Moje prace

Moje prace

niedziela, 23 lutego 2014

Owieczkowo



Dzisiaj wyszłam w plener, bo słoneczko cudnie świeci, w powietrzu czuć zapach wiosny, ptaszki śpiewają, to chciałam moją bandę puścić na zieloną trawkę, jednak była zbyt mokra i nie bardzo chciały ją skubać ...  Na szczęście okazało się, że te moje stadko, to jakaś odmiana wysokopienna i  szybciutko wgramoliły się na tuję :)




A na dodatek nie poczyniły na krzaku żadnego spustoszenia :)





Do rodzinnego zdjęcia,  stanęły też owieczki z mojego rozdania,  zanim wyruszą na drugi koniec Polski. Pewnie drugiego takiego dużego stadka,  jednorazowo,  nie poczynię :)




I małe zbliżenie, na inną kolorystyczną odmianę.









A tego łobuziaka zrobiłam dla siebie, a co, wolno mi :)
Dostrzegłam w sklepie cudną " owieczkową " wełnę i od razu wiedziałam, że " to je to " .










Jak widać, dorzuciłam czerwoną kukardkę, co by mi  kto łowiecki nie " zaurocył "  :)

No a potem,  okazało się, że ta piątka z matematyki, to chyba jakaś ściema była, bo nijak do siedmiu liczyć nie umiem i dlatego pozostałe dwie mordki spoczęły na łapkach i gapią się na mnie maślanymi ślipkami ...




Dla zainteresowanych - owieczkowa rozpiska  - TU

Na koniec jeszcze raz Wszystkim dziękuję za udział w moim Candy, przesympatyczne komentarze i zostawiam bukiecik przebiśniegów, które tym razem przechrzciłam na przebitrawy :)




Życząc Wszystkim miłego tygodnia, pozdrawiam i do następnego :)

26 komentarzy:

  1. Cudne stadko owieczek - pięknotki ja marzenie :)
    Ojej Bożenko, ale masz urocze kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale one sa cudne! i takie radosne. Teraz rozumiem ciągłe hasło: Owieczki! To musiało potrwać. Ale jak one teraz tak ciągle razem, to jest nadzieja, że bedzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. A psa pilnującego masz... bo rozlezie ci się nie daj... i będziesz szukała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Pastuszka też brakuje :) Nie wspominając już o wilku...

      Usuń
  4. śliczniutkie małe owieczki ale pilnuj tego stadka buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne stadko na wypasie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne te owieczki, aż miło popatrzeć :) i wspaniale brykają, aż się gęba sama śmieje do nich :) pozdrawiam cieplusio i życzę dobrego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne te owieczki. W dalszym ciągu ubolewam, że nie udało mi się ich wygrać w candy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ło matko, ale Ci się ich tam na mnożyło :) fajne jest te twoje stadko.
    U nas tez piekna pogoda od razu człowiekowi chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne małe stadko, a jak się pięknie prezentuje na zdjęciach! rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojoj pięknotki :))) Niech tak zbocą trochę z krzaczka i do mnie pobłądzą :))))) A i psa "prawie" pasterskiego posiadam więc byłoby komu ich popilnować :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale stado Bożenko piękne, a baca gdzie?????

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko cudne stadko powstało,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoje łowiecki no i teraz mają Juhasa:))))
    Super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo to sa przecudne owieczki,które nie będą jeść byle jakiej trawy,a poza tym są grzeczne i nic nie niszczą;)
    One mają cieszyć oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczniutkie to Twoje stadko:) Co jedna to piękniejsza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej dwójce to chyba trzeba coś kolo tyłka zrobić . Dzis widziałam klucze gęsi.Wiosna .
    Piękna barania sesja .

    OdpowiedzUsuń
  18. Owieczki jak z obrazka, przecudne są, ale koniecznie zatroszcz się o te dwie bidulki co im brzuszków zbrakło. A zdjęcia w plenerze bardzo udane. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze, przesympatyczne stadko :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Stadko wspaniale się prezentuje !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne owieczki !
    Bożenko, pokaźne stadko owieczek, to teraz z nimi na hale.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowne stado :-) Wspaniałe owieczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. ło matko jedyna jakie urocze stadko!:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.