Moje prace

Moje prace

niedziela, 14 kwietnia 2013

Tort

Na dzisiaj piekłam torcik, na 14 urodziny,  miłośniczki koni, pasjonatki zawodów jeździeckich z wielkimi ambicjami na  udział w  Letniej Olimpiadzie, w tej dyscyplinie sportu.  Stąd moje skojarzenie i wygląd tortu, który ostatecznie prezentuje się tak.







Dla osób mnie nie znających, dodam tylko, że nie jestem cukiernikiem, więc proszę przymknąć oko na wszystkie niedoskonałości :) 

Wczoraj, na zakupach,  w jednym ze sklepów znanej sieci handlowej, której nazwy nie wymienię,  kupiłam takie cosik.


Masła i chrzanu to się tam zmieści tyle, że "  ani jeden ludź " się tym nawet nie podelektuje. Kompletnie do niczego to mi nie jest potrzebne, ale nazwa tak mi się spodobała, że " zaszalałam " totalnie, za całe 10 polskich groszy ( poświąteczna wysprzedaż ), a kto wie, a nóż wpadnę na jakiś inteligentny pomysł, wykorzystując maselniczke i chrzaniczke :)  Póki co, delektuję się samą nazwą, czego i Wam życzę :)

Dziękuje za przemiłe komentarze. 
Pozdrawiam. 



11 komentarzy:

  1. Bożenko, tort powalająco piękny, jesteś niesamowicie wszechstronnie uzdolniona :) mmm aż mi ślinka cieknie ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt nazwa dziwaczna, ale rzecz pridatna do święcenia :)

      Usuń
  2. o ho ho ale mi apetytu narobiłaś. Wygląda tak smakowicie mniam. Jesteś prawdziwym talentem we wszystkich dziedzinach.Poszalałas na zakupach....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torcik cudny i na pewno bardzo smaczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy cukiernik nie powstydził by się takiego wspaniałego torta :) . Brawo Bożenko !

    Zakupy ciekawe i cena powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny torcik !
    Dla mnie jesteś mistrzem cukierniczym :)
    Zakup śmieszny, pewnie też bym się skusiła i nabyła chociażby dla samej nazwy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny torcik :) Ja pewnie to bym ten przedmiot pomalowała lub inaczej przyozdobiła i służyłby mi do ogryzków z ołówków albo do spinaczy a druga strona na gumki do zmazywania bo ciągle się gubią :)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :) Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie. Torcik w 100 % jadalny. A maselniczka vel chrzaniczka to malizna, o wymiarach zewnętrznych 3 x 3 x 1,5 cm , za wiele się w niej nie zmieści. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Tort śliczny i wygląda bardzo apetycznie !
    Chrzaniczka (nazwa) bardzo mi się podoba .
    Aha ! Nadrabiam to, za co mnie opstykano.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prace :) Będę tu do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tort po prostu wymiata, piękny. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.