Moje prace

Moje prace

sobota, 6 czerwca 2015

Jak się nosi okulary ...


to koniecznie trzeba mieć etui,  inaczej patrzenie przez nie, po jakimś czasie,  staje się niemożliwe.
Chyba pozazdrościłam moim koleżankom, bo zrobiłam własną serię. Co prawda nie bardzo,  mój serwetkowy stan posiadania,  był rozmiarowo podporządkowany chudym,  długim  elementom, ale myślę dałam radę.





























Teraz to okularki same się pakują do środka ;)






A to są moje " najbardzieje "  :)






A Wam, które przypadły do gustu ?

Więcej już nie zanudzam, za oknem upał, zatem zażywajcie kąpieli słonecznych, tylko z umiarem :)
Dziękuję za Wasze wizyty i pozostawione słówko, pozdrawiam i do zaś :)

33 komentarze:

  1. Urocza seria Bożenko. Mała kolorowa rzecz, a cieszy i w torebce łatwo ją znaleźć. Mnie się najbardziej podobają sowy i drobne różowe kwiatuszki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę oryginalna i też postawię na sowy, bo z nauką, a co za tym idzie, okularami mi się kojarzą. Mimo mało zasobnego zbioru serwetek, jak zwykle, wybrnęłaś koncertowo. Wszystkie piękne.
    Pozdrawiam upalnie./

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, Ty jesteś mistrzem we wszystkim co robisz ! Cudne ! Już wyobrażam sobie jak moje prezentuje się blado przy Twoich. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne etui do okularów :) a mnie najbardziej się podoba ten w niebieskie kwiatuszki cudo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem wybrać jednego, wszystkie bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, najbardzieje? No wiesz... zdecydowanie róże i wcale ni muszą być chude i długie. Mogą oplatać swoimi pędami całe etui naokoło :)))))
    Teraz pomyślałam, że w pawie pióro chyba też byłoby śliczne.Takie folkowe, krakowskie ;)
    Cmok :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko!
    Ale ładne i wesołe ubranka zrobiłaś. Piękne wykonanie, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówki najśliczniejsze, a potem to już wszystkie.Ja też Bożenuś mam sporo etui, a okulary i tak ciągle się gubią.Zresztą ja zawsze czegoś szukam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zacząć pamiętać o etui, nie wiem czemu, ale po ostatnim wyjeździe przywiozłam okulary z jednej strony krótsze i nawet nie wiem, kiedy końcówka się ułamała... Moim faworytem w Twojej kolekcji są oczywiście fioletowe kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie są śliczne, bardzo ładnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kolekcja :) Zgadzam się, że sowy wymiatają, ale "dla siebie" chyba wybrałabym fioletowe kwiaty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wszystkie piękne. Chyba też nabrałam smaka na takie etui :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wszystkie. Ale mnie najbardziej przypadł do gustu motyw z drobnym kwiatuszkami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne,bardzo mi się podobają,a u mnie futerał leży na biurku nieużywany,bo ja okularów z nosa nie ściągam,no tylko do spania

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej sówki wpadły mi w oko, mniamniuśne takie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękne! Chyba się zwrócę do koleżanki, która dekupażuje... Mnie wpadły w oko różowe drobne kwiatuszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bożenko śliczności wszystkie, ale sówki są najśliczniejsze. Pozdrowionka Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje najbardzieje to oczywiście niebieskie, delikatne kwiatuszki.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój faworyt to oczywiście różane bo nic nie poradzę że te kwiaty lubię najbardziej -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bomba! Sowki i niebieskie to najbardzieje! Fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  21. Znowu fajny pomysł i dla każdego coś pięknego. Mi najbardziej przypadły do gustu niebieskości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł super :) , mi najbardziej nr 5 i 6 się podoba , a moje okulary leżą w szafce :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też pozazdrościłam i przygotowuję swoje etui- tylko czy mi wyjdzie??
    Piękne,ale u mnie zdecydowanie wygrywają w niebieskie kwiaty:)
    miłej niedzieli, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful !!! All of them !!!
    Have a nice Sunday !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  25. Te z sowami rzeczywiście cudne- choć różanymi także bym nie pogardziła ;) chyba także muszę na swoje okularki przyozdobić etiu. Piękne dzieła tworzysz :) zostaje na dłużej :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie cudne ale niebieskie gdybym łapała w locie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie te sówki najbardziej przypadły do gustu:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam ale nie noszę, bo w sumie instrukcję na budyniu jeszcze widzę... to nie jest źle
    a że nie widzę sąsiada po drugiej stronie ulicy...? niech pierwszy mówi "dzieńdobry" ;-D

    ale ty to kolekcję masz sporawą! pewnie często ci się "zawieruszają" ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tylko każde są do czego innego, zmieniam " w locie " :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.