Moje prace

Moje prace

sobota, 5 listopada 2016

Były roleczki, a są ...


W tym miesiącu  Danutka , w swej nowej zabawie,  dała nam ciekawe zadanie, rzekłabym bardzo przyziemne, ale wbrew pozorom, jeśli ma być kreatywnie, to nie takie proste i oczywiste. W obroty mają pójść te oto produkty uboczne ...





bo nie sądzę, by ktoś zużywał we wiadomym celu,  aż do końca, choć kto wie, różne bywają skrzywienia ;)
Nie wiem, czy o takie wykorzystanie Szefowej chodziło, ale -  cytuję punkt 4 wytycznych

" Co możemy robić z tymi rolkami ?
obklejać, malować, ciąć, rysować na nich, wycinać i co tam tylko Wam przyjdzie do głowy ".

Zakres moich działań,  mieści się w części  " co tam ...  przyjdzie do głowy ".
Zatem wzięłam parę rolek i wycięłam takie CÓŚ :)





Więcej się nie dało, bo akurat w środę u nas wywozili śmieci, więc i tak musiałam wydłubać z pełnych rolek ONEGO te środeczki . A ponieważ tygryski w większości  nie kochają rzeczy wykonanych z papierków ( za wyjątkiem kartek ) , to ... wydziergałam taką powiedzmy sukieneczkę z antenką ( te widoczne agrafki,  to znaczniki spuszczania ),






a wycięty z rolki element,  znalazł się w środeczku.






Tutaj dowód, że on nadal tam jest.






Po zakończeniu i ozdobieniu, powstała taka śmieszna choineczka na dwóch nóżkach.






Później powstała druga,






a po niej trzecia. Więcej rolek brakło.






Ewidentnie aparat dzisiaj nie chciał ze mną współpracować, a ponieważ mnie dopadła straszna niemoc, to nie mogę biegać gdzieś dookoła domu, zatem proszę o wybaczenie. Jeszcze kilka ujęć wspólnych, z góry, z dołu, buciki i takie tam zbliżenia.






















To chyba jedno z najlepszych zdjęć, choć i tak nie oddaje uroku choineczek, które są jak to nazwały moje laseczki,  " słodkie " :)






Jeszcze mi się nie zdarzyło zdążyć przed żabką, zawsze jednak kiedyś jest ten pierwszy raz, cokolwiek by to nie miało znaczyć :)





Teraz pasuje poczekać na wygłodniałego Stafana i zobaczymy, czy się nie udławi ...

A kończąc zdanie z tytułu posta :
Były roleczki, a są choineczki :)

I jak Wam się podoba moje wykorzystanie rolek ? Na pewno nietypowe, a czy ładne ?
Jak będą chętni, a  raczej powinnam napisać chętne, to podam rozpiskę do wykonania. Pomysł i
wzorek mój,  prosty, jak metr sznurka w kieszeni :)

Idę się kurować. Buziaki i do zaś Kochani :)

79 komentarzy:

  1. Bożenko,pomysł przedni.Niesamowite są te Twoje choineczki.W życiu bym nie wpadła na taki pomysł!!!Ciekawa jestem ile ta Twoja głowa ma jeszcze takich pomysłów oryginalnych:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadałabyś, wpadła, Twoja głowa też nie od parady i nie takie zagadki jest w stanie rozwiązać,prawda ? :)
      Uściski :)

      Usuń
  2. Pomysł rewelacyjny :)Choineczki wywołują uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko pomysł super od razu skojarzył mi się z bajką "Strażnicy Marzeń". Choineczki bardzo kreatywne i będą super dekoracją. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo zaraz sprawdzę co to za bajka, może jakieś nowe inspiracje mnie najdą ?
      Też pozdrawiam :)

      Usuń
  4. A te buciki jakie cudne! Ślicznie sobie obmysliłas te choineczki, Danusi najbardziej podoba się oliwkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenuś jesteś genialna,bo stworzyłaś kapitalne choineczki .Proste jak drut wykonanie(może nie dla mnie ,biorąc pod uwagę zdolności szydełkowo-drutowe),ale kto włada tymi narzędziami powinien zrobić takie drzewko szybciutko.
    Kochana buciki mnie rozwaliły na łopatki,są zarąbiaszcze.
    Szalenie się cieszę ,że bierzesz udział w tej zabawie,bo gdyby nie ona to kto wie,czy powstałyby takie choineczki.Kiedyś może i tak ,ale nie koniecznie teraz ,prawda zdolniacho ?
    Żabka będzie działać po 10 listopada,wtedy zapraszam z linkiem w me skromne progi.
    Buziaki i zdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, proste jak drut, a ich urok właśnie tkwi w tej prostocie. Dzięki za akceptację i tak wysoką ocenę, teraz czekamy na żabola i kolejne kreatywne :)
      Buziole :)

      Usuń
  6. GENIALNE!!!!Bożenko:)jesteś WIELKA!!!:)))Może Ci podesłać moje rolki?????na razie mój M patrzy na mnie co najmniej dziwnie z pytaniem w oczach -pococito?????ale boi się zapytać,bo wie ,że nienawidzę tego pytania:)))))))rolki leżą,pomysł też ,tylko czasu brak:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale jakby co, to wiem gdzie szukać:)
      Mój już się nie odzywa, wie, że w tej kwestii nie ma szans :) :) :)

      Usuń
  7. Śliczniutkie, słodziutkie i jakże nietypowe :) Wyglądają pięknie razem i każda z osobna :) Podziwiam i podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości są o wiele ładniejsze, obiektyw nie lubi koloru czerwonego i złotego, a szkoda.
      Uściski :)

      Usuń
  8. Śliczniutkie i zabawne choineczki! To się nazywa kreatywność, świetny pomysł. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam tak inaczej niż takie zwykłe sklejanie, wycinanie itp :)
      Też pozdrawiam :)

      Usuń
  9. No na to bym nie wpadła, super pomysł i na czasie, wszak okres świątecznych ozdób za pasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak byś wpadła, niekoniecznie z rolką w środeczku ;)

      Usuń
  10. Świetny pomysł!!! Brawo!!! Choineczki urocze!!!
    I zdrówka by Ci moc wróciła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jakby co mam duuużo rolek!
    Pomysł rewelacyjny? Boskie są te choineczki na nózkach i te zarąbiste buciki!
    Kolorystycznie to ja wybrałabym czerwoną :)
    Mam pytanie jak usztywniłaś nóżki i czy się zginają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę wpaść na pomysła jak usztywnić sznurek aby jednocześnie się giął ;)
      Bo na sztywno, sztywno to nie problem.

      Usuń
    2. Beatko, to jest taki sznurek z drutem w środku (rdzeń sznurka jest drutem) . Można z nimi robić tak jak z nóżkami i rączkami np. Smerfów, które w środku mają ten sam drut - wyginać ustawiać, jednak nie po sto razy dziennie, bo to jak z każdym drutem w końcu złamiesz

      Usuń
    3. Ooo nie wiedziałam, że taki drut istnieje :) POd jaką nazwą szukać?

      Usuń
  12. cuda cudeńka ja też chce ale nie umie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego nie umiesz, szydełkować, czy tylko takich nie umiesz zrobić ?

      Usuń
  13. Rewelka ! Superaśne choineczki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Są przepiękne! Rozkoszne ;) Chyba pomyślę czy się zainspirować i spróbować zrobić podobne, bo są tak słodkie :* Jeśli można oczywiście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nawet mogę Ci rozpiskę podać, póki co, nikt nie zgłosił takiej potrzeby, chyba że tylko inspiracja Cię interesuje :)

      Usuń
  15. Rewelacyjne choineczki. Te buciki są bombowe. Jakby co to ja chętna jestem na twoją rozpiskę na te choineczki. A taki sznur z drutem to gdzie można zakupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ze starych zapasów służbowych, że tak powiem. Kiedyś znalazłam w necie, ale teraz nie sprawdzałam. Zawsze można jakiś drut owinąć sznurkiem/ dratwą. W następnym poście podam rozpiskę. Ok ?

      Usuń
    2. Pewnie, że można ... ale jakby mieć gotowca ;)
      A rozpiskę też poproszę :)

      Usuń
    3. Dziękuję Bożenko za rozpiskę 😃

      Usuń
  16. Bożenko, jesteś niesamowita, a te Twoje choineczki są obłędne! Fajnie, że podasz rozpiskę na nie, choć nie wiem czy w tym roku starczy mi czasu na zrobienie ich, ale może na inne święta skorzystam :) Właśnie też się zastanawiałam jak zrobić te sztywne nóżki, ale już dziewczynom odpisałaś co i jak. Super, super pomysł na nie i wykonanie, są genialne :) Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu zrobisz spokojnie i na te święta,tylko zapomnij o swoim w zwyczaju mega hurcie. Z włóczki Kotek robi się je w miarę szybko :)
      Przytulam :)

      Usuń
  17. O raju, padłam z wrażenia!!! Bożenko, choineczki są boskie! Wystarczy trochę kreatywności i z takich brzydkich roleczek można stworzyć takie cudeńka;) Świetne!
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zaprzeczę, fakt fajne są, a w rzeczywistości ładniejsze :)
      Uściski :)

      Usuń
  18. bardzo kreatywne bombardowanie rolek :) wyglądają jak skrzaty zakryte po same nogi :D ale najbardziej mnie rozwaliłaś tekstem - "znaczniki spuszczania" :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja pierdzielę, ale ( chyba ) masz robaczywe myśli :D :P
      Rozwaliłaś mnie sama się śmieję :) :) :)

      Usuń
  19. Alez masz główkę pracującą kreatywnie! Przecudnej urody choineczki, dla mnie sa krasnalkami. Przeuroczymi krasnalkami światecznie ubranymi, boskie:)Zdolne masz paluszki i umiesz je wykorzystać!
    Cmokam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu masz rację, jak zrobiłam pierwszą, to pomyślałam, że to może być fajna baza dla skrzacików i takich wesołych ludzików :)
      Buźka :)

      Usuń
  20. Bożenko! Pomysł miałaś Wspaniały i Twój pomysł bardzo Ci się udał Choineczki są Cudowne i takie Radosne, Na Święta masz piękną ozdobę - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. to jakieś kurduplowate krasnale w za dużych czapkach! ;-D
    może powinny sobie były kupić czapki o rozmiar mniejsze
    ;-P

    ty to zawsze jak nie ludzie, zawsze w inna stronę!
    cała Bożenka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Odjazdowe choineczki !!!
    Pomysł wspaniały, myślałam o choinkach, ale patrzyłam jak z tych rolek zrobić duże choinki. Niepotrzebnie - małe jest piękne !

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne są te choineczki :) super pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł! Choineczki prześliczne, słodkie i mają w sobie to "coś", co zachwyca! I wcale nie wydają się być takie proste do wykonania.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bożenko jesteś niesamowita z tymi pomysłami .. jakaś choinka z tych rolek tez mi chodzi po głowie , ale na takie cudo bym nie wpadła. Z tym sznurkiem z drutem to super sprawa . I zgadzam się z Danusią stópki odziane w butki są genialne. Fajnie że wracasz do aktywnego życia blogowego.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. No, genialny pomysł i wykonanie:)
    mnie rolki kojarzą sie zupełnie z czym innym;D
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Bożenko, czytam, że nie tylko ja widzę tutaj krasnale w za dużych czapach :))))) I dla mnie one już zawsze zostaną krasnalkami :)))
    Są przesłodkie :)
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  28. Bożenko, przede wszystkim to uwielbiam ludzi z poczuciem humoru, a Ty do takich należysz;)Uwielbiam czytać to, co piszesz, bo przynajmniej ,,dziób" się cieszy do monitora;) A Twoje pomysły artystyczne są genialne i na dodatek zaskakujące? Nie przyszłoby mi do głowy, żeby z rolki po ,,dupnym papierku" zrobić taką fajną choineczkę? Są super! pozdrawiam Cię cieplutko i buziaczki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy będą chętne? U mnie tych rolek produkujemy tak dużo, że aż szkoda mi ich wyrzucać. Jestem chętna na rozpiskę! Tak, tak, tak i jeszcze raz tak, bo te choineczki są cudne. Moje będą zielone - taka ze mnie tradycjonalistka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł :) Tylko, żeby nikt nie wpadł na pomysł wyprania tych choineczek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastyczne choineczki! trudno będzie znaleźć coś bardziej kreatywnego dla Danusi:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Łooo jakie zaje....skrzaty, cudowne, jesteś niesamowita Bożenko. Cmokasy

    OdpowiedzUsuń
  33. Ekstra,jak zawsze zresztą. "Rozpiska" się przyda zawsze łatwiej będzie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie no, kochana, rewelacyjne są!

    OdpowiedzUsuń
  35. łał łał ale wspaniałe warte podpatrzenia i stworzenia - wskazówki oczywiście mile wskazane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj cudne, cudne są te choinki - pomysł przedni! Pozdrawiam Cię Bożenko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysłowo, że hej! Bożenko - podziwiam! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bożenko, czy Ty masz dużą głowę? bo w małej to tyle pomysłów chyba by się nie zmieściło. Rewelacja!!! te roleczki-choineczki. Ściskam i życzę miłego tygodnia:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł i wykonanie. Super!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł !!! mi też bardziej przypominają skrzaty niż choineczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne choinki :) gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bym powiedziała,że to takie choinki--elfiki,przecudnej są urody,masz wspaniałą,twórczą wyobraźnię,pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie słodkie te drzewka!!! Pomysł rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł z tymi nóżkami. Chyba też sobie zrobię taką choineczkę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe sa !!! Czekam zatem na instrukcje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie się kojarzą ze skrzatami, ale skoro mówisz, że choinki to wierzę :-). Choinki wyszły (na nóżkach z lasu) świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo pomysłowe choineczki i mają świetne butki super :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny pomysł i super choineczki Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.