Moje prace

Moje prace

niedziela, 15 czerwca 2014

Mało ambitnie ...


Tak to już jest, że często nasza wyobraźnia, podsuwa nam fantastyczne pomysły, my je realizujemy, ale wtedy, wszystko się dzieje nie tak ... Kolejnym moim zaszczytem, a może obowiązkiem, jak zwał, tak zwał, w każdym razie sama się zgłosiłam, na  - już wczorajszą ( niestety )  -  imprezkę,  piekłam torty. Założenia były ciekawe, jednak konieczność zmusiła mnie do zmiany planów i w konsekwencji, wybrałam bezpieczną, za to mało ambitną wersję i na stole pojawił się  tort, w 100 % jadalny, dekoracje wykonałam z masy cukrowej wg przepisu z bloga Torcikownia . Dotychczas robiłam z bardzo podobnego przepisu, jednak bez dodatku CMC. Za to teraz lepienie kwiatów było prawdziwą przyjemnością. Dzięki  :)













Do tego dwa takie same, jednak w  postaci placków, żeby było łatwiej porcjować  :)




Całość,  mniej więcej,  prezentowała się tak :)





Kolor kwiatków nie przypadkowy, bowiem dekoracje na stołach miały być niebieskie,  miały ... bo w ostatniej chwili ktoś zmienił na czerwone ... Podobno był smaczny, w każdym razie tak wszyscy mówili i tego będę bronić jak niepodległości ( bardzo spodobał mi się taki argument, jaki kiedyś wyczytałam u Anette - dzięki - samozwańczo zapożyczam :)

No a później były prezenty ...




opowieści naszych gości ...


biesiada ...




była kapela ...




kto chciał to tańczył ...




i ja tam byłam, miód i wino piłam, a co sfotografowałam, to pokazałam ... ocenzurowane :)

Gorąco witam nowe obserwatorki, miło że zaglądacie  :)
Na dziś się żegnam, bo jeszcze zostały sale do wybłyszczenia, przy okazji zorganizuję losowanie konkursu, bo jest kilka prawidłowych odpowiedzi, wyniki - jutro :)
Pozdrawiam i do zaś :)

AAAA skleroza, zapomniałam, więc dodaję, tak w połowie imprezki na niebie pojawiła się tęcza ...





a nawet dwie - z prawej strony lekki zarys drugiej  :)



34 komentarze:

  1. Podobają mi się Twoje torty, wcale nie są mało ambitne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko za uznanie :)
      Kwiaty z reguły są śliczną dekoracją, jednak gdyby mi czas pozwolił, zrobiłabym coś bardziej skomplikowanego, może ... na kolejne 20 lecie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie wiem jak jest Twoja definicja "ambitnego" tortu ale te, które zaprezentowałaś wyglądają tak pięknie i smakowicie, że aż mi żal, że nie zjadłam z nich ani kawałeczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmmm, jak by tu rzec, ambitny tort, to dekoracja tematycznie związana z rodzajem imprezy, w tym przypadku kwiaty, to pójście na łatwiznę :)
      Odzdrawiam :)

      Usuń
  3. mało ambitny tort to biszkopt przełożony masą budyniową!
    Twoje torty są boskie!

    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torciki wyglądają smakowicie !!!
    No i pięknie je udekorowałaś- mnie się podobają.
    A impreza widzę, że udana była ;)
    Miłej niedzieli życzę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, czuję się zaszczycona :)
      Nawzajem i też pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jak widać imprezka udana ;) Bożenko torty cudne i na pewno smaczne jak zostały zjedzone :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna imprezka i róże fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko tort i ciasta wyszły superowe ,a widać imprezka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do chóru poprzedniczek: torty wyglądają super i jak piszesz smakowały też wyśmienicie, więc czegóż chcieć więcej. Z fotorelacji też wygląda, że impreza się udała. I to już wystarczy.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli zaczynam wierzyć, że te torty, to nawet mi wyszły :) :) :)

      Usuń
  9. wow !! jestem pod wrażeniem :-) z takimi wypiekami można cukiernie otwierać .. jestem pewna ,że nie tylko oko można było nimi nacieszyć ale też przeżyc "mniamniuśne" doznania smakowe :-)..
    już wiem do kogo się uśmiechnąć jeśli zajdzie potrzeba..a daleko nie mam bo tylko płot nas dzieli :-)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może razem wpadniemy na pomysł jakiegoś biznesu, ale że z nową sąsiadką, będę rozmawiać przez internet, na to bym nie wpadła :)

      Usuń
  10. Tort wygląda smakowicie i na pewno był pyszny.........
    a impreza widać udana w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezka super była, to fakt, a co do tortu, dziś skosztowałam, nawet mi smakował :)

      Usuń
  11. Oj, ależ jesteś skromna. Mnie tam tort się podoba i moim zdaniem ilość dekoracji jest odpowiednia. A to, że był pyszny to już na zdjęciach widać, oczami by się go jadło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za torty, grzechem byłoby nie skosztować choć kawałeczka, szkoda, że mnie tam nie było bo chyba zjadłabym wszystko:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe torty i do tego w moich ukochanych niebieskościach!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mało ambitnie?!!!to ja bym chciała zobaczyć ten ambitny:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne ciacha a dekoracje na nich rewelacja , cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! MIS POWRÓCIŁ, DAWNO NIE BYŁAM A TU TAKA NIESPODZIANKA,TORY CUDNE ALEŚ TY ZDOLNA KUCHARECZKA, POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Torty............. mniam:) w moim ulubionym kolorze , były pyszne:) impreza wspaniała:) zostały piękne wspomnienia!!!!! pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, byliście największymi gwiazdami naszej imprezy, to dzięki Wam, było tak wesoło, jesteście tak wspaniałymi ludźmi, że Wszyscy inni byli zachwyceni, a od siebie dodam, że powinniśmy się uczyć, jak pogodzić życie z zabawą, albo raczej jak oddzielić problemy życia, by pozwolić sobie na chwile beztroskiej wesołej zabawy. Dzięki !!!!! Gorące uściski, spotkamy się na grzybkach :)

      Usuń
  18. Wspaniale wyglądają Twoje torty :-) Pięknie je ozdobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenko! Dopiero dzisiaj zaglądam do Ciebie , a tu takie wspaniałości!!!! Róże pięknie Ci wychodzą !! Ja idę na łatwiznę i kupuję w pobliskim sklepie, ale kiedyś będę musiała spróbować bo przecież masę plastyczną sama robię:)Impreza jak widać udana i tak dalej trzymać!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale narobiłaś mi apetytu tymi przepięknymi tortami. Podziwiam różyczki, masz zdolne paluszki. A impreza widać, że była bardzo udana, i o to chodzi :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne torciki :) i nie uważam, aby były mało ambitne - pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie przystroiłaś te wypieki - gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.