Moje prace

Moje prace

czwartek, 19 grudnia 2013

Karteczki, karteczki i niespodzianka


Dziś będzie mini/ max - minimum słów, maximum zdjęć i oddelegowuję się  do zajęć :)
W odrobinie wolnych chwil,  zrobiłam kilka karteczek ...



































Szału nie ma, ilościowo także, dlatego przepraszam, życzenia popłyną tylko  do losowo wybranych osób :(

Wczoraj dostałam przecudnej urody niespodziankę od Jadzi . Bombeczki w realu prezentują się o wiele piękniej. Dziękuje Ci Kochana,  zaskoczyłaś mnie niesamowicie,  tym świątecznym podarkiem  :)




Dotarło do mnie jeszcze kilka kartek z życzeniami, jednak nie zdążyłam zrobić zdjęć w świetle dziennym, będą w następnym poście, przepraszam :(
Witam nowe obserwatorki :)
Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem, na które niestety nie zdążyłam odpowiedzieć.
Pozdrawiam i do następnego :)

14 komentarzy:

  1. Uroczych karteczek więcej niż kilka zrobiłaś, a bombki też śliczne dostałaś, miały szczęście, że przetrwały transport, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki przepiękne !
    Prezent od Jadzi śliczny !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są urocze. Ja poczyniłam tylko dwie:(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne , uwielbiam twoje kartki z okienkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są prześliczne! Mnie też najbardziej podobają się te z okienkami. Ja w tym roku zrobiłam haftowane kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, nie da się wysłać do wszystkich... do których by się chciało :) ... przynajmniej ja nie daję rady wykonać tylu kartek... w pewnym momencie osiągało to ilości zawrotne. Dlatego aby nie losować, zrezygnowałam z ich wysyłania :)
    Złożę życzenia na blogu wszystkim zaglądającym :) A tym, którzy przysłali do mnie, podziękuję konkretnie po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne karteczki, tez sporo wysłałam i ciągle za malo

    OdpowiedzUsuń
  8. Maximum pięknych kartek, te z bombkami wyjątkowe ślicznoty:)
    Zdrowych, pogodnych w gronie rodziny Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko wspaniałe karteczki i śliczny prezent od Jadzi:)
    przesyłam najserdeczniejsze życzenia świąteczne,dla Ciebie i rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że przesyłka dotarła jeszcze przed świętami, bo to rożnie bywa z tą naszą PP
    Wspaniałe karteczki zrobiłaś, zwłaszcza te z okienkiem mi się podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle u Ciebie pięknie! mam małe pytanie: można Cię spotkać na jarmarkach lub innych imprezach typu hand made?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, to tylko jako klient lub oglądacz, może kiedyś się rozwinę :)

      Usuń
  12. Och, to jest piękne! Masz pod ręką :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki , tak oglądam i podziwiam i się zachwycam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.