Moje prace

Moje prace

środa, 26 listopada 2014

Czy te oczy mogą kłamać ...


chyba nie ...
Wiem, że przesyłka dotarła, więc pokazuję, żeby nie było, że znów bąki zbijam ...
Jakiś czas temu,  umówiłam się z BASIĄ,  na taką skromną wymiankę. Co prawda, miałam tylko zrobić frywolitkowe gwiazdeczki, ale dołożyłam  myszkę,  z myślą,  o przesłodkiej córuni naszej blogowej koleżanki i zamiast mamusia dostać prezent imieninowy, to córcia dostała takiego słodziaka, myślę, że obie będą zadowolone :)


























A tu już moja gwiazdeczka, wśród gwiazdek :)






I pojedynczo, niektóre wzorki się powtórzyły, to jedna fotka z danego wzoru wystarczy :)


























Nie cierpię robić zdjęć, co zresztą widać ...
Dziś tak króciutko. Donoszę, że czuję się lepiej, dziękuję za troskę i zapytania :)
Pozdrawiam i do zaś :)

43 komentarze:

  1. cunda myszka! Faktycznie bardzo słodka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszka jest słodka no i śliczne śnieżynki;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne gwiazdeczki, frywolitki są takie delikatne. Myszka jest cudna słodka jak różowa landrynka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysza jest the best a gwiazdki ,uwielbiam takie gwiazdeczki .cudne sa .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mycha słodziak... ale te frywolitkowe cudeńka... ślicznie muszą wyglądać na choince. Ubrać w coś takiego to dopiero cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale produkcja !!!
    Mysza piękna ma super kiecuszkę :-)
    Ale śnieżynki wymiatają.
    Buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Bożenko;) Myszka jest nie tylko ,,gwiazdeczką", ale GWIAZDĄ;) Przyszła jej właścicielka pewnie będzie skakała z radości;) Też bym tak zareagowała... fajny pomysł;) Najbardziej podobają mi się jej różowe ,,radary";) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O to dobre wiadomości, że już z Tobą lepiej:) Hmn zdziwiłaś mnie, że nie lubisz robisz zdjęć... Myszka jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna i słodziutka myszka . A gwiazdki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta myszka to zdecydowanie marzenie każdej młodej damy:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta jedna Gwiazdeczka przysłoniła wszystkie inne choć są cudne :))). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko jesteś genialna !!! Gwiazdeczki mistrzowskei, nawet nie wiedziałm,że i frywolitki umiesz tak pieknie supłac. Są przepiekne. Co do Myszki to się w niej zakochałam jest genialna a ten usmieszek ma rozbrajający. Już ja bardzo lubię. Ciesze się że z Twoim zdrówkiem lepiej co widać po Twoich dzisiejszych pracach.
    Duża buźka dla Ciebie !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogą cudownie się uśmiechać jeśli tylko tego chcemy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ śliczna mysia! Sama bym taką chciała, urocza:) Śnieżynki no to już mistrzostwo świata! Zazdroszczę znajomości tej techniki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myszka jest piękna !!!
    A gwiazdeczki świetne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne gwiazdki !!!!
    A myszke sam bym chciala...Jest slodka !!!
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem fanką Bozenuś Twoich prac i zazwyczaj zanim je pokazesz, to już wszystko o nich wiem, a tu proszę, piękna myszka. Zaskoczyłaś Danusię, ale jak zawsze pozytywnie. Miały się z czego dziewczyny cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mycha przepiękna, prawdziwa gwiazda wśród gwiazdeczek ;)
    Twoje frywolitki są tak piękne, że jeszcze chwila i ......... chwycę za czółenko ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała myszka :-)
    Ale mimo wszystko najbardziej podobają mi się gwiazdeczki. Są doskonałe. Zachwycające. Najpiękniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bożenko gwiazdeczki są cudne, ale prawdziwą gwiazdą jest jednak mysia, jest taka śliczna i w różowym :) Zdrowiej kochana dalej, buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki słodziak!
    choć w sumie gryzoń... ;-D

    i rozpłynęłam się przy trzeciej frywolitce!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny prezent, myszka przesłodka, a gwiazdki bardzo eleganckie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznosci,gwiazdki prześliczne a mysia no coż....pewnie że te oczy nie mogą kłamać...jest cudna...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też chcę takie gwiazdki! :) nie masz ochoty na kolejną wymiankę? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna myszka - na pewno zrobiła ogromne wrażenie na nowej właścicielce. Gwiazdki też mi się bardzo podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka cudna myszunia !! A frywolitki piękne, od dawna się nimi zachwycam, tylko jakoś nigdy nie mam okazji spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. To najpiękniejsza myszka w przyrodzie:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  28. No taka myszka to mogłaby mi chrobotać przy ścianie do woli!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bożenko jestem oczarowana Twoimi pracami!!! Aż mi języka w g..e zabrakło;)
    Myszka jest boska:))) A gwiazdeczki są cudne:)))
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. ooooooooooooo ranyyy!!!!! arcydzieło ..i myszeczka i te gwiazdeczki ferwolitki ..piękna dłubanina

    OdpowiedzUsuń
  31. zarówno gwiazdki jak i myszka są cudne. W realu są jeszcze piękniejsze aniżeli tu na zdjęciach.
    Nie pochwaliłaś się do końca, w paczce był jeszcze cudny aniołeczek i inne drobiazgi dla mojej Marysi, która stwierdziła że dla mnie to tam była tylko właściwie jedna rzecz, a cała przesyłka dla niej.Rzeczywiście, właścicielka myszki skakała z radości.
    Jeszcze raz Bozenko pięknie dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  32. urocza myszka i śliczne gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja kocham połączenie różu i szarości! A o frywolnych gwiazdeczkach nawet się nie wypowiem, bo słów mi na ich widok brakło.

    OdpowiedzUsuń
  34. zdecydowanie będą obie zadowolone :-) uwielbiam robić te myszki :-) sa takie wdzięczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myszka cudowna, a frywolitkowe śnieżynki wspaniałe!!!! Żeby to człowiek patrzeniem mógł robić!!!Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mysia śliczna a śnieżynki cudne

    OdpowiedzUsuń
  37. Że gwiazdki frywolitkowe cudne, to każdy widzi !
    A takiej słodziutkiej myszki to nawet ja bym sie nie bała !
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  38. Gwiazdeczki są cudne , żałuję że ja tak nie potrafię :( , myszka śliczna

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.