Moje prace

Moje prace

środa, 12 lutego 2014

A jednak ...


Jednak postanowiłam wrócić do zajączków. Ten poprzedni bidulek,  sam siedział, więc mu dorobiłam panienkę. Przedstawiam Karolinkę :)
















Okazało się, że ta panienka z całkiem innej bajki, więc dorobiłam jej nowego kolegę, z tej samej bajki co ona. Przedstawiam  Rysia :) 




Niby podobny do poprzedniego, a jednak inny, korpus z innego materiału, porteczki bardziej pasowne, uśmiech na pyszczku :)





Ten to wie jak się sprawy mają, zaledwie stanęli do wspólnego zdjęcia, to od razu zaczął dziewczę miziać za uszkiem ...







a jak widać, nie tylko człek, to zwierzę stadne ... 





no i Walentynki za pasem :)













Tylko fotograf znów urwał się z choinki, ale chęć pokazania,  silniejsza od pogody za oknem i godziny na zegarze. Co mi tam, mam samych inteligentnych obserwatorów i podglądaczy, to się dopatrzą co zechcą i co trzeba   :) O właśnie - witam nowe twarze, normalnie taką mam radochę, że to nie do wyobrażenia :) :) :) 
Zapewniam, że  czytam wszystkie zapisy na moje Candy  - nie komentuję, żeby nie wprowadzać zamieszania - ale o tym już wspominałam. Kto jeszcze chętny, zapraszam TU  :)

Dziękuję za odwiedziny, wszelkie komentarze, uwagi itd. itp :)
Pozdrawiam i do zaś :)

30 komentarzy:

  1. No ja nie mogę, fajniutkie zajączki i takie zakochane:P to już chyba na Walentynki:D Ściskam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu Bożenko ale śliczna zakochana para tylko patrzeć potomstwa - śliczne słodziaki a ja mogłabym prosić cię o wzór jakiś ? tobym małej Zu coś tak śmiesznie fajowego uszyła - jak nie możesz nie pogniewam się buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki nieziemskie;)Te ich stojące uszy są jedyne;)
    Zazdroszczę Ci talentu do szycia Bożenko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I od razu Bożenko milej i całuśniej się zrobiło. Cudna para i taka radosna.I te portki, które mi sprawiają największą trudność. Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna para, widać jak wielkie uczucie ich łączy, mam nadzieję, że nie tylko przed Walentynkami :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdym nowym zdjęciem ciekawość mi rosła, czy już się postarali o małe zajączki, czy jeszcze nie...;) Są przesłodkie.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna para z nich:) A to miłość czy zauroczenie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna para. a Rysiu to taki przystojniaczek, że...eh. Tylko pozazdrościć Karolince :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze zapowiadająca się para, sukienka jest małej damy :):) taaka kobieca. Śliczności same!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożeno co nie wpadnie w Twoje łapki zamieniasz w cudeńka:) śliczna parka króliczków,czekam na maleństwa co będą kicać po łące:)
    pozdrawiam maryla:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ta parka króliczków. I taka zakochana.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Do zakochania jeden krok, jeden jedyny i nic więcej... :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Walentynki parka z nich jak znalazł !!!
    Ładnie sobie radzisz z szyciem takich pluszaków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko, słodziutka ta zakochana parka zajączków ! Jestem pod wrażeniem, takie śliczności wyczarowują Twoje rączki !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze w grupie raźniej:) Co pięknie pokazałaś na przykładzie Rysia i Karoliny.Urocza para.Słodziaki.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Parka super, świetne są te króliki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodziaki :) Śliczna walentynkowa para :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, nie, ale zakochana para, widać,że się kochają :) Wprost cudnie !!!!!! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu brak mi słów....przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, ja ciagle nie mam czasu skonczyc mojego zająca...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem oglądanie to,czy podglądanie tej pary ślicznej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Taką uroczą parkę można podglądać nawet w Walentynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Przewiduję rychło dzieci:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Karolinka i Rysio całkowicie zawładnęli moim sercem,mogę ich adoptować,są CUDNI !!!! Hania (babcia Zosi)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajączki wprost idealne. Fajne te Twoje robótki zaglądam tu już jakiś czas i bardzo mi się podoba. Ja dopiero zaczynam z blogowaniem. Zapraszam do siebie do oglądania i obserwowania. Pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne zajaczki,fajna parka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycająca parka - są śliczne - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ale piękna parka powstała :) Cudne są takie szyjątka

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.