Moje prace

Moje prace

piątek, 7 czerwca 2013

Wygrałam :)

Witam Wszystkich w to piątkowe popołudnie.
W poprzednim poście wspomniałam, że spotkało mnie wielkie szczęście, a dziś to szczęście dotarło do mnie, więc mogę wyjaśnić o co chodzi.  Najpierw sądziłam, że źle widzę, że  się pomyliłam czytając, jednak po sekundzie zawahania  - mało prawdopodobne, że są dwie takie same osoby, z tym samym imieniem i nazwiskiem i na dodatek biorące udział w tej samej zabawie u Janeczki :)
Udało mi się wygrać w Janeczkowym Candy, zgłosiłam chęć otrzymania czegoś koralikowego i właśnie dzisiaj dotarła przesyłeczka, a  w niej takie oto śliczności :)










Kolorek dokładnie taki jak chciałam. Dziękuję Ci Janeczko za świetną zabawę, za przygotowanie prezentów i losowi, że był dla mnie łaskawy :) 


Coś tam robię, jednak póki nie dotrze do odbiorców,  nie mogę pokazać. Z braku laku ... sięgam do lamusa. Popołudnie, więc zapraszam na kawkę  :)




Zastawa własnoręcznie wydziergana . I to na dzisiaj tyle.

Witam nowe obserwatorki, dziękuję za wszystkie komentarze :)
Cieszę się, że tyle Was tu zagląda , proszę pozostać na dłużej :)
Do końca zapisów na moje CANDY pozostały już tylko 3 dni, nadal zapraszam :)
Pozdrawiam cieplutko.

12 komentarzy:

  1. No to poczta się postarała. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i prezencik oczywiście:)Ja tyle szczęścia u Janeczki nie miałam

      Usuń
  3. No gratuluje wygranej .Masz farta..)
    Piękny upominek od Janeczki.
    Zastawa super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej ,zestaw do kawy superowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje...)Kawki chętnie się napiję,dzięki za pamięć.Czuję się świetnie,na razie się opalam na solarium to potrwa jeszcze do połowy lipca.Dziś jestem na przepustce,następna za dwa tygodnie.Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, prezencik super i już pędzę na kawusię, jest mi bardzo potrzebna a w takich cudnych filiżaneczkach to będzie pysznie smakowała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej !! zostałaś cudnie obdarowana :)
    A na kawusię sie melduję z ogromną przyjemnością, bo w takich eleganckich filiżankach jeszcze nie piłam ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara! A o candy już się nie martwię, chociaż gdyby, to byłaby super kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastawa CUDO, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej, a zastawa -cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent dostałaś, gratuluję. A twój zestaw kawowy jest rewelacyjny, piekności :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.