Moje prace

Moje prace

niedziela, 19 sierpnia 2018

Słodkie pożegnanie.


Dziś będzie krótko, zwięźle i na temat.
Wróciłam, troszkę mnie podleczyli, naprawili, serducho pika już normalniej,  więc jakoś funkcjonuję. Dziękuję Wszystkim za troskę i słowa otuchy, bardzo mi się przydały :)

Robótkowo posucha, za to wczoraj na cito piekłam taki torcik i choć w zasadzie już nie piekę, to w tym przypadku nie mogłam i nie chciałam odmówić :)












I tym słodkim akcentem żegnam się z Wami. Na te ostatnie dni wakacji lecimy do córci. Z konieczności nie będzie jakiegoś szaleństwa, tylko leniwy wypoczynek, kiedyś tak też trzeba  :)
Pozdrawiam więc Wszystkich cieplutko i do zaś Kochani :)

EDYTOWANY
Zapomniałam wyjaśnić, że choć zdjęcia były niewyraźne, ale tego cudaka rozpoznałyście prawidłowo, to polski koliberek, czyli fruczak gołąbek. Gratuluję sokolego oka i ogromnej wiedzy  :)

31 komentarzy:

  1. Ale słodycz :) Jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie i apetycznie! Najpierw myślałam, że jest sztuczny :)). Dużo zdrówka i udanego wyjazdu :) Poleniuchować też trzeba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100 % jadalny, oprócz talerza oczywiście :)
      Też pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jedni na wypoczynek, a inni do pracy wracają. Leniuchuj beztrosko i nabieraj sił. Ja lecę egzaminować maruderów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pracowałam, jak Ty wypoczywałaś. A maruderów, jak mus, to mus :)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Cudo. Smakowicie zapewne. Dobrze, że mnie tam nie ma w pobliżu. Buziaki Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie powiem, że ja ich nie jadam, ale podobno smaczne są:)
      Uściski :)

      Usuń
  5. Mniam, mniam:)
    Wypoczywaj i wracaj bezpiecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że serducho dobrze się sprawuje, moje niestety, nie. Miłej wyprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu w szpitalu Jana Pawła II są świetni fachowcy, polecam. Dzięki :)

      Usuń
  7. Najważniejsze, że zdrowie podreperowane ! Torcik wygląda apatycznie !!! Miłego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko! Aby serducho jak najdłużej dobrze działało, Tort Przepiękny i zapewne smaczny - Pozdrawiam Serdecznie i Miłego leniuchowania Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny torcik zrobiłaś:))zdrówka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały tort.:) Cieszę się, że już z Twoim zdrowiem lepiej. Życzę miłego wypoczynku w rodzinnym gronie, regeneracji sił i duuużo zdrówka.:) Serdeczności Bożenko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenuś, odpoczynek należy Ci się bardziej niż komukolwiek na świecie. Odpocznij i wróć z uśmiechniętą buzią i głową pełną pomysłów. Torcik, mam nadzieję, kiedyś razem wszamamy. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto ie strasz, jak przeczytałam że żegnasz się z nami to mi normalnie serce stanęło. Na szczęście to tylko chodziło o wyjazd :) Więc kochana szczęśliwej podróży Wam życzę i miło spędzonych chwil, odpoczywaj sobie. Buziaki wielkie przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko cieszę się , że już wróciłaś podleczona :-)
    Zdrówka życzę i udanego wyjazdu. Torcik marzenie aż ślinka cieknie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż to tortowe arcydzieło:) Mnóstwo zdrówka i do kolejnego wpisu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko,cudownego wypoczynku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny tort! życzę udanego wyjazdu i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego wypoczynku i zdrówka! Tort obłędny.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko , udanego wypoczynku. Zdrowia i samych radości. Ja ostatnio zaniedbuję blog ale mam nadzieję, ze wkrótce tam wrócę. A to wszystko z powodu serducha mojej połowy.
    A jeszcze o torciku. Smacznie i cudownie wygląda. Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Tort śliczny i jakie wysokie ma piętra! Wnioskuję z tego,że biszkopt wyszedł puszysty,więc musi być smaczny. Miłej podróży Bożenko,wzmocnij się i wracaj do nas,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego wypoczynku i zdrówka życzę .

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny tort, aż szkoda go zjeść :) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tort wspaniały! Podziwiam!!!
    Udanego odpoczynku i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bożenko, kulinarne mistrzostwo pokazałaś!
    Dobrego odpoczynku życzę i więcej zdrówka. Moje ostatnio też szwankuje.
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cuuudowny Torcik Kochana i wyjatkowa Okazja :)) Sloneczko moje mam nadzieje ,ze juz w domciu jestes i ze odpoczelas przez wakacje :)) Wszystkiego Naj Najlepszego Slonce z Okazji Twojego Swieta :))) I ja wlasnie wrocilam ,Ty juz tez wroc noo :))) Sciskam Cie Mooocno Bozenko :)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.