Moje prace

Moje prace

wtorek, 17 grudnia 2013

Serce jak ocean, czyli blogowa wymianka


Witam pięknie tuż przed świętami. A jak święta, to wiadomo, prezenty i takie inne różne niespodzianki :)
Dla mnie  pierwszą niespodzianką, była chęć  wspólnej wymianki, jaką zaproponowała mi Anstahe , a kolejną ...
Gdy trafiłam do Danusi po raz pierwszy na bloga, byłam zauroczona, pracami, klimatem domu, samą jego właścicielką, pastelowe kolory, nastrój, spokój,  po prostu urok,  nie do opisania. Ja - perszing z turbodoładowaniem, wiecznie  w biegu ... moje obawy były nieuzasadnione, szybko znalazłyśmy wspólne tematy. Już gdzieś napisałam, co teraz potwierdzam, Danusi serce ma pojemność oceanu , czego dowodem   są otrzymane prezenty  :)









 Rudowłosa tilda, transferowy słoiczek na suszone grzybki, igielnik, który jest fantastyczny stabilny i duży w sam raz na tą ilość szpilek, która jest mi teraz do klocków potrzebna, przydasie ... a zawartość pudełeczka i woreczków pozostanie moją słodką,  pachnącą tajemnicą :)

Za to to,  co poniżej powaliłoby nie tylko mnie na kolana. Marzyłam o takiej wizytówce, metki z logo bloga, od dziś, ktokolwiek i cokolwiek ode mnie dostanie , będzie wiedział , że to ja :)




Było jeszcze parę osobistych drobiazgów, których przepraszam - zostało ustalone -  nie  pokażę. Ale przepięknie  jeszcze raz dziękuję za wszystko. Danuś, jesteś Kochana. Chciałoby się zanucić " Lato ... zwariowało oszalało moje serce ... "   :)

A co ja przygotowałam ? Wiedziałam, że trudno mi będzie dorównać w pomysłach, więc chciałam nadrobić precyzją. Zrobiłam Maryjkę, według pomysłu i za pozwoleniem Janeczki , do której dorobiłam Józefa, we własnej aranżacji. Do tego dołączyłam karteczkę :)


























Nie wiem czy mi się udało, w każdym razie bardzo się starałam :) 
Czy było coś jeszcze ? Zajrzyjcie do Anstahe :) 

Mam jeszcze do pokazania troszkę karteczek, ale może następnym razem :)
Witam nowe obserwatorki :)
Dziękuje za poprzednie komentarze i zapraszam ponownie :)
Pozdrawiam i do zaś :)

19 komentarzy:

  1. O kurczątko....Bożenko jesteś wielka!!Fakt ,że Anstahe jest bardzo zdolna i tworzy prawdziwe cudeńka,ale Twoje szydełkowe postaci są przecudne,prześliczne i mistrzowsko wykonane;)
    Czapki z głów kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, serce za serce !
    Otrzymałaś przecudne prezenty, ale te wykonane przez Ciebie są rewelacyjne !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymianka,śliczności dostałaś,cuda zrobiłaś:))
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ,wszystko piękne .Bardzo zdolne artystki . Czylukade tam wypatrzyłam . Ruda wymiata .
    Pieczątka super . Boska Rodzina i kartka prześliczna .Perfekcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko ty jak zawsze krok do tyłu... oj, oj...
    Moim zdaniem obie dałyście czadu... nic dodać nic ująć :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty i kupuję ten cytat; serce ma wielkość oceanu; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianka bardzo ciekawa:) Piękne prezenty, urocza Ruda. A Twoja świata rodzina... napatrzeć się nie mogę. Piękne wykonanie:)) Brawa.. Bożenko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje figurki Bożenko, wiadomo, mistrzostwo świata, ale i prezenciki fajne dostałaś,najbardziej pomysłowy, to pieczątka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bozenko, z tym sercem to grubo przesadziłas.Wiedziałam, ze pieczątka Cię ucieszy, bo tez kiedyś dostałam i bardzo mi się przydaje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty wymiankowe zrobiłyście, obie jesteście bardzo uzdolnione, mogę Wam tylko życzyć dalszej weny twórczej. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam właśnie u anstahe cuda , które dla niej zrobiłaś , widze ,że i koleżanka piekne upominki przygotowała ! wspaniała wymianka !.

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja! zarąbiste prezenty! no są MEGA po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna wymianka z obu stron::)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mega cud prezenty Bożenka a metki to ja również sobie zrobie dobry pomysł buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosne prezenty i słodkie, Twoja Rodzina śliczna, bardzo starannie wykonana.
    Karteczka bajeczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty piękne. Byłaś baaardzo grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prezenty wymiankowe . Obie jesteście niezwykle kreatywne nic dziwnego , że wykonane przez Was upominki budzą zachwyt.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.