Moje prace

Moje prace

wtorek, 18 lutego 2014

Prawie jak baca :)

Post może mało produktywny, ale jest potrzeba ...

Siedzi baca na hali, wypasa owieczki, przechodzą turyści i się pytają :
- Baco, a wam się nie pogubią te owieczki ?
- Eeeee - ni.
- A skąd wiecie czy wam jakiejś nie brakuje ?
- A bo je liczem - o tu po prawej jest 137, a tu po lewej  112.
 Turyści zdziwieni - pytają.
- A jak to tak szybko liczycie ?
- Dyć przecie to proste - liczem nóżki i dzielem przez 4  :)


No i ja ostatnio jestem prawie jak baca, dziergam se nóżki i dzielem przez 4 ...





bo zrobiłam trochę korpusów i główek.




Tutaj całość - żeby nie było, że bąki zbijam, dzieje się, dzieje  :)





Oprócz tego, ciągle robię coś innego ...
A tu same główki, które przypominają mi żarówki :)





A jak się nazywa mieszkanka Żar ?
Żarówka :)
Myślę, że nikogo nie uraziłam, sama z tego miasta pochodzę, to mi wolno :)
W swoim czasie był jeszcze jeden taki kawał sytuacyjny ( historia autentyczna ). Mieszkańcy Żar pojechali na wycieczkę, w porze obiadowej udali się na posiłek ...  czas już było ruszać dalej, do lokalu wchodzi przewodnik  i głośno mówi - kto z Żar to wychodzi ...
Jako zdanie pisane nie jest aż tak śmieszne, jak wypowiedziane - sprawdźcie  :)

A teraz potrzeba - przypominajka - pozostały 3 ostatnie dni zapisywania się na CANDY.
Jestem mile zaskoczona ilością chętnych, dodatek dla obserwatorów właśnie się suszy :)
Witam nowe osoby, które pojawiły się u mnie :)
Dziękuję za przemiłe komentarze, pozdrawiam Wszystkich i do zaś :)


32 komentarze:

  1. Noooo piknie gaździno te łowiecki się wom rodzom, dzielcie dodawejcie i do kupy sklyjejcie :) i ślicnie nom tu pokazywejcie :) Buzioki posyłom hej !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie Bożenko takiego wesołego posta napisałaś a teraz dziel i mnóż i dodawaj i barków ci przybędzie fajowe te twe owieczki buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna historyjka z dzieleniem nóżek, główki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre usmiałam się hihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale będzie stadko!!! Kto z Żar to wychodzi - dobre:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne historyjki !!!
    A produkcja wspaniale Ci idzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powtórzyłam Ślubnemu,bo chciałam usłyszeć nie tylko przeczytać, uśmiał się .
    Owieczki będą , ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się rozpędziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha Bożenko fajnie tak się uśmiechnąć u progu posta;))
    Oj będzie pięknie,już to widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo tu wesoło i optymistycznie a owieczek będzie tyle, że na hali zbraknie miejsca. Zapraszam do siebie i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhhhhh, leży tu elementów, na zaledwie 7 sztuk i to jeszcze bez uszu, tylko tak dużo wygląda, bo one wcale takie malusie nie są, no duże też nie, takie w sam raz :)

      Usuń
  11. A ja już wiem, że będą najpiękniesze. . Jak Ci się któraś zgubi, to przyjadę i pomogę odszukać, albo policzyc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się piękne stadko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnydowcip ,przyjdę popatrzeć jak owieczki w częściach przerodzą się w stado

    OdpowiedzUsuń
  14. Baco, Baco może nie dopilnujesz jakiejś co? I cichuśko, cichuśko, umknie do mnie, co????

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah,to z tym przewodnikiem dobre :D
    Nie mogę się doczekać,aż Pani zaprezentuje to stado ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie umie się już doczekać pozszywanych owieczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale będzie stado:D no już doczekać się nie mogę, taka niecierpliwa jestem, a co:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mieszkam wśród Górali i baców. Znam ten żart i jeszcze inne. a Twój kierdelek będzie miał jakąś czarną owcę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość kawałów o góralach jest imponująca i są superowe, takie " z jajem " :)
      A czarna łowca w każdym stadzie musi być, hej :)

      Usuń
  19. aleś produkcyjna bacówko....:) śliczne te owieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z Zar kolo Zagania??? (pytam bo moze jeszcze sa jakies inne) ;) ale jak z tych naszych Zar to ja przyjade na nauke Owieczek,b o piekne sa a pochodze z okolic Zagania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie o tych Żarach mówimy, tam się urodziłam i mieszkałam 21 lat, od dawna już zakotwiczyłam pod Krakowem.
      Pozdrawiam Cię gorąco i ślę serdeczności, jak masz owieczkową potrzebę, to mail jest na stronie :)

      Usuń
  21. Kto " z Żar" to wychodzi...ha ha, a kto jeszcze patrzy to może patrzeć aż powstaną owieczki:))) ja z chęcią poczekam , bo już mi się podobają... nogi oczywiście i to wystarczy żeby rozbudzić moją ciekawość:) pozdrawiam cieplutko:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych elementów powstaną dokładnie takie same owieczki, jak są do wygrania w Candy, razem raczej ich nie uda mi się pokazać :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. ALE PRODUKCJA....PODZIWIAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bożenko, widzę, że u Ciebie ku wiośnie idzie, bo owieczki się rozmnażają, że hej ! a cudne już są choć w kawałeczkach :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.