Moje prace

Moje prace

poniedziałek, 11 grudnia 2017

Anielskie pożegnanie.


Zjawił się nagle i niespodziewanie, jak chyba większość z tego gatunku ...
Nie planowałam, a może dokładniej - nie sądziłam, że w natłoku obowiązków znajdę chwilę na zrobienie czegoś niezaplanowanego. Ale gdy przeczytałam o anielskim wyzwaniu w SZUFLADZIE, to żal mnie ogarnął, bo dwa posty wcześniej przybyły do mnie całe zastępy, ale to było przed czasem, jednak  tematu nie odpuszczam, zatem  wczoraj wydziubałam takiego aniołeczka i zaraz z nim tam pędzę :)


















Aniołek jaki jest każdy widzi, gorzej ze zdjęciami. Jest mój, od A do Z, tym razem nawet zapisałam co i jak, bo prosty, to i pisać łatwo, więc jakby ktoś chciał, to nie ma sprawy, tylko nie przed świętami proszę, bo w ten oto sposób żegnam się z Wami. Jeszcze tylko banerek i lecimy z aniołkiem do SZUFLADY





Do końca roku na pewno już nic nie napiszę, może zajrzę do Was z telefonu w godzinach nocnych, ale to się dopiero zobaczy. Coraz częściej zastanawiam się, czy  nie zamknąć całkiem bloga na siedem spustów ... Spokojnie, nawet jeśli, to osoby które zapisały się u mnie na Podaj dalej,  na pewno dostaną swoje prezenty, a może nawet wtedy jeszcze szybciej :)
Zatem słowami Ks. Twardowskiego składam Wam życzenia. Uwielbiam tę mądrość, którą nam przekazuje.




Pozdrawiam Wszystkich już Świątecznie i bardzo, bardzo  cieplutko :)

EDYTOWANY.
Gwoli wyjaśnienia. Nie zamierzam usuwać bloga, bo czasem sama lubię pogrzebać w przeszłości :)
Z ostatniej chwili. Dziś pojawiła się niespodziewana propozycja, więc jest nadzieja, że cdn , a jak będzie, to się zobaczy :)

28 komentarzy:

  1. Bożenko a co Ci ten bogu ducha winny blog przeszkadza?? Cały czas coś tam dziubiesz , dziergasz szyjesz to zawsze jest co pokazać. Dasz rade i nie marudź mi tu o zamykaniu bloga. Masz przesyt zrób sobie przerwę i wracaj z nowa energią
    Janiołeczek cudny jest i super że notatki zrobione , jak by co wiem gdzie uderzyć :-) .
    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego. !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wesołych świąt.
    Bloga nie zamykaj, proszę. Wpadaj kiedy znajdziesz czas i ochotę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ja Ci kochana dam zamykać bloga, ani mi się waż. Gdzie ja będę tak śliczne prace podziwiać? :) Aniołek jest prześliczny. Buziaki gorące przesyłam i dużo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się nawet mogę zrzec tego podaj dalej na rzecz Twojej tu bytności!!! Qrka, no nie rób jaj, bo to nie te święta!!! Wracaj w styczniu i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, zostaw tak jak jest. Nabierzesz dystansu i wrócisz. Czasami trzeba odpocząć, wiemy to najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko - aniołek cudny!
    Bloga nie zamykaj! Ja rzadko piszę, ale oglądam wszystkie Twoje cudeńka w zachwycie i bardzo by mi tego brakowało.
    Spokojnych i zdrowych świąt Ci życzę! I dużo pomysłów na kolejne cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek słodki , nie zamykaj bloga bo szkoda wszystkich postów , a może kiedyś wrócisz do niego

    OdpowiedzUsuń
  8. A tylko spróbuj! Nie można takich rzeczy robić, blog ma nadal istnieć, chcemy oglądać twoje tworki i super fotorelacje z nimi.:) O aniołka się na pewno zwrócę, a teraz życzę ci zdrowych, spokojnych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ani mi się waż! prace piękne, nie zabieraj nam tej przyjemności! Tobie również wszystkiego najlepszego na święta i nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko:))nie zamykaj:)i nie znikaj:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko!!! ANI MI SIĘ WAŻ ZAMYKAĆ BLOGA-zamknąć to możesz drzwi!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek śliczny,a co do bloga to nawet nie myśl o zamykaniu,bo to chyba nie jest dobry pomysł Bożenko,prześpij się z tym,a z Nowym Rokiem zacznij od nowa 💗
    BuziakI przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko! Aniołek jest przepiękny,Kochana To mnie namawiałaś na bloga, A teraz sama chcesz zmykać, Broń boże - Pozdrawiam Serdecznie i Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziak;) Napracowałaś się przy nim;)
    Zamykanie bloga to bardzo pochopna decyzja, jesli potrzebujesz przerwy zrób ją, ale póki co dałaabym sobie jeszcze szansę na powrót;)
    Pozdrawiam i wesołych!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy Aniołek , podziwiam za pomysł i wykonanie :)
    Szkoda zamykać bloga, wystarczy odpocząć od niego !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny, a Ty odpocznij i wróc do nas. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Aniolek Cuuudny !!! :)) Co do bloga nawet nie strasz nas tu :)) Teraz mamy przedswiateczny czas i kazdy jest zabiegany ,czasu na wszystko brakuje. Ale jeszcze troszke i bedzie spokojniej , bedzie czas na odpoczynek !!! A wiec Kochana zbieraj sily i wracaj do nas !!! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko !!! Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Spokojności Wielkiej ci życzę!
    I Wielkiego odpoczynku.

    A jak już odpoczniesz i wypoczniesz i wyśpisz się to zatęsknisz i wrócisz ;)
    Gdzie ci będzie lepiej jak nie z nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podpisuję się pod Dorotą od Kota!
    Jak Kochana nie wrócisz zbyt długo przybędę z orszakiem dobrych aniołów do Ciebie i przekonam Cię osobiście:))
    Wierzę, że jednak sama podejmiesz słuszna decyzję Bożenko.
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam na Twoje posty z cudownym poczuciem humoru:))

    OdpowiedzUsuń
  20. sama wiesz najlepiej, co Tobie potrzebne i przyjemne będzie :) powodzenia we wszystkich przedsięwzięciach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie myśl nawet o zamykaniu bloga. Nie wyobrażam sobie by Cię w tym światku zabrakło. Robisz cudaśne dziergadełka więc nie pozbawiaj nas szansy na oglądanie ich i może czasem na jakieś zamówionko. Odpocznij sobie i ciesz się życiem, a potem wracaj. Buziaczki. Dzięki wielkie za życzonka i Tobie spokojności i spełnienia w każdej dziedzinie życia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołek naprawdę jest uroczy! Witam w wyzwaniu Szuflady i poproszę o wklejenie jeszcze wyzwaniowego banerka do wpisu.
    Radosnych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny aniołek :) Mam nadzieję, że z tym zamykaniem bloga tylko żartujesz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zyczenia i wzajemnie :)
    Już wiem, że nie zamykasz podwoi ... i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za piękne życzenia.
    Bożenko ciepłych , rodzinnych Świat w zdrowiu i szczęściu życzę. Aby ten czas był pełen radości i uśmiechów.
    Mam jednak nadzieję, że na blogu nadal coś będzie się działo. Zawsze piszesz z dozą humoru, lubię tu przychodzić, poczytać i podglądać:)
    Aniołek prześliczny!
    Sciskam mocno, nie tylko świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.