Moje prace

Moje prace

sobota, 6 kwietnia 2013

Troche staroci

Czasami się bawię, robiąc różne stworki i  ludziki. Nie tak dawno, moja chrześnica, poprosiła mnie o  wykonanie pomocy naukowych,  do nowego programu nauczania j. angielskiego, metodą Helen Doron.
I tak powstała Babcia - Granny fix :)



I jej wnuczek Paul.



A tak wyglądają razem - Granny fix & Paul.




Tak sobie teraz patrze, kolejna babcia, to jakieś skrzywienie ? Nic na to nie poradzę, że to taki słodki temat, chyba dla każdego i w każdym wieku :) 

Dziękuję za odwiedziny i  pozostawienie komentarzy, polecam się na przyszłość :)
Pozdrawiam.  




7 komentarzy:

  1. No Bozenko jesteś mistrzem w tym temacie
    Ja tak nie potrafię.
    Pozdrawiam juz wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna babcia i śliczny wnuczek.
    A może to nie skrzywienie, a marzenie?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, babcia z wnuczkiem, urocza para i czekam na koleje park ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kochaniutka rozkrecasz sie z babkami a gdzie dziadki ::)Wszystkie twoje prace miod orzeszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenie bycia Babcia? Ja ju sie boje..
    Córka Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie bój, to raczej marzenie ... tęsknota za Babcią :(
      Buziaki

      Usuń
  6. Jak ja bym chciała umieć tak pięknie tworzyć... marzenie :)
    Zapraszam po wyróżnienie na http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/04/wyrozniona-po-raz-trzeci.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.