Moje prace

Moje prace

niedziela, 24 września 2017

Mało mnie ...


jednak coś udało mi się zrobić, to pokazuję. W zasadzie powinnam powiedzieć - konieczność mnie zmusiła, co nie oznacza, że nie miałam ochoty. Podpatrzone w sieci, zamówienie złożone, mamusia wykonała. Zamiast tradycyjnych kwiatków, taka forma życzeń i prezentu :)










Od siebie dodałam przeniesienie życzeń transferem na pudełko ( w podpatrzonym wzorze były wklejane ).






Małe zbliżenie.






Mi się taka niespodzianka bardzo podoba, a Wam ?

Kilka dni temu było " Święto lasu ", czyli moje urodziny. Pisałam już kiedyś, że tak uroczyście został ten dzień " ochrzczony " i tak już poszło, Wszyscy wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :) Z tej to okazji  ANULKA przesłała mi przecudnej urody karteczkę i jeszcze cudniejszej urody zakładeczkę, że o życzeniach nie wspomnę, czym się chwalę.  Dzięki Kochana za pamięć :)







Drugą niespodziankę sprawiła mi DANUSIA. Obiecałam nie pokazywać, ale chociaż te robótkowe i przydasie, nie pasuje tak bez słowa, trza podziękować, bo radocha przeogromna,  a reszta zbyt osobista, do pokazania, wybaczcie.
Danuś, ogromne dzięki za całość :)






Ostatnie ulewy dały nieźle popalić, piwnica zalana, woda wchodzi gruntem, ale jakoś dajemy radę. Dziś choć na chwilę wyjrzało słoneczko, czyli jest nadzieja :)
Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i do zaś :)
Wasza BB :)

29 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze!!! Spełnienia marzeń tych dużych i tych malutkich:)
    Drewniany prezent dla Młodych wyszedł super, bardzo mi się podoba:)
    Prezenty też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze i wymarzone :)
    Fajne prezenty ...
    Szkatułka jako prezent super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalana piwnica to nic przyjemnego, szczególnie gdy to poziom wód się podnosi ... wiem coś o tym. Wypompowanie daje efekt na krótko, bo nachodzi ponownie. Trzymaj się :)

      Usuń
  3. Pogody życzę Bożena pomysł prezentowy rewelacja chyba też sobie taki zamówię tylko bez smoczka coś innego na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Super skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty, te dla Ciebie i te od Ciebie:) Wszystkiego naj, naj...

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja najlepsze życzonka przesyłam i ściskam najmocniej jak umiem!
    Skrzyneczka pięknie się prezentuje, niespodzianka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełeczko rewelacyjne! Pięknie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na prezent ślubny. Pewnie kiedyś zastosuję ;)
    I oczywiście wszystkiego najlepsiejszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko! Najlepsze życzenia, A skrzyneczka Świetna rzecz, jest prześliczna - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Bozenko Wszystkiego Dobrego i Najlepszego. Pudełeczko śliczne. Karka i zakładka Ani piękne. Prezent od Danusi też piękny. Fajne niespodzianki. Życzę dobrej pogody, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę,że posypią Ci się Bożenko zamówienia na takie skrzyneczki,bo pomysł na prezent ślubny rewelacyjny. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko spóźnione, ale same najpiękniejsze życzenia, wszystkiego, czego sama sobie życzysz. Skrzyneczka z życzeniami bombastyczna, a zawartość jeszcze lepsza. Na prezenciki zasłużyłaś jak nikt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz szczęście, że Cię lubię, bo tyłek bym sprała. Umowa, to umowa i koniec. Szkatułka śliczna i nawet buteleczka się znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna ta szkatułka na pewno bardziej ucieszy niż dostać prezent w standardowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożenko ślubna szkatułka jest rewelacyjna. Super pomysł na prezent , a zamiana życzeń z papierowych na transferowane jak najbardziej słuszna .
    Muszę koniecznie zapamiętać.
    Buziaki i szybkiego osuszenia piwnicy, to są niestety wątpliwe uroki mieszkania niedaleko rzeki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na początku wszystkiego najpiękniejszego Ci życzę z okazji święta lasu:)))prezenty dostałaś śliczne a i Ty tą szkatułkę superową zrobiłas:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna pamiątka i prezent! pozdrawiam ciepło Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenko,skąd Ty bierzesz tak fantastyczne pomysły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. No patrz kochana, a ja nawet nie wiem kiedy Ty świętujesz,przyjmij więc choć teraz serdeczne życzenia. Prezenty piękne dostałaś. A pudełko jakie przygotowałaś na ślub jest suuuuuper, świetna taka pamiątka i te prezenciki w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bożenko, przesyłam uściski z okazji Święta Lasu :-)
    Szkatułka prześliczna, będzie wspaniałą pamiątką!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Wszystkiego Naaaj Naaajlepszego !!! Duuuuzo Zdrowka Usmiechu ,Czeego tylko sobie zapragniesz!!! :))) Szkatulka cuuuudowna i szczerze sama bym taka chciala dostac :))) A prezenty Przeesliczne i od serca !!! :)))) Buuuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna szkatułka, jestem pod jej urokiem. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  24. tylko pozazdrościć talentu i umiejętności! za co się nie zabierzesz to wychodzi cudnie! pudełko świetne!
    powodzenia w walce z niepogodą - mam nadzieję, że ostatnie dni były pomyślne i udało się zażegnać problemy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne! Ta grafika jest śliczna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia wszystkiego co najlepsze!
    Pudełeczko prześliczne, piękny projekt i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tak uroczy taki podarunek no i Ty dostałaś wspaniałe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.