Moje prace

Moje prace

piątek, 24 listopada 2017

Pasart :)


Wczoraj dotarła do mnie tajemnicza przesyłka. Nic nie zamawiałam, moje laski też mnie nie uprzedziły, zatem gdy wyczytałam na adresie swoje imię i nazwisko, dorwałam się do niej niczym szczerbaty do wymarzonej paczki sucharów, kąsający dookoła, by czym prędzej dostać się do środka. Wybaczcie zatem, zdjęcie już po akcji :)





I wtedy nastała jasność :)
Sponsor z Szuflady, czyli Pasart, szczegóły TU, jakimś cudem trafił na mojego bloga, gdzie poza testem pokazałam reniferka, szczegóły TU. Skradł on serca Pasartowego Teamu, więc  postanowili mi przesłać cyt. " ...  małe co nieco do przetestowania "  :)






Po rozpakowaniu całość wygląda tak.






Przecudnej urody nożyczki, już sprawdziłam, długość 15 cm, idealnie tnące końcówki, więc precyzja cięcia, że mucha nie siada. Do tego duże wygodne uchwyty, co ma niemałe znaczenie, gdy już łapki nie takie zgrabne i paluchy wykręcają się, wiem co mówię :(  Nie trzeba wpychać ich w malutkie uchwyciki, a później wyszarpywać by wylazły, tylko zdecydowany chwyt i mamy je w dłoni.  Zbliża się okres prezentowy, zatem polecam je dla mam, babć, a kto potrzebuje, to warto  dla siebie, a co, troszkę egoizmu powinno siedzieć w każdej z nas w końcu rękodzieło, to nasze drugie życie :)






Eko torba, którą zamierzam namiętnie testować w szale przedświątecznych zakupów, na pewno będę widoczna i rozpoznawalna :)





Dwa motki cudownej bawełny maceryzowanej. Miałam przyjemność już z takiej robić, jest niesamowita, mięciutka, nie mechaci się, po prostu idealna.  Pomysł już jest, gorzej z czasem. Gdyby tak sponsor zafundował mi " 13 ", nie taką tradycyjną pieniężną, a w postaci trzynastego miesiąca kalendarzowego z przeznaczeniem na robótki, albo chociaż wiaderko czasu ... Zatem w tym wypadku proszę o cierpliwość :)






I na koniec cudowne motto, takie swojskie, bo nasze i dlatego  dedykuję je Wam Wszystkim  :)





Dziękuję sponsorowi za tyle niespodziewanej dobroci, jaka do mnie dotarła. Od razu dzień staje się piękniejszy i jak mówi reklama, chce się " Ż " i nie mówię tu o piwie :)


Na koniec zostawiam garść kwiatuszków, wiosna coraz bliżej :)




Pozdrawiam i do zaś :)

21 komentarzy:

  1. No to miałaś farta , ale mówiłam że ten reniferek jest niesamowity !!!
    Super prezencik , Motto sobie zabieram a te nożyczki to mi się chyba zamarzyły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo reniferek przepustką do wielkiego świata!!! Wcale się nie dziwię!!!
    Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściarko, cudne nożyce. Kocham takie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miła i piękna niespodzianka. Już sobie wyobrażam ile cudeniek powstanie z tej włóczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niespodzianki są miłe, a Ty na nią zasłużyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatuszki urocze, a prezent super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny blog, cudowny Reniferek, cudowna Ty :). Przyjemności :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A to Ci niespodzianka,nożyczki szczególnie mi się podobają,a kwiatuszki urocze,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę włóczkę i również ją polecam. Robiłam z niej kozaczki dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko, bo o szczęście trzeba zawalczyć, samo nie przyjdzie, a Ty zawalczyłaś i przyszło :) Gratuluję i już czekam niecierpliwie co też w Twojej główce się wykluło, co rączki wydziergają :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo reniferek super jest i cieszę się Bożenko ogromnie, że sponsor go zauważył i docenił. Nożyczki, trochę inne ale też super sama dopiero co dostałam w prezencie więc Ci nie zazdroszczę, jedynie do tej włóczki mogę sobie trochę powzdychać :) hi hi Już czekam co też za kolejne cudo z tego powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. A to ci niespodzianka i kariera renifera a tak na serio to kto jak nie ty powinnas wydawac opinie o wadach i zaletach produktu . Bożena dobrze, że się w końcu na tobie poznali , bo my już dawno :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nożyce rewelacja. Ale to, że dostałaś moteczki do przetestowania to absolutnie zasłużenie. Po prostu poszli w końcu po rozum do głowy ;) a na poważnie myślę, że jak zobaczyli co dziergasz to musieli wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko! Każda niespodzianka bardzo cieszy, A jak jest taka fajna to tym bardziej - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne prezenty dostalas :)) I znowu kwiatuszki :)) Ojj widze dzieje sie ,dzieje u Ciebie :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)) Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super niespodzianka,ciekawa jestem co teraz zrobisz???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezenty i piękne i przydatne :) Gratuluję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatuszki super i gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.