Moje prace

Moje prace

sobota, 10 sierpnia 2013

Wymianka nr 4 i prośba

Jakiś czas temu, dokładnie po losowaniu mojego ostatniego Candy, Beatka,z bloga Artystyczne Bohaczykowo, zgłosiła się do mnie z propozycją wymianki, ponieważ los nie okazał się dla niej łaskawy, a tak  bardzo chciała mieć moje dziadostwo :)

Wczoraj dostałam przecudnej urody przesyłkę. Wszystko subtelne, precyzyjnie wykonane, tak jak lubię i na dodatek jeden z prezentów w technice, której jeszcze nie opanowałam. Beatka to prawdziwa Artystka, zresztą popatrzcie sami .

Rzut na całość - zakładka " mól książkowy " i ślicznie własnoręcznie ozdobione pudełeczko :)




Zawartość pudełeczka, prezentuje się następująco : broszka kotek i zawieszka,  ręcznie malowane  i przepiękne kolczyki, wykonane koronką klockową :)




Całość po wyjęciu z pudełeczka :)




I jeszcze raz w towarzystwie mola książkowego :)




Moje zdolności  fotograficzne nie umywają się do talentu Beatki, więc odsyłam Was na Jej bloga, celem dokonania " wizji lokalnej " . Na swoje/ moje prezenty, Beatka musi niestety jeszcze chwilkę poczekać, najpierw muszę skończyć coś pilnego. Dziękuję za już i  proszę o cierpliwość :)


A teraz zwracam się do Was z prośbą.  Myślę, że sporo osób słyszało historię Beaty Jałochy.  Reportaż ukazał się w telewizji, dla przypomnienia, lub dla tych którzy nie widzieli , zapraszam na FILM
Beata pochodzi z Krakowa. W ostatnim czasie mieszkała w Warszawie i tam stawiała na nogi chorych ludzi. Tragiczny przypadek przerwał to wszystko ... Krakowscy przyjaciele o niej nie zapomnieli. 7 września odbędzie się specjalna impreza charytatywna.  




Moja/ nasza  blogowa koleżanka, a prywatnie także koleżanka Beatki i moja,  zwróciła się z prośbą o pomoc, szczegóły TUTAJ. Przyłączam się do akcji i zwracam się do Was z prośbą, o to samo. Wierzę że macie dobre serduszka, a Wasze szuflady są pełne cudownych prac, którymi zechcecie się podzielić :) Jeśli ktoś zechce wspomóc akcję i przesłać coś za moim pośrednictwem, to proszę o przesyłki polecone, które dotrą do mnie, do dnia 2 września, na następny dzień, osobiście przekażę wszystko Agnieszce, lub proszę przesyłać bezpośrednio do Agi, szczegóły kontaktu na jej blogu :)

Witam nowe obserwatorki. Bardzo mi miło, że wciąż do mnie przybywacie i zostajecie na dłużej :)
Dziękuję za liczne komentarze i to takie sympatyczne, że aż serducho się raduje :)
Pozdrawiam i do następnego :)

12 komentarzy:

  1. Widziałam juz te wszystkie cudowności i pozachwycałam się. Ja też mam sporo prac Beatki. Zdolna bestia! Do akcji przyłączam się. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka! Oczywiście wyślę coś do Ciebie . Pozdrawiam:)


    OdpowiedzUsuń
  3. No jedno wyjaśnienie - kot na broszce to też ręcznie malowane :)
    Szkoda, że nie wspomniałaś o akcji jak wysyłałam... ale pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma się rozumieć, kotek też ręcznie malowany, zastosowałam skrót myślowy i wierzę w inteligencję czytających i oglądających :)
      Przyłączenie do akcji wyszło później, przepraszam :(

      Usuń
    2. Nie przepraszaj... raczej bądź z siebie dumna. Pomyślę, zapisałam sobie do wykonania :)

      Usuń
  4. Ja też przyślę Bożenko coś dla Beatki na Twój adres:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko dziękuję za pomoc w nagłośnieniu sprawy:)
    Dziękuję też wszystkim co zgłosili się do pomocy :)

    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem łatwiej osiągnąć cel, musi się udać, wierzę w to :)

      Usuń
  6. Prezenty wymiankowe są przecudne :) Również wyślę coś dla Beatki na Twój adres Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.