Moje prace

Moje prace

czwartek, 13 listopada 2014

Finał !


Za chwilę zaprezentuję wszystkie trzy, ale najpierw przedstawię pojedynczo, moje kolejne kanalizacyjne szaleństwa :)
Tak się prezentuje kuferek decu.






W tym przypadku, celowo nie jest zamontowany symetrycznie na podstawce, tylko wykorzystałam układ wzorków.






Wzór też celowo nie wybrałam kwiatowy, chciałam, żeby było ciekawiej.






Z lakierem chyba lekko przesadziłam, ale ... umówmy się, że akurat to,  autor miał na myśli :)














Teraz przyszedł czas na skórę.






Tu założenia były trochę inne, a praca zmieniała się w trakcie powstawania - czyt. zależy co mi wpadło w ręce i ile  czasu pozostało do wykorzystania :)







A tak się prezentują wszystkie  trzy w różnych ujęciach .














A teraz poproszę Wszystkich, którzy zechcą pozostawić swój ślad w postaci komentarza,  o wybranie tego kuferka,  który jest Waszym zdaniem numerem 1 - podobać - lub nie podobać - mogą się wszystkie, ale proszę wytypować tylko jednego  " najbardzieja " . Ja mam swój zdecydowany typ, napiszę w następnym poście, jestem ciekawa, czy myślimy podobnie :)

Bardzo Wszystkim dziękuję za przemiłe komentarze, zapewniam, że moja instalacja kanalizacyjna, ma sie całkiem dobrze i  pozostała nienaruszona :)  Natomiast wybrałam się w plener, celem demontażu grubszych rur ;) Szczegóły już niedługo :)

Gorąco witam nowe obserwatorki, a Wszystkich nie mniej cieplutko ściskam, pozdrawiam i do zaś :)

102 komentarze:

  1. wspaniałe kanalizacyjne szaleństwa, ale chyba nieładnie tak napisać, więc cofam cudne szkatuły, rewelacyjnie wykonane łał, wszystkie, ale nr 1 jest naj łał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nieładnie, jak kanalizacyjny produkt użyty :)
      Dzięki za Twojego typa :)

      Usuń
  2. O żeszty, wszystkie śliczne, ale najbardziej z najbardziejów podoba mi się decu. Cudowny jest.
    A dlaczego taki wybór? Bo za skórą nie przepadam, a z juty chyba źle się kurze ściera :)))))
    Bożenko, Ty wszystko robisz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki byłby wybór, po wyłączeniu funkcji odkurzania ?
      Oj tam zaraz idealnie !

      Usuń
    2. Po włączeniu funkcji "odkurzacz", wybieram... decu :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      Te esy-floresy mnie pochłonęły.

      Usuń
  3. cudne cacuszka, deku jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O żesz Bożenko ale odwaliłaś te rury rewelacyjnie , no sa świetne . Ale chyba wiadomo co ja wybirorę , mojego świra czyli decou . Jest przepiekna, zajebista i najnajnajbardziejowata jak dla mnie. Kurna teraz dziewczyny zdemoluja całą kanalizację w okolicy w poszukiwaniu rury !!!,
    Pomysła miałaś zajebistego!!!!.
    Pozdrówka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób se taką rurę, ciekawa jestem Twojej aranżacji serwetkowej. Z braku laku, dobra i rura :)
      Gorące uściski :)

      Usuń
  5. Takie rury to ja biorę w ciemno i chłonę ich piękno - najbardziej zaś tę w decu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to Bożenko poszalałaś. Wszystkie są ekstra, cudne i wspaniałe. A ja zakochałam się w Twojej pierwszej rurze, czyli w jutowej i dla mnie ona jest THE BEST! I ja też marzę żeby taką mieć!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Lidziu kursik masz, kawałek rury w obroty i do roboty :)
      Buźka :)

      Usuń
    2. CO Ty Bożenko jadasz, że tak do rymu gadasz? :)
      Ja niestety nie mam tak zdolnych rączek jak Twoje żeby mi ta rura tak pięknie wyszła no i przede wszystkim nie mam juty :) Ale kto wie, może kiedyś.... :)

      Usuń
  7. Mój typ to zdecydowanie pierwszy kuferek, który był prezentowany w ostatnim poście :) Kuferek wygląda bardzo delikatnie i romantycznie, w pełni się z nim utożsamiam. Chyba będę musiała spróbować taki wykonać tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, nic trudnego i chyba najszybciej się go robi z tych wszystkich :)

      Usuń
  8. Są świetne !!!
    Wszystkie są piękne, ale chyba najbardziej spodobał mi się ten decu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Januszu, a co powiedziały koleżanki ?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. numer jeden: JUTA. numer dwa:SKÓRA, numer trzy: DECU. No kazałaś wybrać naj:)
    a to byłam ja agulec

    OdpowiedzUsuń
  10. no to największe łał było przy kuferku z juty jest piękny ..a ja tam jerstem niepraktyczna i o kurzu nie myślę

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to
    1-juta
    2-decu
    3-skóra
    a tAK TO WSZYSTKIE SUPER

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie się podoba Bożenko ten z juty ( tak sądzę), a mnie decu- najbardziej, bo wszystkie piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już wcale się nie dziwię, dlaczego jesteś, tym kim jesteś - bo dyrektor - zwłaszcza szkoły - wie wszystko :)

      Usuń
  13. Wszystkie są naj...:)) ale wybieram 1 - juta, 2 - skóra, 3 - decu. A tak właściwie to bardzo trudny wybór. Kazdy jest najbardziej. Pozdrawiam Małgoś

    OdpowiedzUsuń
  14. miałaś świetny pomysł z kuferkami i ich ozdobieniem.
    Dla mnie nr.1 to jutowy....

    OdpowiedzUsuń
  15. i tu wyraźnie widać że hydraulika też może być pięknym zawodem. szkatułki z rur wyglądają rewelacyjnie. powaliły mnie na kolana. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej będzie wyglądał, jak ścieki będą płynąc po ścianie, bo hydraulik rury przerobił na co innego ;)
      Uściski :)

      Usuń
  16. no tak - wszystkie trzy są śliczne, ale mnie najbardziej podoba się jutowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są cudne.
    Mój najbardziej to juta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No i jak tu wybrać gdy wszystkie są naj? No ale jesli już muszę, to jednak decou, choć jutowy też skradł moje serce. Skórzany też super, ale jak dla mnie, to brakuje małej kropki nad i, czyli jakiegos skórzanego kwiatuszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W założeniu kwiatuszek miał być, dlatego w opisie jest, że plan się zmieniał w trakcie powstawania pracy, nie zrobiłam, bo jutowy ma kwiatuszki, a chciałam, by każdy z kuferków był zdecydowanie inny :)

      Usuń
  19. Mnie też najbardziej urzekł kuferek jutowy.

    OdpowiedzUsuń
  20. mój osobisty syn właśnie tuż tuż ma si bronić na kierunku wodociągi i kanalizacja więc temat niejako jest mi bliski:) pogapiłam się, pogapiłam i pozostał brak zdecydowania, ale skoro muszę to obstawiam jutowy- jakiś taki najbardziej delikatno- kobiecy mi się widzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja osobista córka też wybierała sie na kierunki wodne, póki co pozostała bez ukierunkowania, nie wiem, czy pójdzie w tą kanalizację, jak mamuśka wszystkie rury zutylizuje ;)

      Usuń
  21. Juta - zdecydowanie dla mnie na pierwszym miejscu, następnie decu, a skóra jest trzecia. Może w realu wybrałabym inaczej, ale ze zdjęć tak mi wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszego miejsca i tak byś nie zmieniła, co do reszty, nie wiem :)

      Usuń
  22. a mnie się skórkowaniec podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalny komentarz. Napisałam coś w komentarzu na Twoim blogu ...

      Usuń
    2. Wybacz Bożenko!
      Wieki średnie to i wzrok nie ten sokoli co kiedyś, szczególnie, że mi gmail jakos idiotycznie klei do kupy komentarze i razem powiadomienie przesyła, nie ogarniam go chwilami!

      Usuń
  23. To trudny orzech do zgryzienia. Wszystkie chciałabym mieć.
    Wybieram decu, bo najbardziej pasuje do mojego domowego wnętrza.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie niektóre osoby zasugerowały, nasz wybór jest sugestią wystroju domu.
      Dzięki za wybór. Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Pewnie nie będę oryginalna: ale
    1 - juta, 2 - decu, 3 - skóra :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego, właśnie że jesteś oryginalna !
      Też pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Juta, wiedzie prym (jak dla mnie ) .

    OdpowiedzUsuń
  26. no, no powiem, że jestem zaskoczona;) wszystkie wyglądają przecudnie, wybór jest na prawdę trudny, jednakże będę kierować się głównie tym, który kuferek najbardziej pasował by u mnie w domu i pada jutowy;) zdecydowanie jest to nr 1 jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie jutowy, choć skóra i decu też super :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkie ladne ale jak dla mnie to deku sie najbardziej podoba (moje zdanie poprostu kazdy ladny tylko pewnie bedziemy pisac jak komu by bardziej pasowal do miejsca gdzie by ewentualnie stal) ja chyba zdejme moja rure w plotu (mielismy takiegu listonosza co bylo mu ciezko wniesc lisc do domu i zostawial w bramce miedzy szteblami i ktos mi podsunol pomysl zeby powiesic od srodka furtki taka rure kanalizacyjna zamias skrzynki pocztowe (nawet moj syn sie zastanawial po co ona wisi na plocie )ale teraz mam listy w rurze przynajmiej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę Bożenuś, że każdy patrzy przez pryzmat tego jak wyglądałby na jego biurku. Zdecydowanie u mnie skóra, chociaż juta jest cudna. Wszystkie są cudne. Po prostu kocham Twoje rury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniamy slogan - teraz będzie - Skóra, rura i komóra :)
      Dzięki za miłość do moich od rur :)

      Usuń
  30. Jak dla mnie oba piękniutkie :) talenciarko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydawało mi się, że jutowy... no, ale dzisiaj to już nie jestem tak pewna. Decu cudny z tymi wzorkami, ale ten naj to chyba skórzany - jest taki ekskluzywny...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dałam radę troszkę namieszać :)
      Pozdrawiam nie mniej serdecznie :)

      Usuń
  32. Wszystkie piękne, ale Ty wiesz Bożenko, że ten jutowy nieodwołalnie zdobył moje serce :)
    Nie ma to jak kreatywna kobietka - i z zapięciami dałaś radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decu się nie zapina, tylko jest jakby na styk i dlatego mam skojarzenia ... :)

      Usuń
  33. Wybieram na lidera praktyczny skórzany :)chociaż decu bardziej mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma w sobie coś, w rzeczywistości nawet bardziej niż na zdjęciu :)

      Usuń
  34. Bożenko wszystkie śliczne wiadomo . Jak dla mnie to nr jeden to deku, wszystko w nim piękne i wzorek. kolorek i lakierek tez cudny jest. Pozdrowionka Bożenko i kupuj następną rurę, bo kuferki mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się uparłam, że ma się świecić jak ... ;)
      Kupiłam, tylko w innych gabarytach :)

      Usuń
  35. Ja wybieram deku - choć wszystkie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie prześwietne, ale jeśli muszę wybrać numer 1 to wybrałabym chyba deku:)
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na kuferek decu to podeszłam do niego chyba niestandardowo i stąd jego uroda :)
      Pozdrówka :)

      Usuń
  37. Wszystkie piękne,ale jak dla mnie najfajniejszy decu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale zaszalałaś z tymi rurami -:)
    Dla mnie poproszę decu jest śliczny .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle mi wystarczyło, dobrze, że nie kupiłam tej rury 2 metrowej :)
      Uściski :)

      Usuń
  39. Bożenko czyżbyś miała w rodzinie jakiegoś Tadzia Norka z kanalizacji ,że nagle wyskoczyłaś z tymi rurami jak Filip z konopii,nie myl z moim synem,on tak szybko nie wyskakiwał na ten świat,
    Kochana ,że rurowe szaleństwo jest świetne to już chyba wiesz,bo wszystkie 3 tworki są extra.Ale nie ,Ty chcesz abym wybrała jeden "najbrardziejowy" ,tylko po co pytasz skoro wiesz,że ja jutowa jestem ostatnio i nie ważne ,że się zakurzy mam to w nosie ,wybieram trójeczkę ,choć nie ukrywam ,że decu wyszło prześlicznie i mile mnie zaskoczyło efektem końcowym .
    Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tadzia mam i owszem, prywatnego, osobistego , tyle że nie Norek mu w dowodzie wpisali i nie ma nic wspólnego z kanalizacją :)
      Niezależnie od jutowego skrzywienia, możesz typować co chcesz, zależy co wygra, serce czy rozum :)
      Buźka :)

      Usuń
  40. Odpowiedzi
    1. Nie trzeba, poprosiłam tylko, bo sprawdzam swój gust :)

      Usuń
  41. pierwszy "najbardziej " podoba mi się najbardziej ,po prostu juta do mnie przemówiła

    OdpowiedzUsuń
  42. Co jeden, to piękniejszy, więc wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne są te rurowe kuferki i wszystkie mi się podobają, wszystkie z jednej rury a każdy inny:)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne te rury... Najbardziej podoba mi się ta obciągnięta skórą;)

    OdpowiedzUsuń
  45. kawał plastiku a w środku dziura-rura po prostu rura:)))mój typ ta z juty:)))chociaż tej z deku też nic nie brakuje:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj, mnie zachwyciła juta, juta i już:))

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurczę zrobiłaś kawał dobrej roboty z tymi rureczkami. Wyszły rewelacyjne. Jak dla mnie juta jest na pierwszym miejscu, ale zaraz tuż za nią jest decu. Aż mi ślinka cieknie na ich widok :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Szczerze mówiąc,to wygląda mi to na znęcanie się nad biednymi obserwatorkami,kazać wybierać jeden,ale jakby mi kto pistolet do głowy przyłożył,to chyba bym powiedziała---skóra,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam !
    Dawno mnie nie było ! Awatarek super !
    Kuferki wszystkie cudne !
    Ale najbardzej to jutowy !
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  50. Prośba niczym rozkaz spełnia się . Mój naj. typ to juta. Ja z igłą zaprzyjaźniona, a z juty worki na ziemniaki, moja babcia w razie potrzeby zeszywała, więc bezapelacyjnie, chociaż szycia tam niewiele, ale zawsze można coś dokomponować. Ponadto, to pierwszy jutu-rurowo-kanalizacyjny kuferek, jaki zrobiłaś i już mnie natchnął do wymodzenia czegoś innego, niż tylko haft, czy frywolitka. Pozostałe bardzo praktyczne, ale do niczego by mi nie pasowały. Wyobrażam sobie taki ogromny, z rury o największej średnicy, co by się małe dziecko zmieściło. Oj, miało by frajdę. Tylko czym wtedy Bożenko, byś dekorowała?

    OdpowiedzUsuń
  51. Boskie wszystkie! Dla mnie jutowy numer1!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkie są piękne, ale najpiękniejsza ta z juty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mnie numerem 1 jest kuferek decu. Chociaż pozostałej dwójce niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uczta dla oczu! Że też tyle uroku tkwi w rurach kanalizacyjnych!
    Gdybym miała wybierać to porywam decu, ale skóra też jest niczego sobie, a juta bardzo by mi pasowała :-). Jak w sklepie mam takie dylematy, to zwykle kupuję dwie pary butów :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. No cóż ja też za jutą obstaję... chociaż gdyby nie nadmiar lakieru ( tak mi się zdaje ) to miałabym dylemat... juta czy decu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kuferek nr1 do mnie przemawia najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jedna piękniejsza od drugiej i kurcze aż oddech wstrzymałam! Cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dobrze, że to nie konkurs piękności, gdyż stanęłabym w rozkroku między tymi trzema cudami! Rewelacyjne są!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  60. Super napisane. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.