Moje prace

Moje prace

wtorek, 26 marca 2019

To nie powrót .


Wraca się z dalekiej podróży, lub po długiej przerwie, ja po prostu skończyłam jutowe wyzwanie, a ponieważ jest tego sporo, jednak postanowiłam pokazać w osobnym poście, bo tylko w ten sposób zauważycie i więcej osób tu dotrze, a może warto ? Ot taka moja fanaberia :)
Coś tam się powtórzyło, ale na pewno nie jest identyczne, są rzeczy nowe w paru miejscach widoczne białe ślady, to nie wyschnięty ( w momencie robienia zdjęcia ) klej . Zapraszam do oglądania :)



























































I to by było na tyle.
Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze związane z moją decyzją. Bloga nie usuwam, pewnie ( ? ) kiedyś coś tam skrobnę, póki co, muszę sobie wiele rzeczy poukładać, przemyśleć, na nowo zorganizować, bo przede mną wiele zmian, ale to całkiem inna para kaloszy.
Pozdrawiam gorąco.
Bożena :)

26 komentarzy:

  1. Jestem jak zwykle pod wrażeniem!!! Super!!! Ile Ty niezwykłych rzeczy Jesteś w stanie wyczarować ze zwykłej juty!!!
    Ps. Dobrze, że Jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz. Powodzenia wśród zmian!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenkooooo, ja tęsknie i nie przestanę!
    Podziwiam Twoje jutowe prace, Twój talent rękodzielniczy i wielką pomysłowość!!!
    Myślami jestem z Tobą i oby Twoje zmiany były dla Ciebie najlepsze.
    Kochana; cmok jak smok:))

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc tak wszystkie sa super ale myszka to dla mnie nr 1;) Pozdrawiam i życzę dobrych decyzji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje małe stworki Bożenko sprawiają wrażenie,że żyją,z czego byś ich nie robiła. Masz niesamowite umiejętności, jak malarz lub rzeźbiarz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za dalszy ciąg jutowych piękności. Wspaniałe.
    Niech zmiany wyjdą tylko na lepsze :) Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kochana ile śliczności zrobiłaś, to przecież cały ogrom ciężkiej pracy ale efekt końcowy jest niesamowity. I jest nawet ślimaczek i myszka... no rewelacja! A już ten bluszcz czy winorośl na końcu, to dopiero śliczność. Bożenuś kochana, pamiętaj że ja tu zawsze na Ciebie będę czekać. Choć pewnie nie raz sobie pogadamy poza blogiem :) Ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Amazing! 💙💛💚💜

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko cuda dziś znowu pokazałaś. Ludziki wszystkie rewelacyjne, aż trudno uwierzyć że to juta. A myszka i ślimaczek to prawdziwe mistrzostwo.
    Powodzenia we Wszystkich Twoich działaniach i mam jednak nadzieję, że od czasu do czasu sie tu pojawisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe cudeńka wyczarowałaś Bożenko, gdyby nie Ty ani bym nie pomyślała, że można takie coś zrobić. Mam nadzieję, że będziesz od czasu do czasu zamieszczała jakieś wpisy na blogu. Życzę sił do ogarnięcia zmian. Przesyłam moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś pieknego cudownosci ...widze ze juz bierzesz sie za wszystko ...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No dziewczynko moja kochana zbieram szczękę z podłogi:))))REWELACJA!to mało powiedziane:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaaaaaaadne,a zazdrośnice niech się bujają. Twórz dalej.��������

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam :) cudowne rzeczy a talent nie do powiedzenia - twórz dalej nie przestawaj a zmiany niech będę tylko na lepsze - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Już to pewnie pisałam, więc się powtórzę - przepięknie tworzysz, w Twoich rękach wszystko zamienia się w złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ świetne prace. Najbardziej podobają mi się postacie, są niezwykłe i śmieszne:) Oglądając je uśmiech nie znikał mi z ust.
    Wszystkiego dobrego Bożenko .

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś wspaniałego Bożenko potworzyłaś :)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiedziałam, że długo nie wytrzymasz... ;-P

    Ale serio, ktoś kto robi takie cuda ze zwykłego worka nie może wypaść z naszego blogowego światka bo to wielka strata dla środowiska. Co my będziemy w czasie twojego urlopu podziwiać???
    No co?

    Tulam Bożenko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace. Mam nadzieję, że jeszcze będziesz wrzucać kolejne dzieła <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prace, jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Talentoso seu trabalho. Bom fim-de-semana. Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne, jesteś niezwykle uzdolniona, pierwszy raz widzę takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Outstanding Stuff Dear, Keep it Up. Peoples Need To Visit this Blog.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne prace :) Wszystkie są cudne, ale serce skradł mi świecznik i myszka. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest tak cudowne, że trudno oczy oderwać od tego co robisz.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.