Moje prace

Moje prace

środa, 3 kwietnia 2013

Karteczki

Zostałam poproszona o zrobienie  dwóch zaproszeń,  na tzw " Jajeczko ", impreza dla zainteresowanych, a karteczki  dla lokalnych osobistości.
Nie jestem tylko pewna, czy to już scrapbooking, czy jeszcze profanacja tej techniki w moim wydaniu. Tak czy siak, zaproszenia wykonane, nikt nie mówił, że to ma być scrap, miały być ręcznie robione,  prezentują się tak.



I jeszcze solo, może będzie widać więcej szczegółów.


No artysta to ja nie jestem, ale jak to się ładnie mówi  " Z braku laku, dobry kit " :) 
Klejenie tych pojedynczych literek, robiłam po raz pierwszy, to prawie jak zabawa w Kopciuszka, tylko nikt mnie nie zabierze na bal ... Więc się raczej,  po raz drugi,  za to nie zabiorę, bo swojego Księcia, to ja już mam :)  

Witam nowych obserwatorów :)
Pozdrawiam Wszystkich zaglądających. 


4 komentarze:

  1. Brawo Bożenko.Piękne wykonanie
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co ? co sobie szukasz ? zaproszenia śliczne, sama bym poszła na jajeczko jak bym dostała tak piękne zaproszenie ;)
    J Cie wezmę na bal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki:)
    pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra zaproszenia ! Podziwiam cierpliwość i pewna rękę przy klejeniu literek :) . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.