Moje prace

Moje prace

sobota, 27 lipca 2013

UWAGA - NIEBEZPIECZEŃSTWO !

Aparat wyjechał na wakacje, a u mnie " pełna chata ", więc robótkowo posucha :(

Ostatnio natknęłam się  na którymś blogu, na info, o pogrzebie chłopca, który utonął. To prawdziwa tragedia, dla wszystkich. Wakacje to okres wypoczynku, beztroski, ale i wielu tragedii. I to skłoniło mnie do zamieszczenia rewelacyjnego filmiku, który znalazła w sieci moja córka, a który dedykuję wszystkim młodym  mamom i babciom,  głownie małych dzieci.




Proszę przekażcie go dalej, nauczcie swoje dzieci tej metody, jeśli w ten sposób uratuje się od utonięcia, choć jedno dziecko, to będzie o jedną tragedię mniej.

Dodaję drugi film, gdzie jest pokazana zasada zachowania , jakiej uczy się najmłodsze dzieci, aby po wpadnięciu do wody, przyjęły właściwą pozycję, która pozwoli im utrzymywać się na wodzie, w oczekiwaniu na ratunek, bo o to właśnie chodzi w tym pierwszym filmie.




Może momentami wygląda to dość brutalnie, jednak - jak podane jest w pierwszym filmie - rocznie topi się przerażająca liczba dzieci - zatem na pewno dzieciom nie dzieje się krzywda, nauka ma na celu uratowanie im życia.

Witam nowe obserwatorki. Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam  z upalnej małopolski .

6 komentarzy:

  1. Niesamowite, brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super film ! Żeby wszystkie dzieciątka były tak mądre i opanowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany w pierwszej chwili byłam przerażona. Dobrze, że ten film miał puentę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) ciesze sie ze ta wiadomosc sie rozprzestrzenia i na mamusi blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podjęłaś ważną akcję! Rodzice bywają czasami karygodnie nieodpowiedzialni!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały filmik, ku przestrodze dla nieodpowiedzialnych rodziców :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.