Moje prace

Moje prace

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wyróżnienie

Dziś spotkała mnie niesamowita niespodzianka. Otrzymałam swoje pierwsze wyróżnienie.
Dostałam je od " Czarnej Damy " z bloga http://misiowyzakatek.blogspot.com/ . Bardzo Ci dziękuję





Jest to wyróżnienie pt. " Wieczór we dwoje, czyli szydełko i ja ".

Zasadą tego wyróżnienia jest przekazanie go blogom, które mają mniej niż 300 obserwatorów. 

Chciałabym, alby moja radość stała się także udziałem :

Każda z Was, oprócz innych,  tworzy też przepiękne szydełkowe dzieła. Kolejność blogów na liście,  jest przypadkowa, u mnie każda z Was jest na 1 miejscu. 

11 komentarzy:

  1. Oooo jaki zaszczyt, Bożenko serdecznie Ci dziękuję za tak miłe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a przede wszystkim, gratuluję pierwszego wyróżnienia, zasługujesz na nie w pełni :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze wyróżnienie sprawia dużo radości, ale kolejne też cieszą. Gratuluję i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Bozenko zasluzgujesz na takie wyroznienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze z okazji wyróżnienia ;)
    Gratulacje balerinka .

    Dziękuje za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje bardzo za wyroznienie mysle ze nastepnym razem znajdziemy wiecej czasu alby poplotkowac i sie wspolnie czegos nauczyc ja pamietam nauczylas mie frywolitki na igle i juz sie pochwale ze dalej na warsztatach przekazalam jednej pani ta umiejetnosc

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam tu pierwszy raz a tu taka radość.Dołączam się do gratulacji .
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie również.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia,w pełni na nie zasługujesz i dziękuję za wyróżnienie to dla mnie ogromna radość.Przykro mi tylko że nie pociągnę tego dalej,teraz skupiam się tylko na terapii i pomocy w tym samym innym.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia! Gorąco dziękuję za wyróżnienie dla mnie, jest mi niezmiernie miło. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyroznienia!Ja rowniez dziekuje za wyroznienie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.