Moje prace

Moje prace

środa, 26 lutego 2014

Szybka wymianka i moja prośba :)


Dziś króciutko.
Szybka - bo nie zaplanowana - tym bardziej fajnie - obie strony zadowolone , czegóż chcieć więcej ...
Kasia z bloga Niteczki w sieci ogłosiła, że ma za dużo różności, wszystko pięknie obfocone, a że ja uwielbiam dotyk drewna, to było jasne, że druciki bambusowe, to jest to, co tygryski lubią najbardziej, do tego wybrałam liczniki rzędów, tak - bo na dodatek można było sobie wybrać,  co się chce - normalnie pełne szaleństwo, a  całość przesyłki, jaką otrzymałam, prezentowała się tak   :)







Dużo, fajne i w różnych rozmiarach, ja jestem zadowolona. W zamian Kasia prosiła o coś zrobionego, nie o kolejne przydasie, ale całkiem skromnie, jakaś zakładusia, drobiazg mile widziany. No ale jak - pytam - jak tu  wysłać 1 drobiazg, jak w domeczku jest  3 dzieci ?  A że na " tapecie " łowiecki, więc poleciały 3 różne okazy :) 







Kolejna odmiana w zbliżeniu. 




Dotarły, jest radość i zaproszenie na przyszłość. Dzięki Kasiu  :)

A teraz moja prośba. 
Mam techniczny problem z przestawieniem na blogu etykiet i wizyt. Teraz są w jednym słupku i zajmują za dużo miejsca, denerwuje mnie to, chciałabym, żeby etykiety były po przecinku, a wizyty ( flagi ) w kilku kolumnach. Czy ktoś może mi pomóc ? Szukałam już na blogerze, pytałam tu i tam, na razie bez rezultatu, stąd mój gorący apel, pliiiiiiiiiiisssssssssss  :)

Dopisuję po opublikowaniu - etykiety naprawione - jak widać - a z flagami wchodzę na tej samej zasadzie , klikając w flag counter - mogę utworzyć nowe z nowym podziałem - konieczne jest podanie maila, czego wolałabym nie robić - ale się nie da zachować dotychczasowej statystyki :(

Na koniec dziękuję za słodkie komentarze, pod poprzednimi postami. Skoro o słodyczy mowa - to jutro ostrożnie z pączusiami :)
Witam nową obserwatorkę, bardzo mi miło, że mnie odwiedzasz, pozostań na dłużej :)
Pozdrawiam Wszystkich z cieplutkiej Małopolski i do następnego :)

30 komentarzy:

  1. O matulu! Ale dostałaś! Masz sie z czego cieszyć. A łowiecki cudne. Jak się cieszę, że też taką manm Sprawy techniczne Bozenko to niestety. Ktoś na pewno Ci podpowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że mam powód :)
      Połowa problemu już rozwiązana :)
      Buźka :)

      Usuń
  2. Prześliczne są te Twoje łowiecki!
    Z etykietami to proste: wchodzisz w opcje etykiet (znaczek narzędzi pod etykietami) lub Projekt -> Układ -> Etykiety -> Edytuj -> Wyświetl -> kilkasz chmura i gotowe. A co do flag, to akurat nie mam tego gadżetu, ale myślę, że gdzieś w kodzie html/java script można to zmienić - może jest tam gdzieś tekst np. "columns=2" lub "columns_2" wtedy spróbuj podmienić 1 lub 2 na inną cyfrę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jesteś WIELKA !!! Wchodziłam w te ustawienia, życiu nie przypuszczałam, że " chmura " to jest to, bałam się że coś popiernicze, dobra i połowa problemu rozwiązana :) Jakich ja mam zdolnych i mądrych i uczynnych obserwatorów :)
      Buziaki :)

      Usuń
  3. Czyli problem etykiet masz rozwiązany - a naprawdę jest to prosciutkie - z wizytorem ci nie pomogę bo sama bym go chciała mieć i nie boję się się wstawić bo niby pisze free ale każą podać meila i adres strony a jak potem mi przyjdzie za coś czego nie doczytałam po andielsku -
    Bożenko owieczki twoje są śliczne jak ch.........jak zawsze a drucisków toś se sprawiła mnóstwo fajnych - zacznę szyć twego zajca więc proszę o pomoc co tam za elementy sobie wyciąć póki co dziękuję za pomoc w zajcu miłego wieczorku życzę i buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest za free, przynajmniej po roku nikt nic ode mnie nie wołał, ale nie ja to zmontowałam na bloga ...
      Buźka :)

      Usuń
  4. Ło, jaka wymianka i cudne prezenty obydwie strony dostały:) Efa ma rację co do etykiet, tak należy je potraktować. Co do flag to ja pojęcia nie mam zielonego, niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to się mogę zadrutować do woli :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super skarby:)Druty to nie moja bajka,ale liczników szczerzę zazdroszczę,bo ja odliczam guzikami niteczkami i innymi drobnymi przedmiotami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczyłam na byle czym, co było pod ręką, szydełka, spinki, szpulki ... owieczki - takie inne owieczki - robiłam za długie, bo rzędów nie liczyłam, teraz pierwsza wyszła jak się należy ... mi wystarczy jeden licznik, jednego już obiecałam , została sówka do adopcji, jak chcesz, adres mam :)
      Buziaki :)

      Usuń
    2. A ja kupiłam sobie taki licznik, jak miał kiedyś Borys Szyc w reklamie telewizyjnej, w której liczył spojrzenia kobiet (pamiętacie ją może?). Kosztował 4,50 - a sprawdza się jak za stówę.

      Usuń
  7. Super wymianka:) Tylko można pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo poważnie, sówka do adopcji , jutro lecę na pocztę ... jak nie posiałam kopertki z adresem :)

      Usuń
  9. Świetna wymianka. A łowieczki są przeurocze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka super, to się obłowiłaś a odbiorczyni to zazdroszczę tych owieczek, są naprawdę rewelacyjne. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tych łowieczek...Ty też dostałaś masę slodyczy, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i pozdrawiam( mam za sobą już 3 pączki własnej roboty... ciiiii!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna wymianka !!!
    Gratuluję nowych nabytków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną wymiankę zrobiłyście sobie:) wszystkie prezenty cudne, ale masz teraz drucików !!!! tylko dziergać. Owieczki jak zwykle pikne :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo, ja chyba też skorzystam z porady Efy o etykietach. Człowiek uczy się całe życie, ale na starość idzie jakby trochę gorzej.
    Wymianka super. Chyba każdy cieszyłby się z TAKICH łowiecek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała wymianka :-) Wiesz, że uwielbiam Twoje łowieczki, prawda...? :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna fajna wymianka, Obdarowałyście się fantastycznie )

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka świetna wymianka :) ja bym poprosiła o kursik na te łowieczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kursik jest na dole posta " Owieczkowo ", w sensie - jest odnośnik do rozpiski, jak potrzeba to pytaj, a jak jeszcze gorzej, to do Jadziunia w realu ręcznie Ci wytłumaczy :)
      Uściski :)

      Usuń
  19. te Twoje owieczki są superanckie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do siebie po wyróżnienie http://blogerzaby.blogspot.com/2014/02/nominacja-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne owieczki :)))
    Gratuluję również owocnej wymianki. Druty trafiły w dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.