Moje prace

Moje prace

czwartek, 20 czerwca 2013

Dziś obowiązki, a przyjemności będą jutro :)

Witam mocno wieczorową porą. Bardzo jestem zajęta, rano udało mi się zrobić parę zdjęć, to je teraz zaprezentuję, a  później ... ale o tym jutro ...  raczej  powinnam napisać dzisiaj, bo właśnie minęła północ  :)
Zrobiłam kilka karteczek.

Na 25 rocznicę ślubu.




Podziękowanie dla nauczycielek ( miały być 2 jednakowe ), kartki są duże " zeszytowe " :) 







I dla młodego faceta :)




Wiem, że dotarły już do Elżbiety  moje igielniki - nagroda w Candy, wiec je prezentuję, a jutro Ela zrobi swoje, zapewne lepsze zdjęcia   :)










Witam nowe obserwatorki i dziękuję Wszystkim za odwiedziny i komentarze,  dajecie mi taką motywację do dalszych poczynań, że brak mi słów  :D
Na dziś/ a może wczoraj, to tyle, Pozdrawiam i zapraszam na popołudnie, ojjjjjjj będzie co oglądać :D :D :D

4 komentarze:

  1. Kartki przepiękne! Budzisz ciekawość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są przepiękne. Co do igielników cieszę się, że się pomyliłaś, bo mam jeszcze szansę...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No moja droga..... szalejesz na całego, karteczki cudne a i dziadkowi widzę zebrało się na amory ;)Dajesz, dajesz bo ciekawość mnie zżera, co tam znowu wykombinowałaś ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.