Moje prace

Moje prace

środa, 11 października 2017

Podaj dalej :)


Jakiś czas temu zapisałam się u JADZI na zabawę " Podaj dalej " no i ... nie powiem, że głupi to ma więcej szczęścia niż rozumu, bo to jak bym sama sobie strzeliła w kostkę i choć moja samoocena jest zdecydowanie na niskim poziomie, to jednak aż tak nisko nie dotyczy kwestii rozumu :) Druga część tego znanego porzekadła się sprawdza w 100 %, szczęścia spotkało mnie ogrom. Popatrzcie sami






Wszystko przepięknej urody, a haft powala precyzją wykonania i ilością szczegółów wzoru.






Przepiękna Bolesławiecka porcelana i sami widzicie, że już teraz mi nawet Ptasiego mleczka nie brak, tyle tego szczęścia :) A dla opakowania po zestawie kreatywnym już znalazłam inne zastosowanie. Jest na tyle duże, że spokojnie mieści się w nim każdy kłębek wełny, tym bardziej kordonek, więc będzie mi służył jako pojemnik w trakcie robótkowania. Szczelina na górze jakby ku temu stworzona :)






Dziękuję Jadziunia za Twe dobre serducho. Wysoko zawiesiłaś poprzeczkę, więc sprostać będzie nie łatwo, ale się nie poddaję i w myśl zasad tej zabawy zapraszam dwie chętne osoby, na otrzymanie ode mnie prezentu, na którego wykonanie mam rok ( teoretycznie ), zapewniam będzie to szybciej. Osoby,  które się zapiszą od razu poproszę o podanie adresów, czas otrzymania prezentu będzie niespodzianką. A więc ZAPRASZAM, znajdzie się ktoś chętny ?

Na koniec mała zmiana różańca z poprzedniego posta, szczegóły TU .






Czy to jest wersja ostateczna ? Szczerze powiedziawszy nie wiem i nie jestem taka pewna ... Równocześnie bardzo dziękuję za wszystkie pochwały i sugestie, wyrażone w poprzednim poście.

Pozdrawiam i do zaś :)

26 komentarzy:

  1. No to ja wskakuję :) Chętnie otrzymam coś od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak z tego wszystkiego zapomiałam napisać, że ten haft jest przepiękny!!!

      Usuń
    2. Dziękuję za zaufanie, bardzo się cieszę.
      Twój adres akurat posiadam, to nie musisz wysyłać :)

      Usuń
  2. No i różaniec ... powiem ze porzedni krzyżyk mi bardziej pasował ... ale to Twój różaniec :)
    Szczególnie jeżeli będziesz z niego korzystała to musi być taki aby Tobie pasował. Te żiarna mnie fascynują, może nie na różaniec, bo mam taki który jest dla mnie cenny i innego nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się chętnie zapiszę również :)
    Cudne prace robisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom :)
      Poproszę o adres pocztowy, żeby mi nie umknęło. Mój mail po prawej stronie pod zdjęciem.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Niespodzianka rewelacyjna; haft marzenie!
    Czy nie będzie to zachłannością jeśli ustawie się w kolejce do zabawy? Bo co dopiero dostałam niespodziankę od Ciebie Bożenko. Ale uwielbiam Twoje prace, więc ryzykuję komentarze. Pozdrawiam ciepluśko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale niespodzianka, Blanka szybsza o jedna minutkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, nic straconego, zapisałam się na jeszcze jedno Podaj dalej, więc będzie jeszcze druga okazja do zapisania się. Zapraszam :)
      Buźka :)

      Usuń
    2. O włos! Niesamowite :)
      Ale na pewno będzie i mnie szansa na coś dobrego :)

      Usuń
  6. łut szczęścia lepszy jak worek złota! ;D
    Nasze babcie tak mawiały :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęście 100 % ! Haft jest perfekcyjny i powala ilością szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super niespodzianka,haft przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  9. No, taki prezent, że aż dech zapiera. Nie wiem, czy dorównam takiemu wyzwaniu, a już się przymierzyłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadzia się postarała,piękne i przydatne prezenty otrzymałaś,solniczek zazdroszczę. Zmiana krzyżyka w różańcu podoba mi się Bożenko,chociaż poprzedni też mógł być,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. No Ci się faktycznie trafił piękny prezent. Może gdybym ja kiedyś taki dostała nie zraziłabym się do tej zabawy :-)
    Hafcik cudnej urody , porcelanka przepiękna.
    Różaniec w drugiej odsłonie jest OK , choć podobają mi się obie wersje.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft przepiękny!!! Sama bym taki ugościła w domu;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja jak zwykle spóźniona:)))))trudno:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuuudne prezenciki dostalas Bozenko :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko! Prześliczny prezent dostałaś, Ten Krzyżyk na różańcu ładniej się prezentuje - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudne prezenty, masz farta. bo hafcik cudny. Nie zabieram miejsca w kolejce, bo jak się do Bożenki uśmiechnę, to Bożenka ulituje się nad sierotką i zawsze wszystko dla Danusi.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę,że mogłam sprawię Tobie małą niespodziankę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bozenko, napisałam do ciebie wiadomosć

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenuś cudny prezent dostałaś i ja jestem w 100% przekonana, ze Ty równiez cudne prezenty przygotujesz dla dziewczyn :) A co do różańca to z tym krzyżykiem pdooba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały prezent otrzymałaś. Haft cudowny. Ten krzyżyk bardziej mi pasuje 😀

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.