Moje prace

Moje prace

piątek, 12 kwietnia 2013

Szatka

Jak to zazwyczaj bywa, jak ją widziałam oczyma wyobraźni, była cudna, jak zaczęłam robić, wiedziałam,  że będzie inaczej, a jak skończyłam,  to wyszło jeszcze inaczej :)



I małe zbliżonko detali.





Od razu chciałam zrobić frywolitkowy brzeg, wydawało mi się że nie zdążę, więc zaczęłam szukać  różnych wzorów koronek, takich a' la brzegi chusteczek, narobiłam kilkanaście próbek koronek z kordonka. W następnej kolejności kupiłam atłasek i to samo - kolejne próbki, jednak jak widać - pierwsza myśl była najlepsza  :) Jak to mawia,  jedna z moich ulubionych blogowiczek, " cudo toto nie jest ", ale czas goni i tak już pozostanie.   Hafcik w rzeczywistości wygląda na równiejszy i ładniejszy, no i na szczęście frywolitka bardziej przyciąga wzrok :)

Bardzo dziękuję Wszystkim  za odwiedzanie mojego bloga i pozostawione komentarze.
Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Jednym słowem b a j e c z n e!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szatka cudna, koroneczka frywolitkowa, bajeczna. Co jak co, ale dobra jesteś w te "klocki"zawsze mi się podobały Twoje prace, zresztą jestem szczęśliwą posiadaczką, cudnej biżuterii frywolitkowej, zrobionej Twoimi łapkami :)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marudzisz Bozenko , szatka wyszla bosko-bajeczna , zeby nie powiedziec anielska jak dla malego anioleczka przystalo ! Goska

    OdpowiedzUsuń
  4. Szatka delikatna,przepiękna.Właśnie frywolitkowe wykończenie daje niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko śliczna szatka:)
    pozdrawiam maryla

    OdpowiedzUsuń
  6. Szatka jest cudna. Czy to się wiąże, jak śliniaczek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za tak miłe przyjęcie i super pozytywne opinie.
    Iwonko, myślę, że tego się w ogóle nie wiąże, te sznureczki z boku służą do przytrzymania, podczas nakładania szatki na dzidziusia, w trakcie chrztu, po słowach kapłana " obleczcie się w białą szatę ... " , lub coś w tym rodzaju. Kształt szatki podpatrzyłam z Googli :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja Ci powiem, że szatka raczej do cudów się zalicza !
    Delikatna, elegancko ozdobiona, taka jak być powinna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szatka piękna ! Już gdzieś ją chwaliłam !

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna szatka! też kiedyś podobną popełniłam - to przepiękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna szatka jak wszystkie tworzone przez Ciebie rzeczy !!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.