINGO z listopada, jest biały, zielony i świerkowa gałązka. Pewnie jak bym tak dokładniej pogrzebała we wszystkich miesiącach,  to i coś więcej by się znalazło, ale umówmy się TO TA.





Jeszcze tylko banerek




i zaraz leci nakarmić Anulkową żabkę. W zasadzie druga z kolei  spełnia te same warunki, więc jak chcesz to do statystyk możesz zwinąć wszystkie, tylko kolażu nie ma, kompletnie zapomniałam pstryknąć wszystkie razem, a programu, który zrobi to za mnie, nie posiadam  :)

Dziękuję Wam pięknie za tak wysoką ocenę i wiarę w moje "Talenta " w związku z konkursem.
Pierwsze miejsce mi osobiście się podoba :)
I tym optymistycznym akcentem pozdrawiam Wszystkich i do zaś :)

20 komentarzy:

  1. Ale urocze są te bombkowe karteczki i takie ładne... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko fajnie powrócić do robienia czegoś co się lubiło robić, a z różnych przyczyn zaniechało. I dobrze, że wróciłaś bo karteczki wyszły ładnie.
    Ja tak powróciłam do decoupagu z tym, że u mnie ta przerwa była kilkuletnia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudowne, perfekcyjne, delikatne.Nie wiem czy jestem dobry ludź, ale cieszę się przeogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne i wdzięczne karteczki zrobiłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko cudne są Twoje bombeczkowe karteczki i mam nadzieję , że wróciłaś na dobre do kartkowania. Masz talent do wszystkiego, do papierków tez i szkoda go chować. A co do maszynki to pragnę przypomnieć , że "przyrząd" nieużywany zanika :-)
    Dziękuję za tą piękna kartkę do mojej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki zrobiłaś. Nic, tylko oprawić i powiesić na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe karteczki zrobiłaś:)))ja się naoglądałam na blogach jakie cuda dziewczyny robią i też chciałam takie bombki,no przecież na pewno mam dwie bazy...tylko gdzie?przeszukałam i nie znalazłam:)pewnie się znajdą ..po świętach:))))ale nie chciała byś zobaczyć mojej "pracowni":))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki super:)
    Ps.A co do kolażu, to polecam darmowy program Picasa do obróbki zdjęć. Mega prosty w obsłudze. Wystarczy zainstalować i zacząć działać:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombastyczne Twoje karteczki! Działaj dalej, bo super Ci wychodzi!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko! Przeurocze są te karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na karteczki - prezentują się uroczo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki-bombki prezentują się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękne bombeczkowe karteczki. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To Ta jest też (w/g mnie) ta Naj;D
    ale wszystkie mnie zachwyciły swoim kształtem

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki, niepowtarzalne piękno. Pozdrawiam i życze Wesołych Świat i szczęsliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne karteczki i mają super bazę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki!
    Wszystkiego najlepszego po świętach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko! Też bym się przeraziła, jakby mi maszynka odmówiła współpracy!
    A swoją drogą to trochę dziwne...pralką się tak nie przejęłam ;D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.