Moje prace

Moje prace

niedziela, 19 listopada 2017

Podaj dalej - Zapraszam :)


Jakiś czas temu zapisałam się u GOSI na " Podaj dalej " i  tym tygodniu dotarła do mnie niespodziewana niespodzianka. Jak cudne to jest uczucie, gdy się otwiera przesyłkę, a tu wyskakują prezenty, ot tak w zwykły szary dzień, od razu świat robi się bardziej kolorowy i robi się raźniej. Od Gosi otrzymałam przecudnej urody anioła, po raz pierwszy takiego widzę, że o trzymaniu w dłoniach i posiadaniu na własność nie wspomnę,






do tego coś dla ducha, czyli  przydasie w postaci serwetek, no i jeszcze coś dla ciała, było znaczy się, bo juz zostało pożarte  :)






Bardzo dziękuję Gosiu za te prezenty  :)
A teraz z duszą na ramieniu, bo przecież nie tak dawno ogłosiłam już jedno podaj dalej, więc mam obawy, ale też i nadzieję, że jednak znajdą się chętne osóbki, które zechcą się zabawić, najpierw otrzymać prezent ode mnie, a później " Podać dalej ". Zatem zapraszam dwie osoby i wyrażenie tego faktu w komentarzu pod tym postem. Na wysłanie niespodzianki jest rok, z mojej strony zapewniam, że  będzie to wcześniej. To jak, jest ktoś chętny ???

Niespodzianek ciąg dalszy. ALINKA na swoim blogu wyraziła potrzebę posiadania scrapków i w konsekwencji wyszło tak, że zrobiłyśmy sobie  małą wymiankę . Co prawda nie kazałam się spieszyć, ale u Alinki obowiązek ponad wszystko. Paczucha zawierała poproszony przeze mnie wykrój, a reszta to już prywatna hojna inicjatywa Alinki.





Biżuteria przecudna i kolorystycznie pasująca do wszystkiego. Nie widać zbyt dokładnie, ale to biel mieniąca się jak masa perłowa, po prostu cudo ! Dziękuje Alinko, jesteś niesamowita, następnym razem koniecznie musimy się spotkać, by się wymienić,  a nie dawać zarobić PP  :)

Na koniec słodkości, jakie wczoraj i na cito piekłam. Już kiedyś taki torcik robiłam, więc  tylko jedno zdjęcie. Nie wiem co na swojego ulubieńca powiedziała 6 letnia Amelka, mam nadzieję, że niespodzianka się udała, bo starałam się.  Zdjęcie robione wieczorem, więc jest jak jest.





Jeszcze jedna zabawa. 
Jest prawidłowa odpowiedź w kwestii ilości kwiatków w koszyku (  szczegóły TU ), kwiatuszków jest 67 sztuk, dokładnie tyle podała  Monia z bloga Kolory życia, gratuluję i poproszę o kontakt :)


I to by było na tyle. W imieniu Reniferka vel Pana Łosia i swoim własnym,  dziękuję pięknie za miłe przyjęcie, życzę miłego wieczoru i dobrego tygodnia. Pozdrawiam i do zaś :) 

20 komentarzy:

  1. Listopad okazuje się niespodziankowo-prezentowy. Czyżby wpływ przyspieszania Świąt Bożego Narodzenia w mediach , bardzo to miłe,że nie tylko w celach biznesowych. Fajne prezenty dostałaś,cieszę się razem z Tobą i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty ... no i gdyby nie to, że zgłosiłam sie wcześniej to bym ... ale dam szansę innym ;)
    Torcik przecudny i pewnie równie smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha... to ja się zapisuję. Dawno się w to nie bawiłam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Janeczko, bardzo się cieszę, dziękuję :)
      Twój adres mam :)
      Uściski :)

      Usuń
  4. Lindos presentes.
    O anjo é lindo.
    Bom termino de domingo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zostałas obdarowana, a torcik sama chętnie bym podskubała.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mi 7 zabrakło:-))) wymienić okulary!!!
    Super prezenciki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się i ja, bo dzika żądza pomieszana zapewne z pazernością pcha mnie do otrzymania czegoś, co pochodzi z pracy Twoich rąk;))))) Hi,hi;)))

    PS. Torcik super!
    Podam adres do PL do Rodziców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cokolwiek by nie popychało Cię w moim kierunku, przynosi mi radość, dzięki wielkie za zaufanie, proszę o adres, czas otrzymania prezentu będzie kompletną niewiadomą, zatem i mam nadzieję niespodzianką :)

      Usuń
    2. Postaram się jak mi pamięć pozwoli;) napisać do Ciebie jutro:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  8. No i sie spoznilam :P Piekne prezenty dostalas Bozenko :)) Torcik bardzo mi sie podoba :)) Na pewno sie spodobal :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty Bożenko dostałaś. Ja Ci życzę takich miłych niespodzianek jak najwięcej, żeby wywoływały uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prezenty dostałaś:)))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko! Ja też dostałam takiego Aniołka od Gosi, Piękne prezenty otrzymałaś, A Ten tort jest Super - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko prezenty świetne otrzymałaś. Niespodzianki wszyscy lubimy, a moment sprawdzania co też zawiera otrzymana paczka jest bardzo ekscytujący, a to przemiłe uczucie prawda? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prezenty.Torcik wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko piękne prezenty dostałaś i już nie mogę się doczekać co z nich wyczarujesz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna niespodzewajka Bożenko :) Anioł bardzo delikatny, taki anielski :)
    Za tymi żółtymi złośliwymi nie przepadam, ale doceniam wkład pracy i wierne oddanie en face :)

    Buziaki ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieńdoberek ;) Nie wiem, czemu poprzednia wiadomość nie dotarła, napisałam jeszcze raz, może tym razem przejdzie przez cenzurę ;) Gratki z powodu niesamowitego powodzenia reniferka, nie dziwię się, że skradł tyle ludzkich serc ;)

    Buziaki i jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.