Moje prace

Moje prace

czwartek, 19 kwietnia 2018

Postanowiłam,


że co jakiś czas pokażę czym się aktualnie zajmuję. Na moje oko 99 % z Was i tak  nie będzie miała okazji zobaczyć moich prac na żywo na wystawie, a ten 1 % , który na bloga zagląda, niekoniecznie będzie miał ochotę skorzystać z możliwości obejrzenia " na żywo ". A może akurat te małe blogowe zajawki podsycą ciekawość i jednak zachęcą do zajrzenia ?

Tak oto dzisiaj przedstawiam Wam swoich rówieśników. Dokładnie to są ode mnie młodsi o rok. Cóż, nie dla wszystkich czas był taki łaskawy, lecz oni są nadal piękni i młodzi. Chyba nie muszę przedstawiać, zresztą przeprowadziłam mały test na rodzinie i bezbłędnie wykrzyknęli prawie chórem ...






Bolek i Lolek !
Najpierw zaczęłam robić Bolka, ale w pewnym newralgicznym punkcie,  postanowiłam wypróbować na Lolku, bo jakby co, to miał ten punkt zakryty porciętami :)
I tak poszło, że najpierw powstał Lolek, a dopiero dokończył się Bolek.  Postać robiona w całości od stóp, do głów. Kończyny od razu wrabiane a nie doszywane, bez drutów w środku, dlatego wyglądają, jak by im ktoś arbuzy spod pach podprowadził :)  Spokojnie można ich ułożyć według własnego uznania, a dodatkowo są bezpieczni jako zabawki dla małych dzieci.
Jeszcze kilka zdjęć, gdyby ktoś chciał podejrzeć dokładniej to i owo :)










































Ogólnie jestem prawie zadowolona. Co bym zmieniła, to zachowam dla siebie ;)
No dobra, w Bolku bym pomajstrowała nieco inaczej dwa detale, ale jest jak jest i tak już pozostanie :)

Pozdrawiam cieplutko i dla dobrego nastroju wrzucam kilka kwiatków z mojego ogrodu. Te nieśmiałe na końcu szeptają " nie zapomnij o mnie "   :)











44 komentarze:

  1. Bożenko, o Tobie nie sposób zapomnieć :) Kochana szczęka mi opadała. Ja wiem, że Ty zdolna kobita jesteś i że cudnie zawsze wszystko robisz, a mimo to za każdym razem nadziwić się nie mogę, że ktoś potrafi coś tak pięknie odwzorować. Jestes dla mnie mistrzynia maskotek :) Ściskam Cie mocno Bożenuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidziunia za dobre słowa, a przekornie zapytam - tylko maskotek ?
      Buziaki :)

      Usuń
    2. He he, no oczywiście że nie tylko, ale nie mogę wymienić wszystkiego na raz, bo byś czasem wpadła w samouwielbienie i co by było? :)

      Usuń
    3. Chyba mi to nie grozi, pomimo Waszych pochwał, zawsze znajdę jakieś ALE co do swoich prac :)

      Usuń
  2. Bożenko, Ci moi rówieśnicy są szalenie przystojni. Ja wiem, ze Ty czego się dotkniesz, to wyczarujesz coś pięknego !
    Pozdrawiam i przytulam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to są dokładnie Twoi rówieśnicy, a Ty jesteś jak Tola, dla Ciebie czas łaskaw, co widać na ostatnich fotkach :)
      Gorące uściski :)

      Usuń
  3. Mieszkam w mieście Bolka i Lolka:)idealnie oddane podobieństwo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożeniu wiesz, to my wcale nie mamy do siebie AŻ tak daleko. Jak Ty mi dajesz taką recenzję, to muszę uwierzyć :)
      Cmok jak smok :)

      Usuń
  4. Moi bohaterowie z dzieciństwa. Są piękni. Mistrzowskie wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajuśku jakie cudne chłopaki:))) Moje Maluchy uwielbiają Bolka i Lolka!!! Mimo, że tyle lat minęło odkąd ja będąc dziecięciem ich oglądałam/czytałam to rodzinna fascynacja nie minęła. Oni są ponadczasowi.
    Ps. Tym razem odgadłam bezbłędnie, bo ostatnio coś mi Muminkami zaleciało a to nie ta bajka była - hi,hi:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - oni są ponadczasowi, choć przyznam, że od czasu jak zaczęli gadać, mniej mnie interesowali ;)
      Cmok :)

      Usuń
  6. Bożenko! Wspaniała praca, Chłopaki jak żywi, Masz naprawdę zdolności - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, masz dobre serduszko :)
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  7. wątpliwości nie miałam żadnych i też pisnęłam 'Bolek i Lolek' :) obaj udali Ci się świetnie! szczególnie podobają mi się dłonie - mają bardzo zgrabne paluszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają po 4 paluszki, tak jak ci filmowi. Takie bardziej mi się podobają niż pulchne robione szydełkiem na okrągło, są na bazie 3 oczek łańcuszka, kciuk z 4 oczek :)

      Usuń
    2. będę musiała zgłębić ten temat z Tobą na mail'u, bo faktycznie paluszki na okrągło nie zawsze wyglądają fajnie i czasami lepiej z nich zrezygnować, a te w Twoim wykonaniu wyszły świetnie - nie za grube, nie za cienkie.

      Usuń
  8. ale świetne te maskotki - normalnie jak żywcem wyjęte z bajki :D zawsze mi się mylą który to Bolek, a który Lolek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co, to służę pomocą, rozpoznaję ich bezbłędnie :)

      Usuń
  9. O, to prawie moi rówieśnicy... no troszeczkę młodsi :)
    Nie wiem, jak można mieć wątpliwości, bo na pierwszy rzut oka widać, że to Bolek i Lolek :)
    Pięknie wydziergani, jesteś super mistrzynią !
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale extra chłopaki wyszły. Jesteś Mistrzynią w dzierganiu tych maskotek. Ubolewam , że nie zobaczę ich na żywo , ale niestety na wystawę mam ciut za daleko :-). Bolek i Lolek to była moja ulubiona bajka w końcu chłopaki byli ode mnie młodsi tylko o 3 lata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko, oni są jak żywi:) Cudowna jest Twoja praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko, rewelacja! chłopaki są świetne! podziwiam niezmiernie i nie mogę się doczekać wystawy na żywo (byle bym nie przegapiła). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie bomba
    Obydwaj są bardzo do siebie podobni, zadbałaś o wszystkie detale

    OdpowiedzUsuń
  14. cudni sa powróciły wspomnienia z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie mały jest jak Misiaczek - taki słodki łobuziak, ale nie dziwota, bo oryginał miałaś przed nosem. Obydwaj cudni i wiem, że w tym temacie nikt Cię już nie poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najwyraźniej chłopaki chodzą na siłownię - słusznie, w ich wieku trzeba dbać o kondycję (mnie tak się skojarzyły te ramiona).;) Są rewelacyjni, bardzo podobni, jestem zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bożenko, obaj świetnie Ci wyszli :) Ja nic bym nie poprawiała, podobają mi się tacy jacy są :) Z polskiej myśli animowanej został jeszcze Reksio i Pomysłowy Dobromir :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko świetnie wyszły Ci chłopaki. Bolek i Lolek to zgrana paczka, ale potem dołączyła do nich Tola. Czekam więc na kolejną bajkową postć. Nie mogę wyjść z podziwu nad Twoim talentem. Buziaczki .

    OdpowiedzUsuń
  19. Przystojniaki. Przygotowują się może do nowej roli ochroniarzy w dyskotece i dlatego te odstające ręce,����

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne chłopaki, ulubieńcy naszych czasów Bożenko! Pozdrawiam i trzymam kciuki za ciąg dalszy Twoich bajkowych postaci:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne! Wyglądają jak prawidziwi!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach! Bolek i Lolek! I pewnie znowu nie robiłaś notatek.... Szkoda, bo ja chętnie też bym ich wyszydełkowała, ale z głowy, to nie potrafię.
    Dobrze, że mogę oko nacieszyć Twoimi chłopakami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bolek i Lolek zawsze będą kojarzyć mi się z radością dzieciństwa. :) Jestem zachwycona Twoim talentem, niesamowicie Ci wyszli. Dla mnie to dzieła sztuki. Brawo wielkie. <3 Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę naprawdę udanego weekendu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bożenko co weźmiesz w ręce zamienia się w złoto!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bozenko Oni sa Cuuudooowni !!!! :))) Zaluje ,ze za daleko mam do Ciebie,z przyjemnoscia na wystawe bym sie wybrala !!! Cuuudowna Para !!! :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Sciskam Mocno !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna para. Jestem zachwycona,zwłaszcza,że to była moja ulubiona bajka dla dzieci,chociaż krytykowana,że niepedagogiczna. Niezapominajek trochę mało masz,ale bratki kwitną Ci ślicznie i obficie.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bożenko, małe dzieła sztuki! Ale pięknie "wydziubdziani"! Bolek i Lolek jak żywi:))) To już historyczne postacie, ale dużo młodsze ode mnie! Czyli ja to już zamierzchła historia...
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo! Wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowni chłopaki:) Doskonałe wykonanie, Bolek i Lolek wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Mam pytanko! Czy schemat na tych jegomości mogłabym kupić?

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, jestem bardzo zainteresowana schematami, proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam jestem zainteresowana schematami proszę o kontakt karolina.wieckowska83@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.