Moje prace

Moje prace

sobota, 7 grudnia 2013

Jak koń pod górkę ...


Kombinowałam z tymi klockami, jak w tytule, ale musiałam spróbować, nie byłabym sobą :)







I gotowe - pierwsze coś, wzór się chyba nazywa " płócienko " 







Zakończone też pewnie nie tak jak potrzeba, po prostu pozawiązywałam nitki na supełki ... tak bardzo chciałam wypiąć i obejrzeć co też wymodziłam. Jeśli tu zajrzą fachowcy od klocków, poproszę o ocenę mojej pierwszej robótki :)




Ostatnio na którymś z obserwowanych blogów zauważyłam takie gwiazdeczki - przepraszam, nie pamiętam w tym momencie, a nie mam czasu, żeby  szukać ...  spróbowałam je zrobić , są niesamowicie proste, a wyglądają ślicznie, takie prawdziwe śnieżynki :)










Dziękuję Wszystkim za zaglądanie i komentowanie, pozdrawiam i do następnego :)

55 komentarzy:

  1. Podoba mi się koronka klockowa, ale nie mam zielonego pojęcia o technice wykonania. Podziwiam Twoją odwagę. To co zrobiłaś, moim zdaniem wygląda całkiem fajnie. Nie plączą Ci się klocuszki? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź mi się przesunęła, poniżej komentarza Danusi :)

      Usuń
  2. Podziwiam,podziwiam,wpadam a tu Bożenka nowości pokazuje.Ja nawet nie nadążam z oglądaniem a co do koronki to jestem zielona.Nauczyłam sie wczoraj innych nowych technik i wstawię wieczorem zdjecie jak bedzie prąd.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuś, ja się bawię w rękodzieło, a Ty pracujesz nad konkretnym tematem i to taka ogromna różnica :)
      Wiaderko prądu wysyłam :)
      Buźka :)

      Usuń
  3. To jest pierwsze ćwiczenie, coś najprostszego, a równocześnie podstawa wyplatania. Plącze się tylko w myślach, zanim się złapie za kołeczki, a tak na prawdę od razu jest widać, czy złapałaś właściwe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulację. Świetny początek klockowania. Już wyobrażam sobie jakie cuda będziesz robić.
    A śnieżynki też cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko jestem pełna podziwu :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla Ciebie też, jak patrzę na te Twoje cudnie błyszczące dzieła, bez odrobinki pyłu, szkolące się niczym tafla lustra, to nie mam pojęcia jak to robisz :)
      Cmok jak smok :)

      Usuń
  6. Ciekawa technika :) Bardzo ładnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobały mi się klockowe drobiazgi, Madonny, aniołki, dzwoneczki, zawieszki i zapragnęłam tak samo umieć :)

      Usuń
  7. Wiedziałam że nie odpuścisz i spróbujesz:)
    brawo! świetna zakładka,czekam na więcej:)
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, znasz mnie już bardzo dobrze :)
      Buźka :)

      Usuń
  8. Kobieta renesansu!:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze mnie nikt tak ładnie nie nazwał :)

      Usuń
  9. Jak dla mnie - pięknie wykonałaś pierwszą pracę !!!! Gwiazdki też bardzo ładne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie, wykonaniem, gorzej, że mnie wciągnęło :)
      Uściski :)

      Usuń
  10. gwiazdeczki rewelacyjne i szybko się je robi - spróbowałam:) Klockowa koronka - podziwiam chęci i wytrwałośc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu, rozgość się proszę :)
      Gwiazdeczki to superekspres, a klocki, są takie delikatne ...
      To usunięte poniżej to przez pomyłkę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pojęcia co z tych klocków potem wychodzi..ale wygląda na coś fantastycznego i pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyjdzie coś konkretnie pięknego, to dam znać :D
      Ps. Masz kontakt z jakimś Pomidorkiem ?

      Usuń
    2. Jakiś czas temu miałam, ale ostatnio nie ....i chyba sprawdzę czy numery tel które mam jeszcze są aktualne :)

      Usuń
  13. Bożenko nie znam tego klockowania a widzę,że to fajne zajęcie i wygląda też świetnie.Gwiazdeczki cudnej urody ,aż ma się ochotę też takie zrobić .POzdrowionka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda fajnie, a praca wymaga skupienia, więc daje wyciszenie, polecam :)
      Pozdrawiam :)
      Ps. Mam dla Ciebie zdjęcia kwiatków " mojej Marysi ", tylko że w telefonie :(

      Usuń
  14. Suuper ,ze uczysz sie czegos nowego :):) Ciekawie sie zapowiada taki wzorek :):) A te gwiazdeczki Przesliczne i rowniez z mila checia sprobuje zrobic podobne :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię się uczyć czegoś nowego :)
      Gwiazdki - szybciej zrobisz, niż napniesz po usztywnianiu, do wyschnięcia :)
      Uściski :)

      Usuń
  15. To zupełnie coś nowego i od razu tak równiutko Ci wyszło - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jestem na siebie zła, za to zdyscyplinowanie, co do równości - wszystko musi stać prosto równo, nic nie może wyłazić, poza szereg ... ale w tym wypadku to zaleta :)

      Usuń
  16. Bożenko! Jak ładnie i równiutko wyszła Ci ta plecionka!!! Brawo!!! A gwiazdeczki są fajne, też takie robiłam:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie. Gwiazdeczki są świetne, prościej chyba się nie da :) Jak tam M. po bieganiu w rajstopkach na wietrze ?
      Też pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Jesteś niesamowita ! Brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz niesamowita, toto akurat jest proste, dopiero później będą schody :(

      Usuń
  18. Noooo nieźle to sobie wykombinowałaś, super, czyli pierwsze koty za płoty ? pięknie Ci wyszło :) Gwiazdki śliczne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz - pierwsze ... a reszta łazi po polu :)
      Uściski :)

      Usuń
  19. Nie mam pojęcia o co chodzi w koronce klockowej.Wiem,że jest bardzo pracochłonna,ale jak widać na Twoich zdjęciach,warto się pomęczyć;)Brawo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pracochłonne są duże wzory, typu serwety, ale takich nie zamierzam robić :) Zależy mi na czymś innym, nie oklepanym, a subtelnym, widziałam przecudnej urody drobiazgi, że normalnie oczopląs i szczęka na podłodze :)

      Usuń
  20. Podziwiam, do takich klocków to dopiero trzeba cierpliwości...sniezynki super,chciałabym miec takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klocki właśnie uczą cierpliwości, tak gdzieś wyczytałam, może ja - nerwus - troche się wyciszę ...

      Usuń
  21. Jestem zachwycona! Jak Ty opanowałaś te klocki? Wierzę mocno, że powstaną dzieła. Dla Ciebie żadna górka nie jest za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danuś, do opanowania klocków, to jeszcze wiadro czasu mi potrzeba, to dopiero rozgrzewka, dopiero drepczę, pod tą górką, o której wspominasz ...

      Usuń
  22. Kompletnie się na tym nie znam, ale to wychodzi fantastycznie, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ktoś wyżej super napisał : dla Ciebie " żadna górka nie jest za wysoka " i to jest absolutnie prawda :) . Wiedziałam , rzucisz wszystko i za supełki się weźmiesz, ale że tak cudnie pierwsza robótka wyglądać będzie to jestem pełna podziwu . Powodzenia w dalszej nauce i czekam na kolejne cuda .

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że jestem tajemnicza i nieprzewidywalna, jak zamknięta książka, a widzę, że wszyscy czytają, jak z otwartych kart, rozszyfrowałaś mnie Bożenko :)
      Pozdrawiam prawie urodzinowo :)

      Usuń
  24. Super wyszło ,równiutko i wałek juz uszyty. Ćwicz .Z przyjemnością będę oglądała twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne to płócienko! Ciekawe to to ciekawe - pokaż więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super robótka nr 1! Po prawej stronie mojego bloga jest @ do mnie
    ponieważ Twojego nie widzę a z gg nie korzystam napisz do mnie proszę !!! W sprawie klocków

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej Bożenko ale dla mnie toż to czarna magia ale tobie ślicznie to wychodzi zmykam kochana bo nadrabiam zaległości buziakiślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  28. mówiłam Ci już, że jesteś genialna! czego się nie dotkniesz to świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i wszelkie komentarze. Miło mi, że zaglądasz do mnie czasami, nawet jak nie piszesz o tym.
    Jestem pod wrażeniem koronek klockowych - dla mnie to "czarna magia" - jeszcze:))) Podziwiam gwiazdki, a i płócienko na dobry początek też śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. No, no na moment spuścisz z oka i od razu się dzieje:))) I to jak się dzieje. Brawo i jeszcze raz brawo ... za klocki oczywista :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jak mnie powaliło... zapomniałam napisać, że te śnieżynki to moje ulubione - do patrzenia bo wykonać nie umiem :)))

      Usuń
  31. Chyba przyjade na nauke , od lat marze by nauczyc się tej wspaniałej techniki.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.